Geen Bug Tijdlijn bij rekrutering troepen

DeletedUser1517

Guest
Beste,

Bij rekrutering van troepen verschijnt telkens de toggle tijdlijn, die daardoor aardig in de weg komt liggen. Dit is naast het feit dat het irritant is ook tijdrovend om dit in elk dorp weer terug te laten verdwijnen... Graag had ik dit opgelost gezien.

Alvast bedankt,
NLC132
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Je bedoelt dat de toggle tijdlijn automatisch omhoog komt oid? Screenshot?

Bij dit soort nieuwe dingen is het handig het volgende schema aan te houden:

Hoe meld ik een bug?
Om bugs zo snel mogelijk te kunnen verhelpen, is het erg praktisch als we alle informatie ineens hebben die nodig is. In dit topic lees je wat je moet doen met een bug en hoe je deze meld.

Ik heb een fout gevonden:
  • De fout is al eens gemeld
    • Maak een post in het desbetreffende topic met daarin de volgende informatie
    • Vermeld welke browser je hebt vb: Internet Explorer 10 / Firefox 32.0 / Google Chrome / etc...
    • Indien nodig, vervolledig het topic over de fout.
  • De fout is nog niet gemeld
    • Vul het volgende lijstje in en post dit.
Standaard invulformulier bugmelding

  • Houd het topic in de gaten, voor als er tips of vragen worden gesteld.
Als iedereen op deze manier de bugs meldt, kunnen we er voor zorgen dat het forum overzichtelijk blijft en dat de bugs zo snel mogelijk gemeld en opgelost kunnen worden.
 

DeletedUser1517

Guest
Ik zie verder nog geen melding van deze fout, maar om het schema aan te houden: fout komt voor als ik speel op laptop via Google Chrome. Screenshot volgt later als het probleem zich opnieuw voordoet.
Ik heb toen het probleem zich het eerst voordeed het er met ditiseentest over gehad en die zei gewoon dat je animaties moest uitschakelen en dat het dan zou verdwijnen, dit hielp even, maar na een tijd kwam het gewoon weer terug
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Dus eigenlijk geeft @Ditiseentest gewoon verkeerde info ;) Nee maar heb het zelf nooit gehad, nu heb ik elke mogelijke animatie/beeldvulling/geluid etc. uitstaan. Moeten we gaan testen om te reproduceren, maar het is dus niet als je massarekrutering gebruikt, maar wanneer je troepen aanzet in een individueel dorp? Gebruik je dan presets?
 

DeletedUser1517

Guest
Nee, gewoon dorp per dorp individueel aanklikken. En het is niet de schuld van test hoor haha
Edit: ik heb trouwens ook alles uitstaan
 

DeletedUser855

Guest
Ik heb dat probleem niet precies. Bij mij hielp het door animaties uit te zetten.
 

DeletedUser1517

Guest
Da had je toch ook kunnen "namaken" voor de screenshot xD
Tuurlijk, maar als het niet meer was voorgevallen en het vanzelf opgelost zou zijn, dan ga ik daar hier geen melding meer van maken hé ;) Anders hebben die mods werk voor niets
 
Bovenaan