Vraagje

DeletedUser1055

Guest
Hall of fame.
Gaaf

Maar kunnen er misschien ook punten, statistieken, kaarten, reden overwinning bij.
Of eventuele referentiepunten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb eigenlijk ook een vraagje. Wat houd dat blauwe vlaggetje in die ik alleen bij w8 zie staan?
 

DeletedUser503

Guest
mss op het einde van elke wereld een wedstrijd voor de top 100 spelers?

ze mogen allemaal een mooi "verhaal" over het einde schrijven en de forummods halen het beste eruit voor 50 kronen ofzo? en dit komt in de hall of fame als "End Of World"-story
 

DeletedUser444

Guest
Feit is wel dat volgens mij de meeste mods niet de geschiedenis per wereld van binnen en buiten kennen en dus moeilijk te beoordelen welk verhaal het meeste klopt. Dus misschien een algemene poll?

Ik zou eerder een aantal top stammen hun verhaal laten doen zodat er perspectief is van verschillende kanten ;)
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Leuke ideetjes allemaal. Echter zouden wij het leuk vinden als we dan informatie van de spelers krijgen. Bijvoorbeeld leuke gevechten, grote gebeurtenissen. Desnoods kunnen we deze opsommen in een leuk topic en gezamenlijk 1 verhaal schrijven voor die wereld? (spelers zelf)
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Misschien ook leuk om oorlogen die bezig zijn op forum aan te kondigen e.d, weet iedereen ook een beetje wat er gebeurt tijdens een wereld :p
 
Bovenaan