Discussie Wereldforum per wereld

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Beste Tribal Warriors.

Het valt mij laatst op, dat de wereldforums minder en minder gebruikt worden. (kijk naar de laatste werelden)

Ik vermoed dat dit dan ook meerdere oorzaken heeft. ;-)
Vandaar de vraag; vinden jullie dat een wereldforum per wereld nog nodig is, of gaan we eerder voor 1 gezamenlijk werelden forumtopic, met indien nodig eigen regels?

Laat maar weten hoe jullie hier tegenover staan.

Met vriendelijke groet,
Kr33log
 

phoenix68

Nieuwerd
Belangrijkste reden is dat het spel steeds minder spelers boeit.

- Inno lost de bugs niet op (mobiele app die onwerkbaar is zodra je aantal dorpen wat hoger is, plus natuurlijk die verschrikkelijke farm-bug die maar niet opgelost wordt)
- inno richt zich enkel op cashen van kronen (te pas en te onpas Gwen evenementen)

Kortom; het spel is stervende en niemand wil er iets aan doen. Logisch dat de interesse dan af zal nemen. Kijk maar eens naar het aantal spelers per wereld... Dramatisch zou ik zeggen. Of blijven jullie volhouden dat alles OK is?

Groet,
Phoenix
 

Gaxe

Nieuwerd
Phoenix slaat indd de spijker wel op zijn kop. Veel bugs, de app is dramatisch, weinig spelers maar geld word er met bakken verdient door alle kronen die er gebruikt worden en alle Gwendoline's die erin gesmeten worden.

Veel spelers stoppen hierdoor, want met zo weinig spelers word het indd steeds minder leuk, dus heb je ook weinig reden om op het forum te zitten.
 

arjan584

Nieuwerd
een tijdje terug ( 5 jaar ) was er ook een kasteel die je kon bouwen
maar een tijdje later was die weg
kan die kasteel niet terug zetten
 

Stressix

Casual Lid
Ik ben het ook eens met Phoenix en Gaxe eens. Het spel is stervende:(
Er spelen nog maar weinig spelers. Alles kan gekroond worden, bugs in het spel, apps die niet goed werken en plots ermee stoppen etc etc.
Genoeg redenen om op te noemen waarom de spelers niet meer het wereld forum vol spammen. De meeste spelers zijn gefrustreerd om het spel en heb je problemen met het spel of de app en je meld dit op het forum. Dan heb je het idee dat er niets mee gedaan word, of er gaat maanden overheen als het wel word opgepakto_O
Kortom InnoGames heeft het aan zichzelf te danken door hun halsstarrigheid dat het spel geweerd word door vele spelers en er geen animo is om het wereld forum vol te spammen:eek:

Maar neem mij niet kwalijk, het zijn niet alleen de spelers van TW die niet meer zo actief zijn, vlak support ook niet uit. ik heb op een paar topics een reactie gegeven waaronder 1 bij fouten en Bugs, dat was afgelopen zondag en inmiddels is het woensdag en er heeft nog geen forum moderator of Community Manager gereageerd:mad:

Dubbel posts is not done hier op het forum maar daar ontkom je bijna niet aan als je een post wilt aanvullen, omdat niemand reageert op je vorige post die al een paar dagen oud is.

Duis heb ik het maar zo gedaan, mijn eerste post maar bewerkto_O
 
Laatst bewerkt:

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
In principe is het ook lastig om een reactie te geven op punten die lostaan van het onderwerp dat aangesneden is, of men het nog nodig vind om gescheiden wereldfora te hanteren in verband met de verminderde activiteit. Welke redenen de grondslag kunnen vormen voor verminderde activiteit zijn bij ons ook wel bekend.

Dubbelposten zit overigens wel wat ruimte in, als het een paar dagen na je laatste posts is zul je ons daar niet zo snel moeilijk over horen doen.
 

TEAser

Nieuwerd
Belangrijkste reden is dat het spel steeds minder spelers boeit.

- Inno lost de bugs niet op (mobiele app die onwerkbaar is zodra je aantal dorpen wat hoger is, plus natuurlijk die verschrikkelijke farm-bug die maar niet opgelost wordt)
- inno richt zich enkel op cashen van kronen (te pas en te onpas Gwen evenementen)

Kortom; het spel is stervende en niemand wil er iets aan doen. Logisch dat de interesse dan af zal nemen. Kijk maar eens naar het aantal spelers per wereld... Dramatisch zou ik zeggen. Of blijven jullie volhouden dat alles OK is?

Groet,
Phoenix
Dit

Spel is echt sinds ik het 10 jaar geleden begon te spelen echt achter uit gegaan.

Zit gewoon geen development meer in, na jaren in en uit hetzelfde wordt het toch wel saai.
 
Bovenaan