Top-/Floess spelers/stammen

seayeon

Bekend Lid
Ik heb nooit gevraagd om volgers , ik kick er niet op
Ik kick erop , om nay sayers , en grote mondjes te snoeren , net zoals ik nu samen met de rest van V&A doe op W45 tegen RGK
En wat ik tegen jou ga doen in november
Ik weet niet wie er dan met me mee gaat spelen , ik kan alleen maar zeggen dat ik in november start , wie er dan start start er
Ik heb altijd geroeid met de riemen die ik had
Ik heb nooit iemand nodig gehad om te succeeden
Had je kunnen zien op W26 , waar ik als solo stam overleefd heb tot het einde

Ik heb niemand gevraagd om Sparta te joinen , want zo recruit ik niet , mensen zijn naar mij gekomen , omdat de stam stond voor no backstabs en teamspirit , vechtlust en kracht vinden in de samenwerking

Daar zijn de mensen voor gebleven
Ben benieuwd in november hoeveel mensen van Nameless of je oude stammen terug bij jou zullen joinen.

Ik werd gevraagd om op W45 te spelen , net als op meerdere andere werelden
Mensen weten wat ze aan me hebben als vriend , stamleider , co-op en teamgenoot

Ik weet dat je het graag anders wilt zien
Maar de mensen die jij volgers noemt , zijn niet mijn volgers
Dat zijn vrienden :) waarvan sommige voor het leven als het aan mij ligt

Ik weet dat je dat niet graag hoort , terwijl je op je zolderkamertje leeft als een varken en geen respect toont voor niemand buiten jezelf als puntje bij paaltje komt

In the end , i will always win , even if i lose
 

The Defiant

Master Mind 2020
Ik ga ook eens maar 2 stammen nomineren.
Te beginnen met Bad Asses (BAD), onze voormalige NAP. Nadat onze leden een week lang voor hun gevochten hebben en ondersteund hebben waar ze konden (terwijl het niet eens een BG was). Waren er spelers bij BAD bezig met een trein te maken naast de hoofddorpen van onze spelers. Toen ze eenmaal een gerucht hoorde dat wij hun zouden backstabben, hebben ze vervolgens zelf gereageerd en ons gebackstabbed. Dit zonder onze afspraken na te komen of überhaupt het met ons erover te hebben. 7 dagen verder (7-9 dorpen en een hoop defense en offense armer), vond jullie het nou zo'n verstandige keuze?
Dan wil ik wel graag @Hermanski & @badcorps speciaal benoemen voor deze backstab actie. Geniet nog zolang het kan van die dorpen, het zal niet lang meer duren denk ik.

Dan mijn 2e nominatie: Ragnarok (RGK)
Ik ben begonnen met TW2 op W37 krakes, daar werd de wereld weggevaagd door Ragnarok met o.a. Tuxie, Baredi & nog vele andere. Maar deze wereld schrik ik wel van het niveau, ik durf zelfs te stellen dat deze lager ligt dan GreenGang & Triple XXX. Te beginnen met het leden aantal, wat op het toppunt 60! was. Heb ik GG nor XXX nog niet zien doen. Halve clears die wij ontvangen, fakes in de nachtbonus, timingen die minuten verschillen, gaa zo maar door. Ik zal hieronder even wat bewijs sturen want daar houden de mensen tegenwoordig van:
1594735607698.png

1594735242576.png

1594735344851.png

Zo staat onze meme kanaal er wel vol mee. Ik hoop dat RGK met hun 59 leden (want ChickenFugger, één van de betere spelers daar is er al uit) er nog wat van gaat maken, anders is het wel echt triest. Blijf je zo doorgaan dan alvast een tip, start een nieuwe wereld of geniet even lekker van de zomer.

Overige floppers: spelers van de "vijand" die een verlies aan zien komen en zich dus maar bij ons komen aanmelden.


ps. sponsoren zijn wel welkom ;)
Dat was het wel weer voor vandaag, toedaloe
 
Laatst bewerkt:

The Defiant

Master Mind 2020
Goedemorgen allemaal,
Ik zou graag @Olliemw als topspeler willen nomineren! Waarom? Nou de beste man kan heel goed timen! Zo goed zelfs dat die zijn eigen treinen gewoon sniped voor ons. Ik heb het nog nooit gezien en vind het heel netjes van hem xD
1595491587414.png

1595491663190.png

Topper die Ollie, wel jammer dat die het zelf doet want veel actie krijgen wij al niet. En als ze dit soort dingen al zelf gaan doen, dan hebben wij helemaal niks te doen :p .

(had het graag in modder gooien gegooid maar die nog dicht :()

Fijne dag verder allemaal!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1850

Guest
Damn dit heb ik ook al zo vaak gehad, alles moet je tegenwoordig 5 keer checken dat de tijden blijven staan
 

..m.

Actief Lid
Hij heeft wel serieuze vooruitgang geboekt deze wereld, dat zeker! Van treinen op 3/4 seconden naar zijn eigen trein snipen. Dat kan ik zelfs nog niet! (GWvertiPeepoSadMan)

Ik zie hier een leuke suggestie voor bij het ideeën en suggestieforum, pepe emoji's :p
 

seayeon

Bekend Lid
Flop : OllieMW
Man ik zit hier al de hele wereld te wachten op een massa , omdat ik graag defend (is ook mijn sterkste kant) en deze man sniped zijn eigen treinen
Ongelooflijk
Zo maak je de wereld wel heel saai voor me

#Edit : komt nu met edels in de NB , omdat ze ticketspam hebben gedaan en nu denken omdat ik 1 edel doorlaat dat ze de dorpen gratis krijgen volgens mij
Wat een zonde van men tijd deze wereld
@Gungnir , hoop dat je betere spelers vind dan Warrior in November , anders gaat het saai worden
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2233

Guest
nu komen al deze toppers in w46, was te moeilijk denk deze wereld voor ze haha
 

seayeon

Bekend Lid
@knuppel ze hebben tot nu amper weerstand geboden
Ik verwacht al de hele wereld een massa , maar het is me niet gegund :(
Ze gooien her en der wat clears
Vanavond update , in het verslag topic , het verschil is nu gewoon belachelijk geworden

Ik hoop in November echt op betere spelers , want ik heb al wat mensen die graag mee willen starten , en als er niet wat beters tevoorschijn komt in November zal het heel snel afgelopen zijn.

Nu ik schat @Gungnir zelf hoger in dan wie dan ook van RGK , maar ik ben er zelf nog altijd van overtuigd dat hij geen match is voor meerdere spelers die ik meeneem

Heb nog wel wat spots open , maar ik wil alleen mensen die er 100% voor gaan en niet quiten als het effe moeilijk word
Dus ben heel selectief , de mensen die zo zijn weten het wel , en hebben alle recht mij een pm te doen , voor de rest komt er wat mij betreft niemand in

Im ready , hope the enemies are aswell

Ben benieuwd of we mensen als Peeters, snipedd etc bij de vijand gaan zien , en hoop dat ze dan weer niet uiteindelijk met hetzelfde zwakke excuus komen als ze verliezen

Als er mensen willen bewijzen dat ik echt zo zwak ben als ze me willen afbeelden op het forum , is dat de wereld dat ze zich mogen bewijzen

THIS IS SPARTA!!!!!!!!!!
 

Peeters

Ervaren Lid
sprak jij nu in je vorige berichten niet van 1 tegen 1 (jij tegen gungnir)
...tja ik snap het wel je moet ander hebben die je wat sponsoren zodat je wat kronen kan gebruiken en waarschijnlijk ook wat ww uitwisselen :rolleyes:
 

seayeon

Bekend Lid
@Peeters Ik sta zeker open voor een 1v1
Nogmaals

- Ik zal geen kronen gebruiken
- Ik heb zelfs al aangegeven dat ik wil dat support men acc close monitored

Ik wil nogmaals vragen om te stoppen met leugens te verspreiden want je weet niet waarover je praat
Je bent fair and square gebeat op W35 stop met excuses zoeken

+ Ik heb zelf genoeg geld , mss moet je aan Warrior vragen wat er echt gebeurd is , of nogmaals zal ik het zeggen , met mij in discord komen dan zal ik screensharen en je alle gesprekken laten zien

Maar je kiest ervoor leugens te verspreiden wetende dat het wss niet waar is <3
En dan was jij degene die mij beschuldigde van mental warfare right?

En al was het waar , liever iemand anders die voor me kroont , dan iemand anders die voor me moet aanvallen en deffen omdat ik zelf useless ben in the game he @Peeters , maar dit is de laatste keer dat ik vraag om te stoppen met leugens te verspreiden

Ik zal gewoon verder gaan met je berichten reporten , en desnoods verder gaan ermee , dit is smaad en laster , omdat jij niet kan aantonen dat wat je zegt waar is , en ik kan aantonen dat het juist niet waar is schat <3

Mss moet jij me sponsoren om je co-op te zijn , dan kan je mss is een wereld winnen op een fatsoenlijke manier ipv als de wereld al gewonnen is te starten op Queen Sconce <3

Ik wens je veel succes met je onzin vertellen , ik denk dat 95% van de community je niet eens zal geloven , ik bied je namelijk aan om te screensharen , eig , maakt mij niet uit wie , ik wil het iedereen wel laten zien desnoods

Stop met dit feit te negeren , ik weet dat je gewoon een steen wilt om te gooien op het forum
Omdat je het qua spelniveau niet kan halen schat.

Dus blijf maar het kleine kindje uithangen en leugens verspreiden
Das de enige manier waarop je ook maar iets tegen mij kan zeggen , want je weet niet eens wat trebs zijn

No verkenner no party , remember?

@wiebe king het word idd een gewone wereld , over het modder kan ik niet veel zeggen , voor mij is belangrijk wat er gebeurd die speelwereld , ik hoop dat @Peeters zich bij gungnir zal voegen , als ook mss een Mulgrut een Swootcandy , Snipedd , Ilmagico , Warrior

IK hoop eig alle grote mondjes op 1 wereld te zien
Dan kunnen we voor eens en voor altijd alle mondjes tegelijkertijd snoeren ;)

Allee tenzij ze weer op vakantie gaan he @Sniped ?
Of mss kunnen ze zeggen dat ik co-abuse en support omkoop he @Jah fighter
Of mss leugens verspreiden he @Warrior of odin
Of zo naief zijn om ze te geloven? @Peeters
En @Lieveheersbeestje kan jullie allemaal 1 voor 1 backstabben terwijl hij in jullie stam zit

Maak er een mooi feestje van ;)
 
Laatst bewerkt:

Mille69

Casual Lid
@seayeon stop dan toch gewoon me daar (hier) op te reageren?

Elke keer als hier iemand ook maar iets da (misschien) betrekking heeft tot uwe naam/acties wordt gij helemaal leip en typt gij zo'n vermoeiend lange berichten die waarschijnlijk toch ma 2 man leest.

Ik heb niks tegen u, ik beoordeel uw uitspraken nie en ik wil mij ni moeien in deze eeuwenoude discussie, ma stop pls me da hier neer te plakken. Maak een eigen forum of discord waar da jullie boos op elkaar kunnen worden i.p.v. hier, in het verkeerde forum/topic, alles onder te spammen.

Ik en wss vele anderen komen gewoon ni meer naar het forum omda deze discussie voor mss 2 mensen relevant is en hier ook gewoon nie thuishoort. Snapje?

Nogmaals, voor da ge mij nu ga targetten, ik deel het gewoon even mee en wil mij voor de rest ni moeien.

Cheers bro

PS: die tussenstand van deze wereld is wel goud om te lezen!
 

..m.

Actief Lid
@seayeon stop dan toch gewoon me daar (hier) op te reageren?

Elke keer als hier iemand ook maar iets da (misschien) betrekking heeft tot uwe naam/acties wordt gij helemaal leip en typt gij zo'n vermoeiend lange berichten die waarschijnlijk toch ma 2 man leest.

Ik heb niks tegen u, ik beoordeel uw uitspraken nie en ik wil mij ni moeien in deze eeuwenoude discussie, ma stop pls me da hier neer te plakken. Maak een eigen forum of discord waar da jullie boos op elkaar kunnen worden i.p.v. hier, in het verkeerde forum/topic, alles onder te spammen.

Ik en wss vele anderen komen gewoon ni meer naar het forum omda deze discussie voor mss 2 mensen relevant is en hier ook gewoon nie thuishoort. Snapje?

Nogmaals, voor da ge mij nu ga targetten, ik deel het gewoon even mee en wil mij voor de rest ni moeien.

Cheers bro

PS: die tussenstand van deze wereld is wel goud om te lezen!


Dan zal ik maar weer het initiatief nemen (dit idee was al een aantal keer geopperd). Allen, ga naar de "knuffeltopic" voor de nutteloze discussies. alvast bedankt :D
 

seayeon

Bekend Lid
@Mille69 Zoals ik al eerder heb gezegd zelf , heb ik liever dat zon dingen prive worden gegooid , en dat mensen mij op discord aanspreken , om ook mijn kant te weten , Ik zou het bericht toch eens lezen als ik jou was

Ik heb ook al vaker aan support gemeld dat ik dit beu ben en dat er iets aan gedaan moet worden.

Ik ben zelf ook voorstander van iemand aanspreken in discord als je er problemen mee hebt , maar vooral @Warrior of odin verspreid een hoop leugens , en jammer genoeg zijn er mensen die dat geloven

Ik vind dat false accusations , en false reporting bannable moet zijn , alsook het zwart maken van iemand op het forum , zeker als het tegendeel bewezen is en het blijft duren

Het is actie reactie , en ik snap niet waarom degene die de reactie doet gezien word als de boeman , maar ik kan er wel mee leven
Jullie mogen denken erover wat jullie willen , ik laat niet zomaar leugens over mij vertellen.
Het vervelende is dat ik 100x op dezelfde beschuldigingen moet antwoorden

Want voor het woord kneus of klapdownie ofzo krijg je een waarschuwing , maar ik vind dit meer als alleen schelden , en er word voor zover ik weet niet veel aan gedaan , want dit gaat nu al 2 maanden zo

Als je denkt dat dit voor mij plezant is en ik dit doe uit fun en plezier , dan zit je fout.
Ik hecht veel belang aan de waarheid

En er komt straks een update ivm de tussenstand
 

..m.

Actief Lid
@Mille69 Zoals ik al eerder heb gezegd zelf , heb ik liever dat zon dingen prive worden gegooid , en dat mensen mij op discord aanspreken , om ook mijn kant te weten , Ik zou het bericht toch eens lezen als ik jou was

Ik heb ook al vaker aan support gemeld dat ik dit beu ben en dat er iets aan gedaan moet worden.

Ik ben zelf ook voorstander van iemand aanspreken in discord als je er problemen mee hebt , maar vooral @Warrior of odin verspreid een hoop leugens , en jammer genoeg zijn er mensen die dat geloven

Ik vind dat false accusations , en false reporting bannable moet zijn , alsook het zwart maken van iemand op het forum , zeker als het tegendeel bewezen is en het blijft duren

Het is actie reactie , en ik snap niet waarom degene die de reactie doet gezien word als de boeman , maar ik kan er wel mee leven
Jullie mogen denken erover wat jullie willen , ik laat niet zomaar leugens over mij vertellen.
Het vervelende is dat ik 100x op dezelfde beschuldigingen moet antwoorden

Want voor het woord kneus of klapdownie ofzo krijg je een waarschuwing , maar ik vind dit meer als alleen schelden , en er word voor zover ik weet niet veel aan gedaan , want dit gaat nu al 2 maanden zo

Als je denkt dat dit voor mij plezant is en ik dit doe uit fun en plezier , dan zit je fout.
Ik hecht veel belang aan de waarheid

En er komt straks een update ivm de tussenstand

POST DIT IN DE KNUFFELTOPIC. GRRR:mad::confused::(;):):D
 
Bovenaan