Welke wereld vind jij het meest interessant?

DeletedUser31

Guest
Goedemorgen :)

Ik was wel benieuwd welke wereld door de TW2 spelers wordt gezien als de mooiste, spannendste of bijzonderste van alle werelden die tot nu toe draaien op TW2 NL. Ik heb geen idee of er mensen zijn die meerdere werelden stilletjes volgen, maar laat het gewoon maar eens horen ;) Ik denk dat de support ook wel het eea kan vertellen, die met alle werelden te maken hebben :)
 

DeletedUser50

Guest
Dan ben ik gelijk wel benieuwd naar hoeveel mensen meerdere werelden volgen, ook al spelen ze daar niet in :)
Volg jij alle werelden? Zo ja, welke wereld vind jijzelf interessant en waarom?
 

DeletedUser1947

Guest
Alhambra is voor mij toch echt The Number 1!! die wereld in erg snel gegroeid!! zo snel dat veel spelers al erg vroeg ge-edeld werden!! echt een toffe wereld naar mijn mening!!
 

DeletedUser

Guest
De wereld namen heb ik niet onthouden (voor de rest natuurlijk alles :D)
Wl 3 vooral omdat ik daar geboren ben (en ze waren er heel gemeen want ze vielen me aan)
Wl 7 tja, ondanks alle ellende in de stammen ergens toch wat bereikt (weet eigenlijk nog steeds niet of ik daar trots/tevreden mee ben)
Was ook ff meer van makkelijkste weg (en heeel veel farmen)
Wl 15 zo smerig had ik het me nooit kunnen voorstellen, krijg er nog steeds koppijn van als ik eraan denk
Echt daar heb ik echt te veel te horen gekregen (het complete tw smoesjes boek)
Wl 20 deed er wat maar werd niks (geen idee bij deze wl)
En32 zelfde
Wl 25 raar dat stam gaat naar vijand, OK veel gestopt ik ook en hopeloos maar zoveel beschuldigingen naar elkaar over kronen
Ze hadden er gewoon een wedstrijd in :D
Nu Wl 27 ach we zien wel

Spelers die overal spelen wel eens gecheckt
Starten 5 wl in 1 x
En overal 1 a 2 dorpen en maar herstarten voor pm, wel makkelijk want geen coop :D
Maar ook om info te vissen voor andere wereld
 
Bovenaan