Zouch Castle

DeletedUser1525

Guest
Ik doe niet meer mee vp wereldje. Ik denk dat veel spelers ze zat zijn. Gezien de grote van de wereldjes. Het lijken wel provincies. Ik zeg verzin eens iets anders. Ik zeg een speed wereld zodat je geen 46 uur op een muur level 20 hoeft te wachten. Of een wereld zonder co//eens zien of de "grote spelers " dan nog zo groot zijn.
 

DeletedUser1567

Guest
Mee eens. Een VP wereldje met 20-30 provincies lijkt op een zeker recept om nog meer ervaren spelers af te stoten. Mij niet meer gezien.
 

001 Bulbasaur

Casual Lid
en waar zijn jullie op wereld 51? een domi wereld? juist ja label niet aanwezig en zebig overgenomen door een blijkbaar nog ervarenere speler. Stop dus met klagen en speel dan ook op een domi wereld als ze er zijn.
 

DeletedUser1525

Guest
Dat kan je toch geen wereld noemen of wel ? 184 spelers die boven de 1000 punten zitten ? De tijden dat er 5000 a 6000 spelers zijn zie je niet meer terug. Edels in een rad in een startende wereld. Stammen die door 1 a 2 personen op de been worden gehouden dmv coop. nee dank je . Domi of vp provincies ? ik zoek mijn heil wel ergens anders.
 

DeletedUser2112

Guest
zopas een aanval gehad met kata's dus dit wordt een wereld waar we dit ding nog eens kunnen gebruiken, dus waarschijnlijk een wereld die snel over zal zijn
 

DeletedUser2112

Guest
en nadat ik het hier heb gezegd vallen mij meerdere leden aan met katapult, grappig
 

Nice day

Casual Lid
nope. Je kan het geen werelden meer noemen. Innogames is teveel het verdien model gaan gebruiken. De nl/be servers zijn zo goed als dood. Hooguit 500 spelers waarvan er straks de helft nog eens afvalt. Daarbij komt dat deze servers te klein zijn voor inno om er nog wat leuks van proberen te maken. UK De zijn de grotere servers daar leggen ze hun aandacht op. Waar wij als spelers om vragen boeit ze niet. Ja de kronen als leuke bijvangst omdat er altijd van die kneuzen zijn die ze blijven kopen .
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan