Wereldkaart

seayeon

Bekend Lid
Ik denk niet dat ik god ben , grappig dat je dat beweert :)
Ik weet alleen 100% zeker dat ik beter ben dan jou.
Wilt dat zeggend at ik denk dat ik een god ben?
 

seayeon

Bekend Lid
El Clasico? tsss
Kijk op W45 de RGK leden die eerder hem zouden joinen als mij zitten op W45 in de stam RGK ;)
En daar zijn ze met 56 en 3 BGs
@knuppel er is totaal geen enkele kans dat gungnir het mano a mano van mij haalt :) hij doet nu wel groot maar toen ik nog in de stam zat was het constant

Hoe doe jij dit , hoe doe jij dat
Hoe zou ik dit aanpakken , hoe zou ik mijn zerk maken
Hoeveel ram?

En nu doet hij alsof hij de big boy himself is xd
@knuppel jij hebt veel meer potentieel als speler dan Gungnir
Nogmaals respect , je mag dan wel in HTF zitten , maar het spartaans bloed giert door je aderen , of je dat nu wilt of niet :)
 

DeletedUser1850

Guest
ik ken 90% van de spelers van RGK niet.

ik heb nooit tegen je gezegd hoe ik iets zou moeten aanpakken, want ik deed de battleplans in het noorden toen in de tijd me dokkie, na een tijd met pietje en royal en dan kwam nkleen, dragonpatat en bellum er nog bij en mijn battleplans zijn 70% gelukt.

ik heb vrijwel voor heel de stam continu massa aanvallen liggen planne..

ik heb nooit gevragen hoe ik een zerk maak, we hebben gesprekken gehad hoeveel max zerk je zou kunnen maken..

als ik vroeg hoeveel ram is dat niet omdat ik er niks van ken, dat is om berekeningen te maken hoeveel je er nodig zou hebben voor gestacked dorpen.

want ja ik bereken via simulators hoeveel clears ik nodig heb voor gestacked dorpen.

ik ben geen big boy ik voel mij ook zo niet, maar als er een speler haantjes gedrag tegen mij heeft denkt dat hij de oppergod is, schiet ik ook is uit mijn kram :)
 

seayeon

Bekend Lid
@Gungnir Ik heb met dokkie die hele G provincie van hem gecleaned terwijl jij in je neus zat te peuteren
Ik denk niet dat ik de oppergod ben ik weet alleen 200% zeker dat als ik en jij tegenover elkaar staan met dezelfde middelen , puur tactisch dat je geen enkele kans maakt
@Gungnir Als je tegen mij aanvalt via een calc , dan lach ik je vierkant cirkelvormig en driehoekig uit , want je calc zal nooit aantonen wat er ook effectief staat
Dude je sprak 3 weken voor ik gekickt werd al over aanvallen op het noorden , 3 weken later was er nog geen reet gebeurd.

En was je constant bezig kan je hilgo clearen kan je hilgo clearen
Dude de wereld was al omgekeerd toen ik gekickt werd
alles wat daarna gebeurd is bullshit

Als ik niet die eerste maand had tegengehouden met jente en HTL had je nooit eens de kans gekregen in Nameless te zitten want dan was tegen mijn kick de wereld al dicht
 

seayeon

Bekend Lid
En weer hetzelfde lijntje omdat je uitgeluld bent
Tjonge jonge , als je zo graag het laatste woord wilt , maar inhoudelijk niks kan verzinnen om me mee te raken zeg dat dan gewoon.
Zowel ik als jij weten dat het big facts zijn , daarom dat je er ook niet tegenin kan , maar als je echt zo graag het laatste woord (Preferably egotripper) wilt hebben , dan geef ik je die wel hoor :)
Want zo te zien ga je toch onder alles waar je niet tegenin kan gaan zeggen dat het onzin is en het woordje egotripper erna zetten xd
 

DeletedUser1850

Guest
wel grappig dat je bij alles je tegenspreekt, ik kan het niet laten tonen want screenshots van andere kanalen worden er afgezwierd
 

Kappas

Nieuwerd
Mocht ik ontwikkelaar van dit spel zijn dan zou ik de mensen die het forum beheren opdracht geven veel strenger de teksten te screenen en zaken weghalen.
Elkaar afbranden etc. zou ik niet toelaten. Als men dat wel zou willen doen , doen ze dat maar op een andere manier maar niet via het spel forum. Maar ja dan zouden ze het waarschijnlijke te druk gaan krijgen op alle forums van de diverse werelden.
Maar ik denk dat het voor veel spelers een reden is dat ze hier niet vaak komen/schrijven zoals ik.
Dus ook voor deze wereld is het eerst weer voor weken de laatste keer
 

seayeon

Bekend Lid
@Kappas , welja , het zijn steeds dezelfde die beef komen zoeken , met dezelfde persoon

@Gungnir , ik reageer laat , maar wil even zeggen ik kan al je screens ontkrachten door gewoon simpel mensen uit te nodiggen voor screenshare en de volledige gesprekken te tonen

Heb ze nooit verwijderd , en heb ze ook op screen voor als jij warrior of wie dan ook ze verwijderd

Hou je bezig met je discord community group thingy waar iedereen welkom is buiten DS96 omdat er meer geluld word over DS96 dan over het spel zelf <3
 
Bovenaan