Top/flop

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Beetje laat, maar misschien wil er nog iemand modder gooien? Of lieve woorden zeggen natuurlijk.
Ik nomineer peeters voor top, denkt de hele tijd dat hij op w25 speelt terwijl hij op w26 losgaat:cool:
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Het is hier aardig dood, dus zal ik maar een reactie achterlaten;)
Topstam: de krijgers natuurlijk:cool: Spelen lekker aanvallend
Flopstam: Legendarium ondanks mijn respect voor de spelers dat ze niet opgeven toch een flopstam want ik zie ze niks anders doen dan bbs edelen of spelers internen. Met barbaar fretters als topper, die doet zijn naam eer aan. Laatste 10 dorpen waren 9 bbs en 1 intern en als je verder terug de veroveringslijst in gaat is het niet veel anders helaas
 

DeletedUser1966

Guest
@Uthred. Je gelooft het niet, maar ik heb apart hiervoor hier een account gemaakt.

Ik denk dat je een beetje meer respect mag hebben voor de spelers die boven jou zitten/ zaten, sommigen gestopt en sommigen die nog wel spelen. Inderdaad, barbaar fretters is een verschrikkelijke prutser en het toonbeeld voor hoe het niet moet, fearless was ook heel slecht, maar een BoesBoes, Sirsubliem, Sir Wallbanger, Mariusj en ik hebben jou het leven daar te lastig gemaakt om door te spelen.
Je hebt van alles geprobeerd maar je valt gewoon onder de “stiekem toch niet zo goede krijgers”. Net zoals Nkleen, Avaron, Biggboss (Holy tering die is slecht), Koeblai, etc etc.
Is geen probleem, die heb je nou eenmaal, maar dan moet je niet stoer doen en zeggen dat wij allemaal prutsers zijn, want je kan een van de genoemde Legendarium leden pakken, hem inruilen voor een van de genoemde krijger leden en er 10x meer profijt van hebben.

Waarom edelen wij BB-dorpen? Omdat jullie ze gebruiken als springplank in een provincie. Als jullie een uitdaging willen, mag je hem komen halen. Dan is er voor iedereen meer lol aan. En wat interneren betreft moet je wel he, als er spelers stoppen. Dat is wat jullie natuurlijk ook doen.

Kusjes,

LT
 

DeletedUser1966

Guest
En als je nog denkt dat ik een prutser ben moet je even bij De hippies, Nkleen of een van de andere vragen om de rapportjes van aanvallen die ik getanked heb. Ik vraag niet veel, maar een beetje wederzijds respect lijkt me op zijn plaats hier. Zoals wij dat ook hebben voor de krijgers.
 

DeletedUser1966

Guest
On-topic:
Top: geen idee, 201 lijkt me mooi.
Flop: Barbaar Fretters of BiggBosch.
 

DeletedUser280

Guest
Mensen in je eigen stam flop noemen, over respect gesproken :oops:
 

DeletedUser1966

Guest
Mee eens, maar voor fretters maak ik graag een uitzondering ;). Respect moet je verdienen en hij is het verloren.
 

DeletedUser1449

Guest
En als je nog denkt dat ik een prutser ben moet je even bij De hippies, Nkleen of een van de andere vragen om de rapportjes van aanvallen die ik getanked heb. Ik vraag niet veel, maar een beetje wederzijds respect lijkt me op zijn plaats hier. Zoals wij dat ook hebben voor de krijgers.

 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Je hebt van alles geprobeerd maar je valt gewoon onder de “stiekem toch niet zo goede krijgers”.
Lol, nummer 2 ODA, maar ik kom van de hele andere kant van de wereld bij jullie in de prov. Jullie kunnen me er niet eens uitkrijgen terwijl mijn dichtsbijzijnde dorpen minimaal 2 provs verder op liggen. En ik kan alsnog dorpen van jullie pakken.
Okey eerlijk is eerlijk jij speelt het defensief heel goed. Maar om te zeggen dat ik er niet door kom is niet waar en dat weet je zelf ook wel. Gaat alleen niet zo snel omdat ik vanaf de andere kant van de wereld moet komen;)
 

DeletedUser1966

Guest
Lol, nummer 2 ODA, maar ik kom van de hele andere kant van de wereld bij jullie in de prov. Jullie kunnen me er niet eens uitkrijgen terwijl mijn dichtsbijzijnde dorpen minimaal 2 provs verder op liggen. En ik kan alsnog dorpen van jullie pakken.
Okey eerlijk is eerlijk jij speelt het defensief heel goed. Maar om te zeggen dat ik er niet door kom is niet waar en dat weet je zelf ook wel. Gaat alleen niet zo snel omdat ik vanaf de andere kant van de wereld moet komen;)

Je hebt vrij lang geprobeerd om dorpen te veroveren in Folfingsur, daar doelde ik op. En hippies komt van nog veel verder maar die pakt het wel zeer kundig aan en is daarom wel eens bij mij geslaagd. Je bent er bij ons nog niet door gekomen in het verleden, dus wat dat betreft is het zeker waar ;).
Het maakt me ook niet uit of je er door komt of niet, het gaat me erom dan het “flop” noemen zodra iemand serieuze weerstand bied een beetje flauw en onterecht is.
 
Bovenaan