toppers/floppers

bolleboos

Nieuwerd
hmm apart dat jullie DES afkraken terwijl jouw beste lid samen werkt met die zelfde stam.. om een stam te verslaan die alleen gedragen werd door 5 spelers.. al die tijd huilen dat er niet genoeg tegen stand en dat de wereld al gewonnen is... omdat je alleen tegen C.V. vecht.. zeiken en huilen over van alles dan maar een nieuwe stam beginnen om dan wel de wereld leuk te maken.. maar het veranderd niks hoor want ze nemen alle spelers mee om vervolgens de noobjes van TQG over te nemen.. lol wij hebben ons best gedaan om een gevecht te leveren aan TQG. maarja als niemand wil samen werken omdat alle spelers een onderlinge NAP/Bg hebben met de spelers hebben. Mooi man en maar stoer doen XD. en ja wou zouden over stappen naar jullie in de hoop om DES aan te vallen maar dan hoor ik later dat jullie samen werken met DES. ja dan gebeurt er vrij weinig en win je de wereld makkelijk.. maar of je dan mag praten over een makkelijk win i dunno. geen haat ofso ik bedoel een win is een win. en prima gespeeld probs dat ik dit niet zag lol. maarja ik denk dan van allemaal 100 euro tegen je dorp aan gooien oke. maar dan ook nog samen werken en maar op het forum je grote Ballen willen laten zien. maar blijkt dat iedereen samen werkt met jullie tegen een stam. Nogmaals geen haat prima gespeeld. het zijn alleen swooty praktijken ? zo iets heb ik wel voorbij zien komen hier op het forum.. de leden van destiny vallen mij in de nachtbonus aan en verliezen makkelijk hun leger.. en hier word dan mee samenwerkt.. tsjah op deze wereld heb ik niks anders gezien dan billen maatjes die mekaar in de kont kruipen omdat ze mekaar kennen van andere werelden en dan hier lekker gaan samenwerken terwijl ze zogenaamd niet samen werken. XD maar kom dan niet cool op het forum. want spelers zoals Flux en tibolt werken samen met DES om de wereld te winnen. hier is bewijs van de samen werking. hier is twee . er zullen vast wel meer zijn. nogmaals hoe ze spelen mag. maar stoer doen terwijl je zelf wel samen werkt. en met alle "goed" speler lekker mekaars billen warmt houd in de stam. tsjah dan is dat een beetje lelijk xD. beetje neymar die gaat liggen als de wind hem aanraakt.
dus oftewel Flop: Flux,Tibolt,Freef4all, remcool. plus de leiders van zowel TQG als Witte lotus. voor het zogenaamd niet samen werken verbod. terwijl het duidelijk wel gebeurd.

top stam CV. wil ik er even bij zeggen al die tijd bleken we te vechten tegen 3 stammen niemand wou samen werken omdat er al bondjes waren met TQG. dus wij waren de enige stam die wel echt zonder BG de wereld aan het spelen was
kusjes Bollesboos.

ps. ik weet dat er veel spelfouten in zitten. daar gaat het ff niet om.
 
Laatst bewerkt:

bolleboos

Nieuwerd
mooi trouwens dat die klaagt over Freefa4l en dat hij wss ook hun stam joint. ROFL geen tegen strijd zeggen we dan. :*
 

bolleboos

Nieuwerd
De bg wat geen BG was ? de stam die geen OS of scout rapportjes kon leveren? en met inactieve spelers speelde.. en toen ze over genomen werden konden ze in een keer wel hun troepen verplaatsen :p. ....................... en berichtjes sturen
 

letop21

Casual Lid
De stam die de eerste weer volle focus van tgq kreeg en hier snel ten onderging en leiding gestopt is. Cv begon met aanvallen zonder zelfs een melding dat ze de bg als afgesloten vonden.
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Maar die is er wel geweest? Want dat er nu geen samenwerking is betekend niet dat die er voorheen niet was.
 

DarkEvil

Nieuwerd
Weer een wereld die jammerlijk een probleem gaat opleveren. Lekker dominantie spelen jongens, daar win je het wel mee.
 

001 Bulbasaur

Casual Lid
Weer een wereld die jammerlijk een probleem gaat opleveren. Lekker dominantie spelen jongens, daar win je het wel mee.
Wel we zullen zien wie aan het langste eind trekt en wie easy opgeëdeld wordt. Als jij denkt je dorpen te kunnen verdedigen als ze overal rond de map liggen heb je het mis. Deze wereld is nog lang niet gespeeld dus is het nog niet het moment om overal rond te edelen.
Eens zien hoever jullie het schoppen met jullie bb dorpen edelen
 

Spittie

Nieuwerd
Nog een Flop gevonden: Freefall4Bekijk bijlage 2642
Nu zou je nog kunnen denken, 22 dorpen is tog vrij veel? Maar als je eens verder kijkt zie je dat 1 iets sterk opvalt, namelijk zijn ODA. Hij heeft maar liefst 45.959 Offensieve gevechtspunten. Het equivalent van ongeveer 3000 speer 3000 zwaard en 3000 boog. Hoe je 20 dorpen overneemt zonder enige hoop def tegen te komen is een wonder. Of hij is uitstekend aan het aanvallen met trebtreintjes en bakken fakes en is een fantastische speler. Maar dan komt de aap uit de mauw gekropen. Hij edelde maar liefst 14 barbarendorpen!! Ik vind dat deze speler tog even in de bloemetjes moest gezet worden dus proficiat!!!
meanwhile zit hij ondertussen wel in uwe stam? En is iedereen overgestapt naar een stam die gij hebt gemaakt om toch weer een ez win te pakken.. Vreemd..
 

001 Bulbasaur

Casual Lid
meanwhile zit hij ondertussen wel in uwe stam? En is iedereen overgestapt naar een stam die gij hebt gemaakt om toch weer een ez win te pakken.. Vreemd..
Ten eerste ik ben geen dictator dus als de stam stemt dat ze er bij mag laat ik ze er bij.
Ten tweede een easy win met 16 tegen de rest van de wereld? We hadden eerst evenveel dorpen als de 2e en ondertussen 140 dorpen meer dan hun dus volgens mij hebben we niet de makkelijkste manier gekozen maar wel de leukste, dat wij de grootste spelers hebben is te danken aan de spelers zelf. Ik ben trots op wat we met W-L tot nog toe hebben verwezenlijkt en ik denk niet dat we iets vreemds deden. Uiteindelijk voor een vp wereld te winnen is 16 nog altijd te weinig dus eigelijk zouden we er zelf nog een hoop moeten toelaten.
 

Spittie

Nieuwerd
bruh ge hebt letterlijk gewoon alle goeie spelers in uw stam gepakt. Niet zeggen da je geen ez win gaat krijgen...
 

001 Bulbasaur

Casual Lid
als goeie spelers winnen is dit hun eigen verdienste toch? en lekker tegenover TDT haha zitten ook paar goeie spelers tussen hoor. Gaan ze graag horen.
 

Nice day

Casual Lid
het is toch logisch dat je eerder een goede speler in de stam laat dan een slechte inactieve speler?
Best vreemd dat je dan spelers als Done en Take binnen haalt ;) En daarmee dus de wereld nog meer verziekt als dat hij al was . Nog wat kronen erbij pompen en hupsa we hebben weer een werled winst gekocht.
 
Laatst bewerkt:

001 Bulbasaur

Casual Lid
Best vreemd dat je dan spelers als Done en Take binnen haalt ;) En daarmee dus de wereld nog meer verziekt als dat hij al was . Nog wat kronen erbij pompen en hupsa we hebben weer een werled winst gekocht.
Hahahah ga je mij nou als een kroner gaan bestempelen? En trouwens we moeten 25 leden hebben minstens om mathematisch aan de vp's te KUNNEN geraken. We nemen er dan liever 2 spelers bij die niet bij TDT zaten omdat dit nog laffer zou zijn. Mss beter eens nadenken dus voor je een stam afkraakt op het forum ;)
 
Bovenaan