Nieuws Winnaars Drachenfels

DeletedUser854

Guest
Wauw, ik herken nog best veel mensen van toen ik nog speelde. Het is wel al.zo.lang geleden dat ik niet eens meer weet in welke stam ik zat xD van die 70 naar 80 % is nog best snel gegaan :eek:
 

DeletedUser854

Guest
Volgens de stats zat je in freedom hill en in CV :p
Freedom Hill, owja, leuke stam met leuke spelers! Toen ik naar CV ging was de lol er snel af helaas :( Had toch voor de andere grote stam op dat moment moeten kiezen :p
 

DeletedUser138

Guest
Freedom Hill, owja, leuke stam met leuke spelers! Toen ik naar CV ging was de lol er snel af helaas :( Had toch voor de andere grote stam op dat moment moeten kiezen :p
Welke andere grote stam ? hahahaha
 

DeletedUser855

Guest
Het was een leuke wereld. Jammer dat het einde op deze manier moest zijn. Helaas was er geen leven meer in deze wereld waardoor het wel moest op deze manier.
Bedankt aan iedereen voor de leuke tijd. Heb leuke vrienden en vijanden leren kennen! :)
Ook zeker respect voor Hellraiserx!
 

DeletedUser925

Guest
Geen reactie van Hellraiser nog gezien...
Ook geen moddergooigevechten en popcorn zoals bij Castel del Monte het geval was en zoals bij Alnwick nu op dit moment is...
Was het dan echt zo´n verschrikkelijk saaie wereld :p???
 

DeletedUser1563

Guest
Alle stamleden wil ik hierbij bedanken dat ik een van de leiders mocht zijn voor de winnende stam.
Hier en daar getracht er nog wat van te maken, maar dan was het ook maar 1 week even weer leuk en dan zakt alles weer weg.
Het is bij vlagen ook erg saai geweest, waardoor er ook haast gemaakt is bij het sluiten van deze wereld.
Nogmaals bedankt en zie jullie wellicht op een andere wereld.
 

DeletedUser1543

Guest
Hierbij wil ik ook iedereen bedanken waarmee ik heb samen gespeeld m.u.v. Henkie666 Mamapeetje en vooral muis2000 waar ik de hele wereld zon beetje mee heb samengespeeld en mij op het einde de 2de plaats heeft veilig gesteld.
 
Bovenaan