Discussie Wereld dominantie

Wat voor wereld zou je graag willen, VP of dominantie(80%) ?

  • VP, met een nachtbonus van 00:00 - 06:00

    Stemmen: 0 0,0%
  • VP, met een een nachtbonus van 00:00 - 07:00

    Stemmen: 0 0,0%
  • VP, met een nachtbonus van 00:00 - 08:00

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dominantie, met een nachtbonus van 00:00 - 06:00

    Stemmen: 6 24,0%
  • Dominantie, met een nachtbonus van 00:00 - 07:00

    Stemmen: 8 32,0%
  • Dominantie, met een nachtbonus van 00:00 - 08:00

    Stemmen: 10 40,0%
  • Anders, geef je motivatie in de reacties

    Stemmen: 1 4,0%

  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Enquête gesloten .

DeletedUser1647

Guest
Hi forumgangers,

Na aanleiding van @Dutch Pirate's profile post hebben we besloten een discussie en een pol op te starten omtrent de mogelijkheden om nog een wereld te starten met het oude eindspel i.p.v overwinningspunten.
Nou zijn wij al bekend met het feit dat het nieuwe eindspel een hot topic is binnen onze community en dat iedereen graag forten wil zien als eindspel. Maar om deze discussie en poll constructief te houden vraag ik jullie om jullie meningen te delen over hoe we het huidige eindspel kunnen verbeteren en andere suggesties zijn ook welkom. En boven al , vergeet niet te stemmen op de poll.

Groetjes jullie favoriete tribal wars 2 team
 

DeletedUser1202

Guest
Dominatie was altijd leuk, zou super zijn als dat weer terug kwam op een wereld of 2 ;)
 

DeletedUser280

Guest
@collapster is het eerst niet handig om een stemming uit te brengen tussen VP & Dominantie en daarna pas weer over nachtbonussen te gaan discussiëren (Want behalve nachtbonus kunnen er nog wel meer elementen per server aangepast worden)? :)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Dit gaat om de eerst volgende wereld (wereld 29). We kunnen alleen bovenstaande elementen aanpassen en mocht je anders willen, dan kun je de optie “anders” aanvinken (die er nog in komt ;))
 

DeletedUser1647

Guest
Dit gaat om de eerst volgende wereld (wereld 29). We kunnen alleen bovenstaande elementen aanpassen en mocht je anders willen, dan kun je de optie “anders” aanvinken (die er nog in komt ;))
die er ondertussen in is
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
We hopen dat we dit bij de volgende wereld kunnen doorpushen. We kunnen jammer genoeg nooit iets beloven, maar we doen ons best!
 

DeletedUser

Guest
Deze stemming met anders snap ik niet helemaal, beetje raar in een stemming
Als je namelijk anders wil wat niet op de volgende wl zal zijn is je stem voor die wl verloren
Dat anders lijkt me meer voor de toekomst, in het ideeën topic over dit onderwerp
Of zie ik hier iets verkeerd ?
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
We geven een optie andere, dit omwille dat jullie misschien ook met een leuke nachtbonus of zelfs geen nachtbonus komen. Als er dan blijkt dat er hier veel interesse is, kunnen we zien wat mogelijk is op de al dan niet eerst volgende wereld. We kunnen natuurlijk niets beloven, buiten dat we ons best doen om dit dan zo snel mogelijk te realiseren.

Berserker_small.png
 

DeletedUser1939

Guest
Heb op dominantie met nachtbonus 0:00 tot 6:00 gestemd. Maar...Ik moet zeggen, het zou wel grappig zijn als er een keer een wereld geopend zou worden met een nachtbonus van bijv 22:00 tot 18:00. Op deze manier zou je ook weer een leuke wending krijgen ;)
 
Bovenaan