Toppers en Floppers

DeletedUser1059

Guest
Top: R3POII. altijd in voor een gevechtje wie het meeste ODA kan krijgen
Groot compliment,sponks :)

Ik heb nieuwe inspiratie opgedaan :D
En niemand binnen =W= gaat een goed gevecht uit de weg ;)

Die odd na dat worteltrekken doen niet mee hoor, het ging om de ODA :p
 

Jordi379

Actief Lid
top: thunderace007,ik ken hem niet maar om eens geen eigen stamleden te noemen en hij toch lekker mee draait gezien ODA vind ik dat hij wel genoemd mag worden
flop: samson007,ondanks dat hij save ligt(door middel van diplomatiek) en weer veel co-ops (mis)gebruikt. toch weer door gegaan op de weg die hij vorige werelden is ingeslagen door bb dorpjes te edelen en te falen betreft strijden tegen spelers
 

DeletedUser503

Guest
top: nog geen tegenstand gehad (of toch geen waardevolle)
flop: alle spelers die blijven hangen op minder dan 200 punten en zo een prov maar half zen waarde geven
 

Jordi379

Actief Lid
np,nu alleen nog bewijzen dat je het vol kan houden.
nog eentje die trouwens niet als top mag ontbreken is dlyingfildo.
flop: ondertussen iedere speler van unknown(jaa ze hebben na een lang onderzoek toch besloten dat het unknown hoorde te wezen in plaats van unkown):p
 

DeletedUser1517

Guest
FLOP: sir bert, verliest dorpen en bedreigt me dan maar even in RL en komt er vanaf met een goedkope sorry.
 

DeletedUser1059

Guest
Top Blackmolly van DoK die flikt het gewoon om zijn oda binnen 1 dag te verdubbelen van 65k naar wel 153k oda en dat met maar 134 dorpen knap hoor:)

WauW
Waren er Barb Dorpen gespiked ?
Maar vind het een prestatie dat men ODA haalt :p

Ok zie DOK nog wel Rank 2 worden zo :D
 

DeletedUser1059

Guest
Blijf het knap vinden, Cinexio heeft een goed punt, wij verdubbelen onze ODA never nooit in 24 uur ......

:)
 

DeletedUser1351

Guest
FLOP: sir bert, verliest dorpen en bedreigt me dan maar even in RL en komt er vanaf met een goedkope sorry.
dat kennen we van w3 , daar heeft ook iemand dat gedaan
die is effectief langs iemand geweest, ik ben de naam kwijt
 
Bovenaan