Top-/flopspelers

DeletedUser2052

Guest
Nee dat liever toch niet
Geen standbeelden van mij en al helemaal niet daar :p

Maar echt hoor ds nogmaals ik was daar gestopt, of ik er ooit nog iets gezegd heb geen idee, weet het niet meer
Maar echt mocht er dan toch iets zijn overgekomen waar ik jouw op geraakt heb dan sorry en excuses
Verder ben ik compleet bewust dat wat je daar deed en mij daar compleet van de kaart hebt geveegd met hele grote helden daden
Bij deze @deathscythe96 "DE" Topper
En mijn grootste excuus deze helden daden niet mee gemaakt te hebben gezien ik gestopt was daar
 

DeletedUser1935

Guest
@The Exorcist 2 dagen voor mijn actie pakte je een dorp van mij
Dus je bent gestopt vlak na je een dorp van mij overnam?
En na mijn actie pmde je mij nog , maar je was gestopt
Ok ik snap het xd
Als ik is een keer op men doos krijg ga ik ook zeggen dat ik gestopt ben.

Pak ik een dorp van iemand
Reageert die persoon op mijn aanval en veegt hij mij van de kaart

Achteraf :
Ja maar ik was gestopt eh , ofc
had dat dorp gepakt ben gestopt , toen ik mijn dorpen verloor nog effe ingelogd om te trashtalken , en dan terug gestopt

Zieligaard
Op W26 heb ik in het begin kletsen gekregen van @number201 , moet ik nu ook gaan zeggen dat ik gestopt was , gast ik heb jou fair en square verslagen net zoals Number mij toen fair and square verslagen heeft

Ik ga het tenminste achteraf niet ontkennen
Je bent echt zielig man , als je deze wereld verliest dan ga je ook weer zeggen dat je gestopt was

Of toen Peeters met jou en shazza de vloer heeft aangeveegd was je ook gestopt zeker
Hoe zielig moet je zijn om de keren dat je verliest niet eens toe te durven geven.

En toen nog trashtalken ook en nu ineens is het allemaal niet gebeurd
Jij bent mss wel de zieligste persoon die ik hier op het forum al ben tegen gekomen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Of toen Peeters met jou en shazza de vloer heeft aangeveegd was je ook gestopt zeker
Hoe zielig moet je zijn om de keren dat je verliest niet eens toe te durven geven.

En toen nog trashtalken ook en nu ineens is het allemaal niet gebeurd
Jij bent mss wel de zieligste persoon die ik hier op het forum al ben tegen gekomen

En weer praat je over iets waar je niets vanaf weet. En totaal offtopic en op de man af.
Bah.
 

DeletedUser1935

Guest
@shazza , je gaat er nog wel achterkomen dat ik veel meer weet als jij denkt ;)
Er zijn er genoeg die onderschatten wat een brede connectie ik heb in dit spel ;)
Op de meeste werelden kan ik van elke stam het stamforum lezen bijvoorbeeld
 

DeletedUser1935

Guest
@Peeters , dat ga ik natuurlijk niet aan jou neus hangen , maar je weet dat ik ook op jullie forum kan xd
Jij weet zelf ook dat ik ook weet wat er bij AoS staat :)
 

DeletedUser2128

Guest
wat een brede connectie ik heb in dit spel ;)
Op de meeste werelden kan ik van elke stam het stamforum lezen bijvoorbeeld
maar je weet dat ik ook op jullie forum kan xd
Jij weet zelf ook dat ik ook weet wat er bij AoS staat :)
wauw..... Dat je dit überhaupt deelt zeer apart. Nog vreemder dat je hier ook nog eens trots op bent ;o
heb je inderdaad nog nooit ontmoet op TW2 maar wat ben je een verschrikkelijk lage Tribalwars speler ben je. Bannen is wat ze met jou moeten doen, bahh What a disgrace you're.
Je zelf lopen op te loven terwijl je zelf gewoon lekker alles aan het lezen bent op andere stammen hun forum.
Meende eerst nog dat je een redelijke speler was. Wat na je taal gebruik al zeer minder werd maar nu heb je voor mij echt het diepte punt bereikt. Schaam je diep vriend.
 

DeletedUser2095

Guest
aos zit ook met spionnen overal , want ze hebben overal vriendjes
de pot verwijt weer de ketel
plus TW is een vuil spel, althans zo ken ik de game
 

DeletedUser1935

Guest
@tenaciousdrop7r
AoS heeft deze wereld al tijden met spionnen gespeeld
Ow en ik heb gezegd dat ik alles KAN lezen

Maar ik heb mijn contacten binnen die stammen VERBODEN tactische info door te geven , alleen een grappig topic , of als ze over ons bezig zijn
vind ik dan wel leuk om daar in pm een reactie op te typen xd

Vind ik soms wel leuk
Maar ik heb nog van geen enkele stam tactische info gekregen , en als ik dat doorgestuurd krijg dan stuur ik dat ook meteen door naar de desbetreffende stam en wie het is.

Ik ben zelf tegen spioneren op een tactisch niveau , maar @tenaciousdrop7r je kent me niet
Dus zwijg gewoon man , de mensen die mij af en toe wat grappige dingen doorsturen weten dat als ze tactische info doorsturen ik ze aan de grote toren hang :)

Maar denk wat je wilt joh , zolang je mij uitschijt en niet iemand die daar mss wel gevoelig voor is , vind ik het helemaal niet erg
Mij kwets je er niet mee

Ow en ik zou gebanned moeten worden , sorry maar zolang ik geen regels breek zal ik niet gebanned worden schat
kusjes
Death
 

DeletedUser1738

Guest
@shazza , je gaat er nog wel achterkomen dat ik veel meer weet als jij denkt ;)
Er zijn er genoeg die onderschatten wat een brede connectie ik heb in dit spel ;)
Op de meeste werelden kan ik van elke stam het stamforum lezen bijvoorbeeld

Zielig gewoon het spel was beter af zonder jou en een groep van je sterspelertjes...
 

DeletedUser2095

Guest
je moet hier dus alles 100 keer herhalen, je gaat er vanuit dat Death of zijn sterspelers zielig zijn omdat ze op een forum kunnen meelezen en daar wat mee de draak steken ;) , iets wat ik nog durf te betwijfelen trouwens
dit terwijl aos ( massastam van de start ) zelf met spionnen en vriendjes overal zit
wat zeg je dan rattenvanger ?
correct aos is zielig naar uw woorden :p
ps je zou ze beter aanvallen trouwens, Peeters en magic zitten al heel de server in een zetel en dat ligt aan legion en GAT die amper iets gedaan hebben deze realm V aos
flopspelers, iedereen die niet om de 3 dagen aos aanvalt of het nut daarvan niet inziet
topspelers : iedere speler die meedoet met aos regelmatig aan te vallen :p
 

DeletedUser2095

Guest
spionnen , overlopers en of vriendjes, ik weet er eerlijk gezegd het fijne niet van ;)
tegenwoordig gaat veel communicatie via whatsapp of discord
maar ik vind dat niet zo erg, het hoort bij het spel , plus niet dat je het nodig zou hebben, aos zit al in een zetel van week 2
never mind
 

DeletedUser2095

Guest
maar in elk geval Peeters topspeler, die kan op zijn eentje wat een ander niet kan
 

DeletedUser2095

Guest
ik erger me niet meer aan overlopers, vriendjes of spionnen,op de grote werelden zit er vaak eentje tussen ;)
ik vind ze zelf nuttig om valse info te geven :)
ik fake toch mijn aanvallen genoeg
 

DeletedUser2144

Guest
Peeters en magic zitten al heel de server in een zetel en dat ligt aan legion en GAT die amper iets gedaan hebben deze realm V aos

Gek, komend van iemand die vanaf het begin van de wereld er al zit "puur en alleen om tegen AOS te vechten" en 0 dorpjes van anderen behalve inactieve spelers gepakt te hebben en je gezellig met de voetjes omhoog naast ons ligt en dan niet ziet dat we meerdere malen per week toch echt dorpjes van ze pakken op verschillende fronten, of vind je het gewoon jammer dat we Sjamperd's dorpje hebben gepakt wat je naamgenoot was?

Naar mijn mening zijn spionnen en vogeltjes diep en diep triest, zulke vieze spelletjes lijkt wel overheidje spelen. Maar kata's of sabo's, dingen die in het originele spel gemaakt zijn om gebruikt te worden, gaat natuurlijk veeeeeels te ver, kan echt niet!

Is er al bingo?
 

DeletedUser

Guest
Whooop jij ook nu hier omg word alleen maar leuker. Word idd tijd voor een nieuwe bingokaart @TSM Flaps. Vooral top/flop stammen ook lezen dan :D
 

DeletedUser2095

Guest
ik kan ons niets verwijten qua aanvallen op aos, we pakken dorpen van ze , maar verliezen er ook, voornamelijk rond Peeters en Magic, maar dat zijn de beste spelers van het moment !
we hebben ook al 1 speler doen stoppen, Himmaler, die viel ons dagelijks aan en we hebben hem 1 aanval terug gegeven en die is dus gestopt, welke speler van aos is door jullie gestopt ?

barbs edelen deden andere stammen ( welofniet 19 stuks enz,..) ook
 
Bovenaan