Trage boel

DeletedUser1864

Guest
Ik erger mij mateloos aan de ellen lange bouwtijden het spel word er niet leuker op laat staan dat ik er ook maar een dubbeltje in ga stoppen.
Daarnaast schijnen speler niet te lezen en de nieuwe opzet ook niet snappen maw edel maar raak in 1 provincie.

Kan er niet iets veranderen aan die trage boel?

Het aantal stoppers is nog steeds groter dan het aantal spelers.
 

DeletedUser664

Guest
Daarnaast schijnen speler niet te lezen en de nieuwe opzet ook niet snappen maw edel maar raak in 1 provincie.

Wanneer jij denkt nu zomaar in iedere provincie te moeten gaan edelen, lijkt het me eerder dat jij het spelletje niet snapt en aangezien je de bouwtijden ook niks vind zou ik je persoonlijk adviseren iets anders te gaan spelen.
 

DeletedUser1497

Guest
Misschien is het jouw waarheid maar niet die van iedereen. En als je iedereen die iets zegt wat je niet zint blijft adviseren er maar mee te kappen/ een stam te verlaten hou je niet zo veel spelers over ;)
 

DeletedUser1864

Guest
Beetje een reactie van een kneus maar goed die mogen er ook zijn. Als je niet begrijpt wat ik er mee bedoel reageer dan gewoon niet zo interessant ben je nu ook weer niet las zo ik hier en daar.
 

DeletedUser664

Guest
Misschien is het jouw waarheid maar niet die van iedereen. En als je iedereen die iets zegt wat je niet zint blijft adviseren er maar mee te kappen/ een stam te verlaten hou je niet zo veel spelers over ;)

Wanneer iemand aangeeft dingen niet leuk te vinden in een spel die er standaard in horen, is het toch slim om het spel niet te spelen? Deze dingen worden namelijk niet nogmaals veranderd aangezien dit al eens is gebeurd.

Beetje een reactie van een kneus maar goed die mogen er ook zijn. Als je niet begrijpt wat ik er mee bedoel reageer dan gewoon niet zo interessant ben je nu ook weer niet las zo ik hier en daar.

Gelukkig ben ik de kneus, komend van de persoon die wachttijden niet acceptabel vind bij een spel dat gedeeltelijk draait om het wachten bij het upgraden van gebouwen of het bouwen van troepen en het daarnaast raar vind dat niet iedereen zomaar alle provincies induikt aangezien er ook nog geloof bestaat. Je doet je naam eer aan, oliebol. :)
 
Bovenaan