Wereld 46

OneStrike

Nieuwerd
Hopelijk wordt wereld 46 weer eens een wereld zonder OP en met een fatsoenlijke nachtbonus (23-07 bijv.) Mijn inziens zijn wereld 44 en 45 "verziekt" door kroners i.c.m. te veel Gwendoline events. Ik weet dat Innogames natuurlijk geld moet verdienen maar ik vind dat je met kronen te veel voordeel kan halen. Ik denk dat veel andere spelers hier net zo over denken. Ik weet dat de CMs hier niet altijd invloed op kunnen hebben; toch zou het fijn zijn als het spelplezier -zonder daar kronen voor te hoeven gebruiken- terugkomt. Ideaal zou bijvoorbeeld een wereld zijn waar geen Gwendoline events zijn en/of het gebruik van kronen om gebouwen/eenheden te voltooien niet mogelijk is.
Wat is jullie visie?
 

DeletedUser1154

Guest
Gaat allemaal nooit gebeuren. Of we moeten allemaal stoppen met tribalwars2
 

DeletedUser2277

Guest
Misschien een domme vraag, maar ik ben nieuw en ken alleen maar overwinningspunten.
Wereld 46 is met stamdominantie. Hoe werkt dat?
Blijft die wereld doorgaan totdat er maar 1 stam overblijft? Of wat is het criterium voor de eindoverwinning?
 

DeletedUser1681

Guest
Misschien een domme vraag, maar ik ben nieuw en ken alleen maar overwinningspunten.
Wereld 46 is met stamdominantie. Hoe werkt dat?
Blijft die wereld doorgaan totdat er maar 1 stam overblijft? Of wat is het criterium voor de eindoverwinning?

Volgens mij moet je 80% van de wereld bezitten en dat voor bepaalde tijd vasthouden!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1850

Guest
klopt 80% moet je in bezit hebben.

op de link (zie onder) is een website met tools waarbij je kan zien hoeveel je in bezit hebt van die wereld

map


bezit.jpg
 
Bovenaan