Discussie Zijn scripts in zijn geheel verboden?

DeletedUser

Guest
Hallo,

Ik zit met een vraag. Ik zag dit topic op de Engelse fora: https://en.forum.tribalwars2.com/index.php?threads/ingame-reportcreator-0-1.3983/ en nu vroeg ik mij iets af. Op de Engelse market is dit blijkbaar wel toegestaan, omdat er niets bij de server wordt opgevraagd, dus vroeg ik mij af, is dit in zijn geheel verboden op de NL market, of mag dit wel? Ik wil graag weten wat er verboden is en wat niet, aangezien dat nogal onduidelijk is. Is er overigens ook een ETA wanneer scripts wel toegestaan worden?
Ook als dit niet mag/nooit toegestaan zal worden, kan er dan toch eindelijk een spelers projecten fora gemaakt worden, waar we kunnen delen waarmee we bezig zijn (omtrent toegestane tools/projectjes (zoals calculators, aanvalsplanners, etc.)).

Groeten,
king-ceetje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser230

Guest
§5: Bots en scripts
Je kunt alleen spelen door middel van browsers of de mobiele applicaties die ter beschikking worden gesteld door InnoGames. Het is absoluut niet toegestaan om gebruik te maken van bots of scripts. Spelers die daar gebruik van maken zullen gestraft worden tot aan een permanente ban.

Voorbeeld:
Het is niet toegestaan om wat voor bot of script dan ook dat automatisch grondstoffen verzameld, programma's die premium voordelen imiteren te gebruiken of die een oneerlijk voordeel opleveren en/of clickbots of scripts te gebruiken die je handmatige clicks verminderen of menselijk gedrag kopiëren.

Zoals je kunt lezen in de spelregels (Klikje), zijn bots en scripts niet toegestaan. Dit gaat dus om ALLE bots en scripts. Niks onduidelijk aan dacht ik?
 

DeletedUser

Guest
Zoals je kunt lezen in de spelregels (Klikje), zijn bots en scripts niet toegestaan. Dit gaat dus om ALLE bots en scripts. Niks onduidelijk aan dacht ik?

OK, was gewoon een vraagje die in mijn hoofd maalde. Overigens had ik nog een paar andere vraagjes zoals te lezen is in de OP.
 

DeletedUser230

Guest
Ook als dit niet mag/nooit toegestaan zal worden, kan er dan toch eindelijk een spelers projecten fora gemaakt worden, waar we kunnen delen waarmee we bezig zijn (omtrent toegestane tools/projectjes).

Waar doel je dan precies op? Wat voor projectjes en tools?
 

DeletedUser

Guest
Waar doel je dan precies op? Wat voor projectjes en tools?

Zoals aanvalsplanners (via externe sites (bestaan bijvoorbeeld al)), of een site, waar je bijvoorbeeld iets kan opschrijven over wat te doen, dus tooltjes die de game iets makkelijker maken voor jezelf, maar die geen scripts zijn of bots. Er zijn genoeg voorbeelden te verzinnen.
 
Bovenaan