Bekend [TWX-16133] Iets met co-ops

DeletedUser1247

Guest
Hallo community,

Ik heb nogal wat fouten met co-ops, als ik op hun account speel, en ik switch naar mijn eigen account terug dan krijg ik de meldingen en berichten , rapporten, zon beetje alles van mijn co-op te zien op mijn eigen account.. Krijg ook steeds te zien dat ik een nieuw rapport heb maar als ik er dan op klik is er niks ...

Het is net of de sessie niet goed word gesloten en hij gewoon blijft denken dat je nog op de co-op speler zit.

Groeten DopeKing.
 

DeletedUser1247

Guest
IK heb dit voornamelijk op mijn iphone 7,

Heb vaak dat ik de rapporten, berichten, meldingen, van mijn co-op krijg. had vandaag via mijn co-op een dorp ge-edelt die van mij kwam, en toen kreeg ik op mijn eigen account een melding van dat ik het dorp had veroverd.

Dat met berichten en rapporten heb ik gewoon iedere keer...
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ben bekend met wat je bedoelt, heb dit zelf ook wel. Wat bij mij vaak werkt om het tijdelijk op te lossen is of de app even herstarten of opnieuw in en uitloggen.
 

DeletedUser1517

Guest
Als je voor elke bug telkens opnieuw moet opstarten of refreshen, dan kan je niet meer spelen. Zou toch zeker niet mogen naar mijn inziens...
 

DeletedUser503

Guest
Heb het ook vaak ja ;p enkel als ik van de ene naar de andere ga alsje de app sluit en meteen de andere inlogt doet hij het niet
 
Bovenaan