Discussie Update 1.76

Kr33log


Community Manager
Teamleden

Versie 1.76


Gegroet, Tribal Warriors!

Alle pioneerwerelden zullen op donderdag 8 maart worden geüpdatet naar spelversie 1.76. In deze versie willen we jullie uitnodigen om op onze beta te gaan spelen beta community, deze is nu ook beschikbaar in het Nederlands.

Verbeteringen

  • De optie om een taal te selecteren toegevoegd aan onze beta versie.
  • Sommige marktplaats opdrachten leiden je nu naar de juiste tab.

Bug Fixes

  • Animatiefout wanneer je als stamoprichter een skillpunt spendeert is verholpen.
  • Het is nu mogelijk aan te vallen met hotkeys gedurende de aanvalsbescherming.
  • Stamaanvragen worden nu alleen getoond aan de leden met de juiste rechten.
  • Aanvallen worden nu correct gesorteerd.
  • Problemen opgelost rondom het soms onzichtbaar worden van dorpen onder bepaalde omstandigheden.


Bedankt voor jullie feedback en het rapporteren van bugs. Feedback over deze update kunnen jullie geven in het discussietopic.

Met vriendelijke groet,
Het Tribal Wars 2 Team

Wat vinden jullie van deze update?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser444

Guest
Wanneer krijgen we eindelijk eens echte game updates ipv een kort lijstje met bugfixes?
@Kr33log Typfout in de titel trouwens :rolleyes:
 

DeletedUser444

Guest
+2 jaar om de taalinstellingen van deze market te gebruiken op de beta o_O
 

DeletedUser280

Guest
Wat vinden jullie van deze update?

Zoals Thor al aangeeft. Jammer van een X aantal bug fixes i.p.v. een "update" dat is in mijn ogen een andere filosofie.
Daar komt bij dat de update voor de markplaats opdrachten geen update is maar ook een bugfix?
Hier blijft dan 1 "update" en X aantal bug fixes over. Ik snap dat jullie mensen naar het forum proberen te krijgen, maar zo`n summiere update kan dat niet in een klein pop-up venstertje in het spel zelf? =).
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Het heet dan ook een changelog, daarin staan alle veranderingen die een update met zich meebrengt. Daar vallen de bugfixes dus ook onder :)
 

DeletedUser444

Guest
Maar toch, een paar visuele bugs om toch maar een lijstje te kunnen maken is triestig :confused:
Hoe zit het met de 2 belangrijkste: timingsprobleem & massa rekruut?
 

DeletedUser272

Guest
Wat gebeurt er tijdens de update in het spel; ik was bezig dorpen die onder aanval lagen te ondersteunen, en ineens lag ik uit het spel. Als de aanvallen gewoon doorlopen, en ik door de update mijn ondersteuning niet heb kunnen versturen, vind ik dat toch op zijn minst wel wat vervelend, maar eigenlijk ook niet erg eerlijk, daar de ondersteuning op tijd had kunnen aankomen.

Sinds de update moet ik het spel ook steeds opnieuw laden, omdat het vastloopt bij het wisselen van gebouw/ dorp enz

Sinds de update duiken, Engelstalige, teksten op ( geen idee hoe je die dingen noemt) die onduidelijk zijn, en vast niet bedoeld zijn voor onze spelertjesogen ( en ik heb nooit een andere taal gebruikt dan Nederlands in TW2)

Tenslotte: van de gerepareerde bugs heb ik niets gemerkt \ wel merk ik nu, dat het spel traag en vrijwel ondoenlijk is geworden. Je zou er bijna mee stoppen ...
 

Bijlagen

  • TW 931.png
    TW 931.png
    581,8 KB · Weergaven: 7
  • TW 932.png
    TW 932.png
    560,8 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser397

Guest
@...thor... , het ding is, elke wijziging moet een versie nummer toegewezen krijgen, dus 1.76 is logisch
we kunnen ons de vraag stellen of dit forumpost melden nodig is, maar doen ze het niet, dan weet gij net als mij dat er ooit een wappie opdaagt dit zegt "huh, 1.75 en plots 1.77, waar is 1.76 op dit forum??"
 

DeletedUser444

Guest
Niet helemaal akkoord. Ze doen ook soms hotfixes zonder de versie te wijzigen, is eerder al eens geweest bij een andere bugs.
Ook niks mis met bugfixes ook al bracht deze update meer bugs dan fixes met zich mee :D
Deze changelog post is dan ook wel nodig, mee eens. Maar ik zou graag meer "gameupdates" zien, iets wat zeer zeldzaam is sinds de release.

Wat is de rol van de beta server als pioneer de update een dag later al heeft? Beta zou een week eerder de update moeten fzo.
 

DeletedUser444

Guest
Hier was trouwens aangekondigd "donderdag 9 februari" dus dacht 9 maart maar dat is vandaag dus klopte niet :confused:
 
Bovenaan