Toppers en Floppers

DeletedUser2153

Guest
Toppers en floppers zijn altijd een persoonlijke smaak.
Toppers: Iedereen die OS geeft.

Toppers van Row.
Mctasty: Als een diesel gaat hij vooruit in Heimkan en je weet nooit welk dorp hij nu weer gaat aanvallen.
Vast nog vele meer.

@Axe
Ik begreep dat je het niet zo hebt op bb edelaars. Wat vind je dan van big Q en Mcburger die al heel veel bb hebben gepakt de laatste tijd. Noem je die ook flop in je eigen stam?
Collapse viel Blastix met meer dan 10 clears aan op een vol dorp. Hij vergat echter rammen mee te nemen dus de muur bleef hetzelfde. Noem je die ook flop in je eigen stam?
 

Axeterminator

Casual Lid
Ik heb een hekel aan barbs edelen, maar als het moet doordat jullie alle barbs gaan edelen in onze provincies, so be it, weinig keus voor ons dan hey

geen idee of er een plan zat achter die clears van Collapse, maar gratis odd toch voor jullie?
 

DeletedUser2153

Guest
@Axe
Fijn dat je bb edelen toch ziet als een goede tactiek.

Floppers: Iedereen die recentelijk is overgestapt naar ROW. Geen durf/lef om met de eigen stam eventueel via een BG voor de overwinning te gaan.
 

DeletedUser2152

Guest
Ik heb eigenlijk het idee dat de mensen die recentelijk zijn overgestapt zeg maar officieus al lid waren.
 

DeletedUser2153

Guest
@Renatus
Dat zou het zijn. Vandaar dat Sniped het niet zag als een BG maar gewoon stamleden. Begrijp alleen niet wat er dan mis was met de analyse van Uhtred. Die was nog mild dan in zijn reactie.....

Weet niet waarom maar moet denken aan een ander spel.
Dat was in de stand van Nederland(heel leuk programma) met een thema uitzending over spellen.
Het was een spel voor demente bejaarden waarbij je op een willekeurige plek toetste op het bord en dan automatisch het puzzelstukje naar de juiste plek ging.
 

DeletedUser962

Guest
Toppers en floppers zijn altijd een persoonlijke smaak.
Toppers: Iedereen die OS geeft.

Toppers van Row.
Mctasty: Als een diesel gaat hij vooruit in Heimkan en je weet nooit welk dorp hij nu weer gaat aanvallen.
Vast nog vele meer.


@Axe
Ik begreep dat je het niet zo hebt op bb edelaars. Wat vind je dan van big Q en Mcburger die al heel veel bb hebben gepakt de laatste tijd. Noem je die ook flop in je eigen stam?
Collapse viel Blastix met meer dan 10 clears aan op een vol dorp. Hij vergat echter rammen mee te nemen dus de muur bleef hetzelfde. Noem je die ook flop in je eigen stam?

Dank dank, enige opmerking.. Ik ken geen provincie Heimkan? Je bedoelt TastyTOWN? :D
 

seayeon

Bekend Lid
@gogo4 ik heb je bezig gezien op W38
Ik ben daar de #1 stam geleaved omdat ze gingen mergen met jou stam , 0 respect voor je speelstijl
 

..m.

Actief Lid
@gogo4 ik heb je bezig gezien op W38
Ik ben daar de #1 stam geleaved omdat ze gingen mergen met jou stam , 0 respect voor je speelstijl

Ik ben het er op w43 niet mee eens, maar het kan zijn dat hij op w38 anders speelde(?)

Gogo hanteert hier "nare" tactieken, maar wel effectieve tactieken waardoor hij enorm lang weet stand te houden terwijl hij vrijwel alleen tegen meerdere goede spelers speelt (mctasty,mcburgers ect). daarvoor verdiend hij mijn respect en het feit dat hij het niet gelijk opgeeft maakt hem een topper naar mijn mening:)

ik had het zelf waarschijnlijk minder lang volgehouden :')
 
Bovenaan