VOV vs CPG

DeletedUser1500

Guest
VOV vs CPG wie gaat er winnen? Dat is de vraag wat denk jij vertel je mening en waarom.
 

DeletedUser1541

Guest
VOV is al neer, dus feitelijk CPG
maar vov en loi zijn samen gegaan naar TH en daar vechten BEH en CPG ( VVV ) tegen
 

Jordi379

Actief Lid
VOV is al neer, dus feitelijk CPG
maar vov en loi zijn samen gegaan naar TH en daar vechten BEH en CPG ( VVV ) tegen

als ik me goed herinner is het ook niet de oorspronkelijke CPG daar werd door een leider iedereen gekickt. toen is ave naar VVV gegaan veranderde die naam in CPG en is alles weer terug gekeerd maar wel in een andere stam:p(er is toen ook meteen een nieuwe VVV achter aan opgericht omdat al die 150+ leden toen nog niet in 1 stam konden (BEH mee gerekend ook niet in 2 dus moest die 3de er weer komen:p)

puntje bij paaltje blijft het een beschamende wereld:(
 

DeletedUser503

Guest
Dat vertelde ave me al toen hij nog maar 2 dorpjes had haha :) Hij was het 'gewoon' van groepen tot de 400 leden te managen :D Grepolis ofzo kwam hij van ..
 

DeletedUser1538

Guest
als ik me goed herinner is het ook niet de oorspronkelijke CPG daar werd door een leider iedereen gekickt. toen is ave naar VVV gegaan veranderde die naam in CPG en is alles weer terug gekeerd maar wel in een andere stam:p(er is toen ook meteen een nieuwe VVV achter aan opgericht omdat al die 150+ leden toen nog niet in 1 stam konden (BEH mee gerekend ook niet in 2 dus moest die 3de er weer komen:p)

puntje bij paaltje blijft het een beschamende wereld:(


BEH is en blijft een aanafhankelijk stam, wij doen niet mee met de massa trend zoals de rest :p:p:p
 

Jordi379

Actief Lid
haha ow dam nadat de halve wereld inactief is geworden komt er wat te voorschijn:p
je leider Kobar riep de hulp in van meerdere stammen om tegen vov te vechten zodat jullie zelf bbtjes konden edelen en ondertussen schuilen achter cpg en nog wat kleine stammen. hij was er zelfs trots op als ik me zijn pb niet vergis. dus indd misschien geen massa stam maar wel een laffe;).
en zelfs nu nadat al een groot aantal spelers die in vov zaten en T-H gestopt zijn staat BEH nog 3de in de stammenranglijst.
vraag me af of de bg met CPG er nog is:D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1538

Guest
haha ow dam nadat de halve wereld inactief is geworden komt er wat te voorschijn:p
je leider Kobar riep de hulp in van meerdere stammen om tegen vvv te vechten zodat jullie zelf bbtjes konden edelen en ondertussen schuilen achter cpg en nog wat kleine stammen. hij was er zelfs trots op als ik me zijn pb niet vergis. dus indd misschien geen massa stam maar wel een laffe;).
en zelfs nu nadat al een groot aantal spelers die in vvv zaten en T-H gestopt zijn staat BEH nog 3de in de stammenranglijst.
vraag me af of de bg met CPG er nog is:D

Hahahaha wat 'n mooi spinsel, zeker uit je duim gezogen.. :rolleyes:
even een paar feiten: BEH heeft niet 1x een fusie gehad, BEH heeft de hoogste PPL vd top 3 stammen, BEH is een select club van spelers in de top zonder dat het een massa stam is geworden :D

Ben je soms je al dorpen kwijt geraakt aan BEH... ? :p
 

DeletedUser1556

Guest
Ik denk dat jordy nogsteeds een beetje salty is omdat ik hem met zijn puntjes afgewezen had...
die slechte stam waar je graag bij wilde horen maar wij vonden je niet geschikt weet je nog ;)
Wij hebben altijd met een smile naar TH staan kijken, en CPG heeft altijd naar onze pijpen gedanst.
Dat hele VVV gedoe is bull weet niet hoe je daaraan komt?
Maar het feit blijft dat wij de enige zijn die geen bgs/naps/fusie's etc heeft.
TH heeft een fusie voorgestel deze week, hebben wij afgeslagen.
TH vroeg daarna een BG, hebben wij afgeslagen.
VVV heeft een BG/NAP gevragen hebben wij afgeslagen.
CPG hebben wij het BG mee opgezet en er worden dorpen ge-edelt bij hun.

Vertel me nu nog eens hoe jullie de grote jongens zijn... die stoppen omdat de wereld verziekt is, ipv van als ons niet gaat liggen janken en er wat aan doen ;)

BEH gaat deze wereld winnen.
 

Jordi379

Actief Lid
haha nou dan herinneren we beiden dat gesprek anders:confused:
op het eind deed ik bij alle stammen aanvraag dus voel je nou niet speciaal dat had te maken met iets wat al in VoV plaats vond.
bij de overstap naar TH was ik al minder actief dusja kon ik net zo goed bij de zwakkere spelers een kijkje nemen:D
je komt nu trouwens met dingen aanzetten die allemaal pas later gebeurde nadat al een groot gedeelte gestopt was.
naja eerlijk gezegd denk ik dat meeste het niet de moeite waard vonden om oorlog te voeren tegen 200 voornamelijk kleine spelers waar je een shit moraal op hebt die bb dorpen liepen te edelen in plaats van het gevecht gewoon aan durfden te gaan. want ja als er dan een wat grotere speler was schuilde die vaak achter de massa.dan steken de meeste liever hun tijd in wat anders of een andere wereld waar het wat intenser strijden is en wat meer speelplezier geeft dan een wereld die meteen dicht/verpest word.maar moet toe geven vind wel leuk dat je nu zo reageert aangezien jij echt bij elke stam ging/moest aankloppen om samen te werken tegen VoV aangezien je wist dat je zelf het nooit zou redden:p
daarnaast herinner ik met trouwens gesprekken van toen ik bij VoV zat en daar was toch echt een aanbod van BEH afgeslagen en niet andersom(daarna ging je toen ook snel opzoek naar steun bij alle andere stammen):rolleyes:

ik durf niet te zeggen wie er gaat winnen aangezien ik niet weet hoe de koers van de ex opleidingsstam van CPG is.
maar gezien de manier waarop denk ik niet dat veel spelers interesse zullen hebben naar de uiteindelijk uitslag.
(misschien alleen om te kijken of jullie je zelf in de vingers gesneden hebben of niet:D)

ps ben je misschien een broer van clarys?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1556

Guest
Alweer klets je. "Je moest bij alle stammen aankloppen om tegen VVV te strijden".
Wij hebben vanaf dag 1 dat VVV bestond een BG met hun gehad en die is nooit weggeweest sinds.....Echt pas sinds een paar dagen hebben wij hem gestopt om wat leven in de brouwerij te brengen.

Je klaagt over dat ja er waren alleen kleine spelers waar we geen moraal op hadden blah blah... ja dat krijg je als je een fusie doet van alle grote stammen :p maargoed zal wel aan mij liggen ^^

Opleidings stam van CPG... denk dat ik 20 aanmeldingen van hun gehad heb, die ik geweigerd heb, heb er 3 of 4 selectief aangenomen...
CPG kwam hier recruiten en er zijn er 0 opgestapt dus ook dat is weer allemaal uit de lucht gegrepen....

Zou het wel prettig vinden als zo denigrerend komt doen dat je op zijn minst met gecontroleerde feiten zou komen, en niet met deze zomaar even snel opgeschreven aannamens.

"Daarnaast herrinner ik me dat er toch echt een aanbod was van BEH bij VVV....." kerel... maak aub ook maar 1 bewering hard, screenshotje ofzo... En hier op het tw forum plaatsen waar we allemaal lezen zodat we allemaal kunnen zien hoe ik dan zogenaamd hier zit te kletsen en jij de waarheid verteld lol.

Wij hebben ook een hekel aan CPG en hun speelwijzen.
Enige verschil is dat wij hun de oorlog verklaart hebben en niet simpelweg de server verlaten omdat we dan zon pro's zijn die actie willen lel....

BB edelaren heb je op elke wereld... Dus een beetje een zwak argument... Ben gewoon een man, en zeg gewoon dat je voldoende gedemotiveerd geraakt bent omdat er geen stam interesse in je had en TH niks van de grond kreeg tegen CPG en BEH samen ;)

Nogmaals, als je mee wilt praten, en wat te zeggen hebt, zorg dan op zijn minst dat je je informatie nagetrokken hebt en niet alles op basis van insinuaties want dat is niet echt netjes en een beetje van een laag niveau :)
 

Jordi379

Actief Lid
haha kobar,
okee je hebt misschien een week bg gehad met VoV aangezien ik pas later erbij kwam en ik zeker weet dat toen ik er in zat er geen BG was met BEH(wat ik wel weet zoals eerder vermeld is dat er later toen nog poging gedaan is vanuit jullie voor een BG die afgeslagen werd zag ik namelijk in berichten):D
met welke stammen deed VoV dan fusie als ik vragen mag? er kwamen wel wat spelers van verschillende stammen maar geen fussies. daarnaast grote spelers wel een aantal maar ook een aantal zoals ik die toen ze joinde gewoon rond rang 100 hingen en toen was CPG al druk bezig met hun massa stam op te zetten:rolleyes:
je moet leren lezen voordat je reageert ik bedoelde veni,vidi,vici met ex opleidingsstam aangezien ze tegenwoordig andere naam hebben en andere leiding en ik niet meer actief ben dus niet weet hoe de diplomatiek tussen hun is.(als ik BEH bedoelde had ik wel gewoon BEH neergezet)
Ik praat ook vanuit dingen die ik weet,daarom heb ik hierboven ook gezegd dat je dan een week bg hebt gehad misschien max 2 met VoV maar zoals ik zei toen ik erbij kwam was er geen BG met BEH.
gaat een beetje lastig aangezien ik die berichten niet meer heb maarja dat kon je verwachten als je zo laat daarna pas op AF verschijnt misschien dat er nog een oud VoV leiding of diplomaat is die het nog heeft maar denk het niet aangezien de meeste ondertussen al gestopt zijn(zal ook wel de reden dat je nu pas op het AF bent en niet eerder;))
laatste stuk van je tekst is wel grappig je zegt een hekel te hebben aan de speelwijze van CPG en daarom de oorlog te verklaren..
terwijl je eerst dus BG met ze had en nog een paar kleine stammetjes(of die had je tenminste gevraagd mee te doen tegen VoV voor ik het weer verkeerd zeg) terwijl wij als VoV het allemaal zelf deden. ondertussen was jij met je stam vol trots allemaal bb dorpen aan het edelen met je stam(gebeurd indd op alle werelden maar die mensen zijn er dan niet zo trots op als jij).
toen we als VoV met de niet zoveel leden die we hadden wat inactieve kregen is er toen besloten een fussie met LOI aan te gaan en daar is TH uit ontstaan.wat mij betreft mag je na vragen maar tussen mij en een co-leider van VoV liep het niet lekker en zou toen al stoppen omdat ik geen zin had in dat gedoe plus deze wereld was toen al verpest door degene die er nu zo trots op zijn dat ze 3de staan en nog kans maken op de winst...
ik ben toen nog kort tijdje in TH geweest en ben daarna omdat tijdens interne dorpen gingen naar die oud co-leider beetje gaan rondzwerven voor ik stopte. wel leuk dat je mij beschuldigd val dat ik dingen zomaar bij elkaar praat terwijl je zelf met onzin komt.
T-H vocht tegen iedereen om hun heen voor zover ik weet en dat deden we bij VoV ook. nogmaals wij hoefden ons niet te verschuilen achter bg's en grote aantallen. volgens mij is er altijd gewoon stand gehouden(al kijk je naar de stats kan je dat ook zien) alleen was het niet leuk aangezien telkens kleine spelers waren waar je met slecht moraal tegen vocht en grote aantal speler(als je alleen actieve spelers mee rekent ongeveer halve wereld?) dusja dan hebben sommige indd zoiets van na een tijdje dan wachten we liever tot een spannender en leukere wereld en worden ze actief omdat ze tijd ergens anders in steken.laatste paar zinnen van je is bullshit en weetje daarnaast praat je nu over verschillende tijd periodes door elkaar zorg eerst maar eens dat je dat normaal krijgt. en voor de rest zou ik zeggen durf volgende keer wat eerder te komen op AF en niet achter af. voor de rest succes met de oorlog tegen CPG ben benieuwd of je het nu kan winnen nu je weet dat de spelers die je anders weg geedeld hadden gestopt zijn(anders zou je er niet eerst achter verschuild hebben toch?) en
voor de rest voeg ik nog toe aan de reactie van dutchkiwi over massa trends ik kan me niet herinneren dat VoV of TH meer leden heeft gehad als BEH. volgens mij BEH en TH allebei max iets van 40 en met VoV iets van 20 als ik me niet vergis.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1556

Guest
De reden dat ik nu op het algemeen forum zit, en voorheen niet. is omdat ik jou post doorgestuurd kreeg met "Herinner je je die kerel nog die we toen afgewezen hebben, die hopper jordy. Hij zit beweringen te doen te grappig voor woorden"

Ik bedoel ook VVV, als wij niet ALTIJD een BG met hun gehad hebben mag ik nu dood neervallen ;)
Toen jij naar hun hopte stond het op de KAART misschien niet gemarkeerd maar dat is vanwege contrast en NIET omdat hij er niet was.
Maar goed jij bent hier degene die de wereld kent... Die kerel die meteen wegging en nergens welkom was en toen de wereld maar ragequitte, die zal het vast en zeker beter weten dan iemand die 24/7 online is op deze wereld en contact heeft met iedereen die er een beetje toe doet ;)

Wij hebben nooit een BG met CPG gewild. het was toen noodzaak omdat je nu simpelweg niet met iedereen tegelijkertijd aan de haal kan... zeker niet als je nog relatief klein bent. Tevens zaten al die "grote" jongen lekker in dezelfde stam te schuilen om elkaar maar niet aan te hoeven vallen... Dat BG-tje met CPG.... Hoe ging dat gezegde ook al weer... Divide et impera? ;)

"ik kan me niet herinneren dat VVV of TH meer leden heeft gehad als BEH" waarom reageer ik uberhaupt nog op jou...
ik kan met me ogen dicht een stuk text selecteren en erover schrijven hoe het gewoon niet waar is lel...
TH had letterlijk 20 leden meer als ons...TH was even een massa-stam, en je kan veel van ons zeggen maar BEH is de ENIGE die GEEN gekke fusies gedaan heeft om allemaal maar op die lijst te kunnen komen, wij zijn de ENIGE die nogsteeds is zoals hij altijd was, en zijn gegroeid door edelen en activiteit en samenwerking en NIET door fusies of samenspannen tegen verse spelertjes

Elk post herinner jij je dingen, en nog geen enkele was er waar lol. Miss toch eens een beetje mindere met dat smokey smokey ;)

"wel leuk dat je mij beschuldigd val dat ik dingen zomaar bij elkaar praat terwijl je zelf met onzin komt. " <-- ontkracht 1 van mijn "beweringen" met bewijs.... 1 is voldoende.... gewoon bewijzen....

Ik geloof dat het tegen de regels is om over geld te praten.... want ik wou al een post doen om je 500 euro te storten op een rekening naar keuze als je ook maar 1 ding van zou kunnen ontkrachten.

Ik kan me niet voorstellen dat je ouder bent als een jaartje of 16, want een normaal functionerend persoon kan niet met zoveel beweringen komen waar hij letterlijk niks vanaf weet en er zelf zo in geloven. Een "Pseudologia phantastica", een pathologische leugenaar, ofwel, iemand die zijn eigen verzinsels gelooft.
 

Jordi379

Actief Lid
man man man,okee bedoelde vov in mijn berichten hierboven had een letter fout klein foutje van mij maar als je de teksten goed las kon je dat er wel uit opmaken dacht ik;) zeker aangezien jij altijd van de feiten bent en ik nooit in VVV zat:D
die hopper die jullie afgewezen hadden lol was wel een heel ding denk?
ik bij alle stammen op het eind een aanvraag doen zonder tekst(reden had ik al eerder vermeld) en je bent er dan trots op dat je het afwijst? hahaha.
maar goed zal nu even extra opletten aangezien je zo graag alles goed en duidelijk wilt hebben.

max aantal leden dat BEH heeft gehad 38
max aantal leden dat T H had 50(was kort vanwege de fussie)
max aantal leden dat VoV had 20
jaa T H was dus massa maar BEH ook aangezien boven de 30 vaak al massa word genoemd.

"en je kan veel van ons zeggen maar BEH is de ENIGE die GEEN gekke fusies gedaan heeft om allemaal maar op die lijst te kunnen komen, wij zijn de ENIGE die nogsteeds is zoals hij altijd was, en zijn gegroeid door edelen en activiteit en samenwerking en NIET door fusies of samenspannen tegen verse spelertjes"

welke lijst bedoel je? zal wel niet stammen ranglijst zijn want we stonden met VoV telkens top 5 en degene waar we toen mee fuseerde stond dat ook dus ben benieuwd.
dat je groeit door edelen,activiteit en samenwerking lijkt me logische zo groeit een stam meestal. indd netjes geen fussie maarja had ook te maken doordat jullie met CPG de wereld aan het verknallen waren en er dus geen spelers bij jullie stopten. en wat bedoel je met samenspannen tegen verse spelertjes? want VoV vocht tegen iedereen en T H ook of bedoel je de oorlog tegen BEH,CPG en VVV? jaa samenspannen wanneer bijna de hele wereld word gerekruteerd door een een paar stammen die samenwerken en die de oorlog werden verklaard is lijkt me eerder logische aangezien er weinig anders was.

ik was net maar weer even ingelogd op w11 om toch maar even alles goed duidelijk te krijgen voor je aangezien het erg diep zit bij je;)
zag dat ik daar toevallig nog in een chat zit (van mijn korte tijdje in CPG) en die is nog actief met leden van BEH,VVV en CPG plus gestopte spelers en sommige die in andere kleine stammen zitten. waar nog aanvallen tegen T H besproken worden wat op zich best grappig is aangezien je eerder melde dat je de oorlog had verklaard aan CPG en hun speelwijze haat maar blijkbaar toch niet genoeg om nog steeds hulp nodig te hebben?


"Wij hebben nooit een BG met CPG gewild. het was toen noodzaak omdat je nu simpelweg niet met iedereen tegelijkertijd aan de haal kan... zeker niet als je nog relatief klein bent. Tevens zaten al die "grote" jongen lekker in dezelfde stam te schuilen om elkaar maar niet aan te hoeven vallen... Dat BG-tje met CPG.... Hoe ging dat gezegde ook al weer... Divide et impera?"

Noodzakelijk.. lol je kon de wereld niet handelen en schuilde achter de massa van CPG:D
VoV was een normale stam stond aan het begin niet meteen boven aan werkte zich die kan op en had indd een paar top 10 speler er in zitten. toen ik erbij ging samen met veroor stond onze stam ongeveer op dezelfde plek was hij rank 30 ofzo en ik rank 100 en in die tijd waren er meer in VoV met dat soort ranks en hadden we maar paar top 10 spelers. die zich toen opgewerkt hebben door tegen iedereen te strijden(iets wat jij blijkbaar als niet voor mogelijk voorhield:rolleyes:)en dat het toen echt bijna hele of hele top 10(top 20) in onze stam zat kwam doordat KGB inactief werd/was en er toen 3-4 spelers overkwamen. waren goede en actieve spelers waar we tegen vochten en toen werd de massa al erg groot dus was het logische keuze. voor de rest is dus iedereen zich opgewerkt door edelen,activiteit en samenwerking dat je daar zo op loopt te haten omdat het jezelf niet lukte is niet iets waar een speler van VoV wat aan kon doen:D
 

DeletedUser1055

Guest
michael-jackson-popcorn-meme-2.jpg
 
Bovenaan