wereldkaart

seayeon

Bekend Lid
@Gungnir , wie is gestorven en heeft jou baas van het forum gemaakt?
@drogba497

1. Ik sta niet aan het stuur , ik heb geen leidersfunctie binnen V&A

2. Er zijn genoeg mensen , HTF en -N- leden die liever met mij spelen dan met jou
Je bedoeld dat niemand TEGEN me wilt spelen

De reden waarom ik Swoot niet mag , wel omdat hij iedereen backstabbed , hij heeft het pas nog gedaan met danger
De reden waarom ik nu Ragnarok ga inblikken
(Vandaag 3 dorpen gepakt)
En in novermber @Gungnir ga opeten , is omdat ze mij gebackstabbed hebben
Zonder mij hadden ze W42 NOOIT gewonnen
Dat weet jij , dat weet ik , dat weet iedereen die logisch nadenkt

Buig voor me , je 3de wereldwin , heb je aan mij te danken
Bow down to your king
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
De reden waarom ik Swoot niet mag , wel omdat hij iedereen backstabbed , hij heeft het pas nog gedaan met danger
Heb ik toch niks over gezegd? Maar idd daar moet ik je gelijk in geven.
2. Er zijn genoeg mensen , HTF en -N- leden die liever met mij spelen dan met jou
Je bedoeld dat niemand TEGEN me wilt spelen
En met je. Ik weet genoeg spelers die genoeg van dit gezeik hebben en gewoon vredig hun spelletje willen spelen.
 

DeletedUser1850

Guest
ik vraag enkel om ergens anders te modderen omdat de gesprekken hier makkelijk verwijderd kunnen worden omdat ze off topic zijn..

wij hebben jou niet in je rug gestoken, je bent TERECHT uit de stam gezet en de wereld is niet gewonnen dankzij jou..

de wereld is gewonnen dankzij het slecht beleid van LHB, aantal ex htf spelers die na aantal weken/maand naar ons zijn gekomen en ik formuleer goed NADAT JIJ AL WEEEEEEKEEEEN uit de stam gezet was en door goede leiding van onze stam en de geplande georganiseerde massa aanvallen en uiteindelijk plooide HTF, nadat de leider ermee kapte en er meerdere spelers er een streep achter gezet hebben want w42 is gewoon helemaal naar de vaantjes gegaan (gezelligheid etc) door JOU en LHB hun gezeik

en nogmaals te bewijzen, we hadden jou ook helemaal niet nodig want dokkie en TER heer leede vielen zonder coop en we hebben beide spelers die geen coop hadden kunnen internen en tergelijke tijd kunnen vechten tegen HTF en de andere die jou als coop hadden hebben gewoon na 7 dagen een andere coop gepakt en zoals je ziet ging alles perfect zonder je.

Dokkie dorpen ging poef weg, nkleen viel zonder def van dokkie, goede samenwerking in de stam hield de dorpen van nkleen overeind poeff, HTF maakt de verkeerde keuze door op VOC te gaan en niet op nkleen te blijven vechten poeff een onverwachte verassing aanval van -n- op htf poeff 3 dagen tijd 37 dorpen veroverd, 2de massa aanval poeff htf is weer een hoop dorpen kwijt en ze kappen ermee (2de massa aanval waren er minder dorpen maar meer troepen verloren bij htf)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1972

Guest
zag je al die goede vrienden die uit de stam gingen naar this is sparta, echt loyaal
 

DeletedUser1972

Guest
haha je bent zo stoer internet gangster, tw is inderdaad je fantasie wereld
 

DeletedUser1850

Guest
@Warrior of odin is echt klote da we alle bewijzen hier niet op kunnen gooien want alles wordt toch verwijderd door support XD


@seayeon
1. iedereen van de leiding heeft zijn steentje bijgedragen, de 1 wat meer als de ander omdat niet iedereen evenveel tijd heeft voor het spel.

2.al een geluk dat warrior en nkleen dan toch begonnen zijn om de stam recht te houden, want door jou zootje was de stam er bijna klaar mee (door jou gezeik)

3.toen was de wereld nog klein en kon het nog alle richtingen gaan.

4.Met andere woorden door jou begon HTF op Tijgers en konden we onze eigen plannen niet verder afmaken. dus met andere woorden is het vroegere Sparta helemaal naar de vaantjes gegaan door jou praktijken en is tijgers de dupe geweest door jou praktijken.

5. -helaas hebben wij toch bewijzen..
-die dokkie dorpen is zeker niet de reden, maar ben wel blij dat die niet naar pierlalaa zijn gegaan.
-nkleen heeft G dorpen ingenomen, niet enkel nkleen maar ook 3 andere spelers.
-ik heb in geen enkele tekst gezegd dat nkleen zich moet verplaatsen en opnieuw beginnen, dit maak jij ervan.
ik citeer mijn tekst over nkleen 'als die provincie verloren is is dat zo, nkleen kan verder naar het zuiden komen om verder spelen en terug te heropbouwen

en mijn citaat is een reactie op een antwoord van jou 'nkleen leeft op de def van dokkie''

resultaat: jij uit de stam, dokkie zonder coop, dokkie dorpen worden overgenomen, def verdwijnt bij nkleen, HTF maakt fout door te focussen op andere spelers / VOC, nkleen krijgt de tijd om zijn def terug tebouwen, onze stam krijgt de tijd om nkleen te stacken. en viola
 

DeletedUser2037

Guest
Maar seg uuhm Gungnir, kan jij ook niet ergens anders even gaan modderen? Je vraagt om de conversatie te verplaatsen maar zet ze zelf vervolgens voort en ik probeer hier mijn werk op de kaart te bewonderen. Alleh ik zeg het maar he... anders even een room aanmaken "varkensstal" om verder te modderen?
 

DeletedUser1850

Guest
Maar seg uuhm Gungnir, kan jij ook niet ergens anders even gaan modderen? Je vraagt om de conversatie te verplaatsen maar zet ze zelf vervolgens voort en ik probeer hier mijn werk op de kaart te bewonderen. Alleh ik zeg het maar he... anders even een room aanmaken "varkensstal" om verder te modderen?
Haha, sorry <3
zal ds in het volgend bericht taggen in een andere topic en eventueel aan support vragen of alles verplaatst kan worden naar dat topic zodat alles daar komt te staan wat hier staat
 

seayeon

Bekend Lid
Kan je het graag bij 1 stijl houden? zien we beter het verschil
Allee ik vind helemaal mooi hoor anyway
 
Bovenaan