De Taverne: Huniade

DeletedUser19

Guest
Ik ben na lange tijd ook maar eens begonnen ^^.
Is het een beetje een leuke wereld? :eek:
(Alhoewel ik waarschijnlijk buiten de actie lig D: )
 

DeletedUser503

Guest
Ik vind het lekker gaan hierzo alhoewel de barbaren helemaal overkop gefarmt worden in het centrum :p heb het hier iets lastiger om goed GS te verzamelen
 

DeletedUser1247

Guest
Hallo, vind het een beetje saaie wereld ben te laat gestart denk ik, kan niet wachten tot er een nieuwe wereld komt..
 

DeletedUser340

Guest
ben ook maar weer eens begonnen, iemand die mij even bij kan praten over deze wereld?
 

DeletedUser503

Guest
3 stammen (CRU, TAX en T.F) in de wereld en 1 goed opkomende stam TMS denkik.
Centrum nog verdeelt maar N-W is zeker meer CRU dan iets anders N-O is meer TMS
en dan in het zuiden TAX met T.F vooral waarbij T.F wat meer naar W en daar ook nog wat CRU tussen
 

DeletedUser503

Guest
TWL en TEL zouden 1 stam zijn volgens de beschrijving maar die liggen volgens mij overal wat tussen niet echt een stevig cluster ofzo
 

DeletedUser

Guest
vraagje wanneer komt er een wereld 9 zou graag willen weten momenteel al 8 werelden redelijk wat volgens mij in hoe lang tijd
 

DeletedUser1255

Guest
weet je dan wel zeker dat je de echte ascari bent ;)

want die 600+ overnames op wereld 15 en die 1600+ overnames op wereld 6 vind ik indruk wekkender dan die 0 overnames op wereld 9 ;) hahaha ik zou die twee langer onthouden dan die wereld 9

https://i.gyazo.com/e77b357e5f1052de737ca0824fd36050.png

Je hebt gelijk en je betrapt me op een slecht geheugen haha :p. Maar W15 was inderdaad de laatste, toen 1 van de cospelers daar begon. Op W15 heb ik daarna nog een tijdje P.I.M.P. Gespeeld. Maar Ascari was op W15 onze eigen account.
 

DeletedUser516

Guest
Je hebt gelijk en je betrapt me op een slecht geheugen haha :p. Maar W15 was inderdaad de laatste, toen 1 van de cospelers daar begon. Op W15 heb ik daarna nog een tijdje P.I.M.P. Gespeeld. Maar Ascari was op W15 onze eigen account.

haha maakt niet uit :D welkom op het leuke TW 2 :D
 

DeletedUser503

Guest
THX! Zijn er nog voor deze wereld dingen die belangrijk zijn? Ziet er overigens beter uit tw2.
Gewoon lekker actief zijn dan gaat het farmen goed dan gaat de groei goed en kom je vanzelf bij het leukere overnemen en plannetjes smeden hehe
 

DeletedUser50

Guest
THX! Zijn er nog voor deze wereld dingen die belangrijk zijn? Ziet er overigens beter uit tw2.
Hier kun je ook nog wel handige tips vinden, al zul je het meeste wel weten als je TW1 hebt gespeeld.
Voor microfarmen op TW2 kun je ook @Bompie altijd vragen, die schijnt daar wel goed in te zijn ;)

vraagje wanneer komt er een wereld 9 zou graag willen weten momenteel al 8 werelden redelijk wat volgens mij in hoe lang tijd
Normaal gesproken is dat tussen de 6 en de 8 weken na de laatste wereld. De nieuwe wereld zal dus niet enorm lang meer op zich laten wachten. Wanneer er een nieuwe wereld wordt geopend, wordt dit altijd een paar dagen van tevoren aangekondigd op het forum.
 

DeletedUser1255

Guest
Hier kun je ook nog wel handige tips vinden, al zul je het meeste wel weten als je TW1 hebt gespeeld.
Voor microfarmen op TW2 kun je ook @Bompie altijd vragen, die schijnt daar wel goed in te zijn ;)

Microfarmen, naar elke mogelijke farm 10 ruiters sturen?

De eerste 600k is binnen met farmen.
 
Bovenaan