Youtube-kanaal met TW2 filmpjes

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Gegroet allen,

Een aantal mods/leden van de duitse TW2-server hebben een youtubekanaal opgericht en willen hier zowel tutorials als wat meer luchtige TW2-filmpjes op plaatsen. Er zal nog een versie komen met Nederlandse ondertiteling.

Wat vinden jullie van dit idee en wat zouden jullie hier graag zien? :)

Ohja, hier het linkje
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik zal het ze laten weten :)
Ik ben er fijntjes op gewezen dat je bij youtube de nederlandse subtitles al kunt aanzetten, dus die mogelijkheid is er al ^^
 

DeletedUser974

Guest
Gegroet allen,

Een aantal mods/leden van de duitse TW2-server hebben een youtubekanaal opgericht en willen hier zowel tutorials als wat meer luchtige TW2-filmpjes op plaatsen. Er zal nog een versie komen met Nederlandse ondertiteling.

Wat vinden jullie van dit idee en wat zouden jullie hier graag zien? :)

Ohja, hier het linkje

Er is al NL ondertiteling toch?
 

DeletedUser407

Guest
Hopelijk komen er ook iets meer geavanceerde tutorials zoals:

- Hoe te reageren bij een (grootschalige) inkomende aanval [snipen, dodgen, aanvallen herkennen]
- Op een correcte manier aanvallen en edelen [nukes, treinen, fakes en ondersteuning]
- Hoe efficiënt starten [uitbouwingsplan, recrutering en farmen]
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Dat is wel de bedoeling, maar dit is de eerste opzet en het is ook voor de makers nog even uitproberen. Maar het mooie is wel dat ik input mag leveren, dus ik kan alles doorgeven :) in eerste instantie is het nog voor beginners opgezet, maar als je een reactie bij de filmpjes zelf achterlaat dan zullen ze hier ook wel mee aan de slag gaan ;)
 

DeletedUser280

Guest
Hopelijk komen er ook iets meer geavanceerde tutorials zoals:

1.- Hoe te reageren bij een (grootschalige) inkomende aanval [snipen, dodgen, aanvallen herkennen]
2.- Op een correcte manier aanvallen en edelen [nukes, treinen, fakes en ondersteuning]
3.- Hoe efficiënt starten [uitbouwingsplan, recrutering en farmen]

1 ---> Aanvallen herkennen zal niet zo heel makkelijk te vertalen zijn, want elke vijandelijke buurman die je hebt valt op een verschillende manier aan, om over coops via een account nog maar niet te spreken.
Ben het met je eens dat een X aantal basisvaardigheden (looptijd / treintjes e.d.) prima te herkennen valt maar als je over geavanceerd praat lijkt me dit een pittig onderwerp.

3. Hier zijn voor TW1 al 100 tutorials van --> kan je gewoon toepassen op TW2 hoor. De berseker upgrade e.d. komen namelijk toch pas later.
 

DeletedUser503

Guest
Ik heb een microtje in m'n pc zitten !

Ik bedoel "aangesloten" dus zal wel vrij goed zijn die kwaliteit
 
Bovenaan