Wielerseizoen 2015

DeletedUser126

Guest
Haha zeker niet, maar hij heeft het gewoon weer terug gepakt met een erg goeie tijdrit :)
Ook Van Den Broeck erg goed gereden!
Klopt ja, maar ik vind VDB echt geen goeie renner. Kan niet stabiel blijven, ene keer rijdt hij de pannen van het dak zoals op de tijdrit, de andere keer kan hij niet meer mee... Hij kan precies zijn krachten niet goed verdelen of doseren. Denk niet dat hij gemaakt is voor grote rondes, zal ook nooit een Tour, Giro e.d. winnen imo.
 

DeletedUser

Guest
Winnen zeker niet nee, maar over het algemeen een degelijke renner, al heeft hij de giro zwaar verpest :p
Gewoon een terechte overwinning van Contador, zou mooi zijn als hij ook nog de tour wint, maar daar heb ik liever Mollema ofzo :eek:
 

DeletedUser126

Guest
Contador gaat de Tour winnen joh ;) niemand kan aan 'em tippen.
 

DeletedUser50

Guest
Ik volg het fietsen nooit zo heel erg, maar DE tour gaat bijna beginnen! Mensen die naar Utrecht gaan?
 

DeletedUser516

Guest
pffff vind het al erg dat ze naast me deur bijna finishen :( .... heb een hotel bij me werk in brabant moeten boeken voor 1 nacht anders was het niet te doen om naar me werk te gaan , dus volgende keer lekker via duitsland naar frankrijk of zo
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk 3e etappe kijken, is dichter bij huis en een leukere finish :)
 

DeletedUser

Guest
Vandaag die Daniel Martin, die lag er toch ook ff tijdje lang gestrekt bij. Knap dat hij de schade qua tijd verlies nog zo binnen de perken heeft weten te houden.
 

DeletedUser242

Guest
Knappe voorspelling dat Froome zal winnen:D
Ik hoop alleen wel dat Sagan nog een keer een etappe zege pakt. Maar dat zal wel niet meer gebeuren:(
 

DeletedUser242

Guest
Nog meer mensen die Tour kijken? Hup Quintana! Hup Quintana!

En hup Mollema en Gesink!
 

DeletedUser

Guest
Nog meer mensen die Tour kijken? Hup Quintana! Hup Quintana!

En hup Mollema en Gesink!
Ik had echt gehoopt dat Froome zou in storten en dat Quintana zou winnen, jammer...
Toch wel netjes 6 en 7 voor Gesink en Mollema
 
Bovenaan