Wacht toren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1480

Guest
Hey hey allemaal :)

Ik heb misschien wel een leuk idee voor TW2.
Als je nu aanvallen stuurt, ziet je tegenstander meteen dat jij troepen op hem afstuurt. Zou het niet leuker zijn moest je dat pas kunnen zien dat er troepen op jou afkomen als de troepen op nog maar 2-3 velden van jou verwijderd zijn? (Is ook realistischer ;) ).

Je kunt dit dan uitbreiden naar 3-4-5-6-7-8-9-10-... velden door een wacht toren te bouwen en deze te upgraden.

Mij lijkt het een leuk idee, het is wel een idee waarbij activiteit héél belangrijk word ;)

Grtzz,
Bacardi
 

DeletedUser397

Guest
en dan kan je nooit meer optijd daar geraken met OS tenzij je 24/7 account toezicht hebt

snap dat het idee realistischer zou zijn dan nu, maar alles behalve praktischer, in tegen deel
 

DeletedUser1480

Guest
Ipv van 2 velden, kun je ook de standaard op minstens 5 uur zetten bijvoorbeeld. En met elk level dat de wacht toren wordt geüpgraded komen daar 30 minuten bij. Als een wacht toren dan maximum level 20 krijgt, kun je tot 15 uur op voorhand zien wat er aankomt.
Het is me maar een idee :)
 

DeletedUser1500

Guest
beter een paardenstal waar je je paarden in recruit dit idee slaat nergens op wachttorrens ik wacht nog liever op de trein dan dit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan