Taverne

Demolition Team

Casual Lid
Wel grappig dan dat je net wordt neergehaald door de 2 spelers die het minst(/niet) kronen in deze stam. Daarbovenop doen we het allemaal wel zeer rustig deze wereld hoor, komen net van een zeer dure wereld en willen hier een beetje komen chillen. Op gebied van verkenners tjah, er zijn al meerdere pogingen geweest vanuit mijn stam om deze te bannen voor de hele wereld maar als deze steeds genegeerd worden zullen we ze ook maar terug gaan gebruiken. Zeer jammer want verkenners zijn de meeste saaie, braindead, easymode 'mechanic' dat deze game heeft. Grootste flopper van een officier ooit.

Laat me dan als laatste nog een tip geven, als je aan het overleggen ben ivm fusie/BG is het geen goed idee om dat op te volgen met een edeltrein een paar uur later. Dit zal altijd worden aanschouwd als bedrog/backstab. Je had zeer makkelijk kunnen zeggen "BG gaat er niet van komen sorry" vooraleer je je trein verstuurd en het had een heel ander verhaal geweest. Het feit dat je misbruik maakte van de situatie en onze goede wil tegen ons gebruikte zat ons niet goed, met jouw herstart als gevolg. ;) Veel succes alvast in je nieuwe vakantieoord in het warme zuiden. Until we meet again ^^

Lyca out

Wel mooi hoe je als stam gigantisch veel kronen in je account pompt en aangeeft dat de spelers die constant verkenners/kronen gebruiken ook nog eens de spelers zijn die het minste geld in het spel stoppen. Dat zegt wel een hoop over jouw stam Lyca :)

Als jij de wereld wilt opkopen, dan mag je vooral je gang gaan, maar dan moet je jezelf niet als een grote jongen voordoen met "Dat is goed voor je afgelopen" op het forum. Iedereen kan een wereld kopen Lyca, zeker in het begin. Speel maar eens een wereldje zonder kronen en probeer dan in de top-3 te staan voor een aantal weken. Dan mag je teksten op het forum lopen houden met nutteloze tips en tricks over een onderlinge BG 'ruzie' ^^.

P.S. moet ik er nog een "Demo out" berichtje achter plaatsen om mijn tekst cooler te laten overkomen?
 

Lyca

Casual Lid
Wel mooi hoe je als stam gigantisch veel kronen in je account pompt en aangeeft dat de spelers die constant verkenners/kronen gebruiken ook nog eens de spelers zijn die het minste geld in het spel stoppen. Dat zegt wel een hoop over jouw stam Lyca :)

Als jij de wereld wilt opkopen, dan mag je vooral je gang gaan, maar dan moet je jezelf niet als een grote jongen voordoen met "Dat is goed voor je afgelopen" op het forum. Iedereen kan een wereld kopen Lyca, zeker in het begin. Speel maar eens een wereldje zonder kronen en probeer dan in de top-3 te staan voor een aantal weken. Dan mag je teksten op het forum lopen houden met nutteloze tips en tricks over een onderlinge BG 'ruzie' ^^.

P.S. moet ik er nog een "Demo out" berichtje achter plaatsen om mijn tekst cooler te laten overkomen?
Dan heb ik toch gemist waar ik dat aangeef. Voor zover ik mijn bericht kan lezen beschuldig ik juist onszelf en BvE van hevig kroon en verkenner gebruik. Omdat we dit zelf beseffen dat dat helemaal niet zo fair is, dachten we hier iets aan te proberen veranderen. Dit leek ons in het voordeel van de niet/lage kroners, aangezien wij waarschijnlijk degene zijn met de meeste toegang tot verkenners. Maar hebben uiteraard ook geen zin om de kerstman uit te hangen en zelf geen verkenners te gebruiken als andere spelers dat wel gaan doen. Blijft een spel waar je kan winnen of verliezen, en niemand verliest graag denk ik.

Heb helaas voor jou al genoeg ervaring achter de rug dat ik zelfzeker genoeg ben in mezelf dat ik kronen ook helemaal niet nodig heb hoor. Ook jou daag ik graag uit om een wereld in men prov te starten met belofte langs beide kanten om geen kronen te gebruiken. Maar als ik zo doorheb hoe je in elkaar zit is het enige dat jij kan laffe praatjes en klachten posten op forums en mensen hun dm's. :p

Een backstabber die daarna volledig gewiped word is nu eenmaal zen verdiende loon, hoe je dat ook draait of keert, en daar had ik zelfs bijna niks mee te maken met men "wereld op te kopen". Ik heb sniped zelfs geen enkele keer aangevallen. Ik heb zen trein doen falen en daar stopt mijn impact op de situatie ook.

Ik denk dat we ook wel beide weten dat ik heus niet de ergste kroner ben hier op nl. Ver van zelfs zou ik durven zeggen. Daarom vind ik het vrij jammer dat je mij hier afschildert als de schurk/vijand van nl. Maar ben ook niet anders van je gewend, je aluminiumfolie hoedje zal wel weer te strak om je hoofd spannen omdat kree of azza iets gepost hebben.

En dat laatste was dus duidelijk een luchthartig mopje als reactie op sniped zijn afsluiter, maar humor is duidelijk ook ver te zoeken bij jou.
 
Ik blijf het gewoon een beetje hypocriet vinden dat je zegt zonder kronen te gaan spelen en tegen Gwendoline bent maar wel minimaal 4x Gwen edels gaat schieten zodra ze er wel is. Als je dan zo graag zonder kronen wilt doen, laat dat dan ook zien en laat je lekker niet verleiden. Je koopt gewoon je voorsprong er daar niks anders van te maken.

Dan ga je iemand uitdagen om in je eigen provincie te starten en dat terwijl jij 15 dorpen hebt dankzij je Gwen edels, beetje krom vind je het niet ? xD

En over dat verkenner verhaal, ik had ook graag een wereld gezien met een verbod erop. Maar ik heb het bij jullie stam als enige grootverbruik zien gebruiken. Dus hou dan lekker ook de eer aan jezelf en gebruik ze dan niet als je er tegen bent, bij de eerste beste aanvallen zaten ze er al bij. Terwijl Sniped het zonder heeft gedaan. Laat dan ook zien dat je zonder kronen tactisch sterk bent vanaf het begin en ga niet achteraf makkelijk praten nu er een paar spelers zijn weggespeeld en je wat sterker staat in het aantal dorpen.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Volgens mij heeft hij/zij het over een wereld, niet specifiek deze wereld :p, tenminste dat maak ik uit het verhaaltje op.
 

toffeul

Nieuwerd
Is het geen optie om een wereld te maken waar bv iedereen 20 euro betaald om mee te doen en dat je dan onbeperkt kronen krijgt of een bepaald aantal per dag? Dat lijkt me nog wel een tof idee.
 

sniped

Casual Lid
Is het geen optie om een wereld te maken waar bv iedereen 20 euro betaald om mee te doen en dat je dan onbeperkt kronen krijgt of een bepaald aantal per dag? Dat lijkt me nog wel een tof idee.
Heb ik ook al een paar keer voorgesteld, maar daar is blijkbaar geen behoefte aan.
 

Droeftoeter

Casual Lid
50 euro betalen voor een wereld zonder kronen?

Ik speel wel gewoon op de gratis werelden en klop die kroners wel wat extra geld uit hun zak. Misschien ben je dan niet altijd de winnaar van de wereld, maar voor mij ben je dan toch de winnaar.

And remember folks: Skills > Kronen
 

sniped

Casual Lid
50 euro betalen voor een wereld zonder kronen?

Ik speel wel gewoon op de gratis werelden en klop die kroners wel wat extra geld uit hun zak. Misschien ben je dan niet altijd de winnaar van de wereld, maar voor mij ben je dan toch de winnaar.

And remember folks: Skills > Kronen
Dat riep ik ook altijd, maar inmiddels is het kroon-gebruik zo enorm dat je het met skills alleen niet meer altijd red :p
 
Bovenaan