Wekelijks Rapport

Welk continent ben jij gestart?

  • Noord-Oost

  • Zuid-Oost

  • Zuid-West

  • Noord-West


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

DeletedUser1883

Guest
Deze wereld gaat nog maanden duren vooraleer de 1500vp behaald worden. Wat zelfs mathematisch nog onmogelijk is.

Speler na speler stopt op deze wereld waardoor er binnenkort niet veel activiteit meer zal overschieten op deze wereld, en al zeker met de nieuwe wereld die vandaag start, dus zullen er nog meer stoppen, en geef ze ook geen ongelijk.

Mss eens tijd om met de grote stammen samen te zitten en te kijken om deze 'tuk' wereld af te sluiten op een nog wat 'waardige' manier??
 

DeletedUser1050

Guest
Misschien moet men eens leren luisteren, heb weken geleden al aangegeven dat de koppen bij elkaar gestoken moeten worden want met al die egootjes op deze wereld gaat het een groot probleem worden.
 

DeletedUser1883

Guest
Is deze wereld nu nog niet gedaan??
Blijft maar duren!
Edel die barbaren dorpen eens wat sneller ;)
 

DarkEvil

Nieuwerd
Ik snap niet waarom Innogames dit zo heeft laten gaan. Een VP wereld dient als zo danig gespeeld te worden. Er zijn spelers genoeg geweest die aangetoond hebben dat dit mogelijk is als men maar samenwerkt.
 

DarkEvil

Nieuwerd
De backstab stam heeft daar inderdaad gewonnen xd
Zonder dat zou iemand als Maantuk nooit wat winnen

Maantuk wou op voor hand al geen VP spelen en vond dat Dominantie er door heen gedrukt moest worden om een signaal aan Innogames te geven.
 

seayeon

Bekend Lid
@DarkEvil Maantuk is een fucking noob dude
Ik heb maantuk aka Mulgrut aka Yoliboy op 2 verschillende werelden belachelijk gemaakt
Zonder backstabs komt die gast nooit ergens
 

seayeon

Bekend Lid
de wereld word gesloten als er een volgende wereld opengaat
jij dacht nog lekker de 1500 kronen mee te pakken gok ik voor VP puntjes xd
Well to late
 

DarkEvil

Nieuwerd
Nee, ik wist van de verdeling. Het bevreemde mij alleen dat deze wereld zolang open blijft. Terwijl latere werelden al gesloten zijn.
 
Bovenaan