TW2-Community Discord

seayeon

Bekend Lid
Beste TW2-ers ,

Sinds kort claimen enkele mensen een community discord te hebben , maar hierin is niet iedereen toegelaten
Als je kk zegt ben je instant banned

Ook al kan men aan de context afleid dat dit gewoon ok of is goed betekend.

Maar kk

Bij deze zal ik dan mijn eigen Community discord openen , waar IEDEREEN welkom is , zowel vriend als vijand , ook zal ik geen retarded regeltjes verzinnen , en is het moddergooien in de daarvoor bestemde Topics gewoon toegelaten

Voorlopig is het nog pril , maar er zullen mods aangeduid worden

Non biased liefst

Bannen zal een uitzondering zijn , als je niet tegen wat modder kan , dan kan je dus beter niet joinen
Ik weet dat ik mss niet de beste persoon ben om zo een discord te starten

Maar ik denk wel dat mensen weten dat ik tegen veel tegen kan
De discord groep kan dienen om memes en modder te posten die hier op het forum niet welkom zijn

Hier kunnen ook nieuwe spelers op zoek gaan naar een stam en hopelijk mensen tegenkomen waar ze mee overweg kunnen

Community discord link

See yall there

Edit :
Ik ben ook nog opzoek naar een moderator of 2 die buiten de groep liggen waar ik mee speel , om variëteit te hebben in het mod-team

Maar als een mod biased is , en dus beslissingen maken tegenover bepaalde personen omdat ze niet in hun vriendengroep/stam liggen dan word die vervangen

Lets do this for real now
 
Laatst bewerkt:

..m.

Actief Lid
Beste TW2-ers ,

Sinds kort claimen enkele mensen een community discord te hebben , maar hierin is niet iedereen toegelaten
Als je kk zegt ben je instant banned

Ook al kan men aan de context afleid dat dit gewoon ok of is goed betekend.

Maar kk

Bij deze zal ik dan mijn eigen Community discord openen , waar IEDEREEN welkom is , zowel vriend als vijand , ook zal ik geen retarded regeltjes verzinnen , en is het moddergooien in de daarvoor bestemde Topics gewoon toegelaten

Voorlopig is het nog pril , maar er zullen mods aangeduid worden

Non biased liefst

Bannen zal een uitzondering zijn , als je niet tegen wat modder kan , dan kan je dus beter niet joinen
Ik weet dat ik mss niet de beste persoon ben om zo een discord te starten

Maar ik denk wel dat mensen weten dat ik tegen veel tegen kan
De discord groep kan dienen om memes en modder te posten die hier op het forum niet welkom zijn

Hier kunnen ook nieuwe spelers op zoek gaan naar een stam en hopelijk mensen tegenkomen waar ze mee overweg kunnen

https://discord.gg/F3meaq

See yall there

u was erin toegelaten bruh
 

..m.

Actief Lid
@Renatus een ''open'' discord, dus met zo min mogelijk samenspel (alhoewel v&a nog wel te groots aanwezig is) kom erbij zou ik zeggen.
 
Bovenaan