Top/Flop stammen

DeletedUser1434

Guest
Top: FOR
Flop: al de rest wat deze wereld te serieus speelt ipv ze te boycotten

Joinen staat vrij, en als iedereen wat meewerkt kunnen we deze wereld binnen de korste keren afsluiten doordat FOR het via dat nieuwe dwaze eindspel vervroegd afsluit. Als signaal naar IG, als ze onze centen willen moeten ze maken wat ze van dag 1 beloofd hebben: FORTEN
Leuk!
 

DeletedUser974

Guest
@Furyan666
Innogames is er zelfs daarin gefaald en is minstens op één market vergeten te deleten, google heeft het vertaald dus het nederlands is wel niet perfect ;)

Kan iemand mij vertellen wat dit gebouw is wat ik zie als ik verken via de app?
upload_2017-11-9_13-53-39.png
 

Bijlagen

  • upload_2017-11-9_13-53-20.png
    upload_2017-11-9_13-53-20.png
    470 KB · Weergaven: 6

DeletedUser1841

Guest
:confused: oke.. Ik gok dat het een nieuwe evenementen locatie is om het moraal van je troepen te verbeteren. :cool:
 

DeletedUser444

Guest
@Sniped
Een overblijfsel van de forten die ons beloofd waren, er lagen enkele fundamenten in het spel sinds 2014 voor interessante updates maar met de tijd hebben ze de meeste weggehaald. Op de mobiel zijn ze vergeten om dat gebouw te verbergen bij het scouten lijkt mij, is al lange tijd bekend.
 

DeletedUser1461

Guest
JOE BvE is klaar, grootste speler is zojuist opgestapt, zal het iets te maken hebben met de opkomende fusie van BvE en HDE? lees morgen meer.
Ik zou graag hier op terug komen, met dit screenshot er bij
3387800bed88fb8008ae34740a8ceee7.png

dit is voordat ik 1 van lambuils laatste 5 dorpen heb geedelt.(hij zal dus nog verder zakken)
 
Bovenaan