Wereldstatistieken

DeletedUser940

Guest
Wereldstatistieken Tatai Var

Misschien is het leuk om eens per zoveel tijd een paar statistiekjes erbij te halen om jezelf te vergelijken met het mondiale gemiddelde. Ik heb een paar simpele gegevens erbij gehaald -die niet veel tijd kostte om bij elkaar te harken- maar dit kan natuurlijk uitgebreid worden als andere ook leuke toevoegingen bedenken.​


Tijdperk 1 (7 augustus 2017): De grote vrede (mondiale beginnersbescherming)

b44352391d.png



Tijdperk 2: (14 augustus 2017): Het begin (spelers vinden hun plekje op de wereld)

26ac6129d7.png


Tijdperk 3: ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1488

Guest
Leuk idee! ik speel niet op deze wereld maar klinkt goed
 

DeletedUser940

Guest
Tweede momentopname is toegevoegd. De mogelijkheid om je te vergelijken met de gemiddelde top 15 speler, moet de weg naar de top 15 wat verduidelijken. Succes!

Edit: opvallend is de bijna verdubbeling van de grootte van wereld. De stammen zijn gemiddeld echter even klein gebleven, namelijk net geen 7 man per stam.
 

DeletedUser1488

Guest
Misschien als er later zich wat grotere stammen vormen een soort counter die de overgenomen dorpen tussen de drie grootste stammen bijhoudt?
 

Peeters

Ervaren Lid
sluit ik me bij aan de werelden zijn echt veel te klein aant worden hierdoor verliezen volgens mij ook vele het plezier

ow en nog mijn exusses hé buurman (je zal wel weten over wat het gaat) ;)
 

DeletedUser503

Guest
of zo een "eindspelserver" waarin er in de 4 gedeelde windstreken (gescheiden door de rivieren NO - ZO - ZW - NW) helemaal gevuld worden met dorpen en verdeeld de stam die in die hoek komt zelf de dorpen over hun spelers en verstoppen ze de forten in hun koninkrijk of hoe een gebied afgebakend door een rivier ook noemd en laat het spel maar beginnen.

Ik zou het dan "Tribalwars2suddendeath" ofzo heten

Edit: hierbij zou je echt heel tactisch kunnen gaan spelen met moralen etc.

PS: Dreams that never come true :(
 

DeletedUser1488

Guest
We zouden als actieve community rond wereld 20 een idee op kunnen brengen om TW2 weer wat leven in te blazen
 

DeletedUser974

Guest
Aangezien wij hebben gezorgd dat Amikrot niet meer onder ons is vrees ik dat hij dit niet meer bijhoudt.
Vandaar dat ik dit eenmalig doe, volgende week maandag nomineer ik @Peeters om dit overzicht te maken, die vervolgens het stokje weer mag overdragen ;)

Tijdperk 3: (24-8-2017): Het prille edelen - De eerste edel(treinen) beginnen te lopen.

upload_2017-8-24_11-55-20.png
 

Peeters

Ervaren Lid
haha mja men buurman kon zijn ratjes niet bij houden en maakte daarmee men dorpjes vuil .... nogmaals mijn exusses buurman ... dus werd hij brutaal verzocht om te verhuizen .... sindien is hij vermist ....:oops:

Aangezien wij hebben gezorgd dat Amikrot niet meer onder ons is vrees ik dat hij dit niet meer bijhoudt.
Vandaar dat ik dit eenmalig doe, volgende week maandag nomineer ik @Peeters om dit overzicht te maken, die vervolgens het stokje weer mag overdragen ;)

Tijdperk 3: (24-8-2017): Het prille edelen - De eerste edel(treinen) beginnen te lopen.

Bekijk bijlage 1248

maar dat kan ik niet zenne ... dus nomineer ik sniped :D
 
Bovenaan