Stoppen

Moet ik de namen en tijd(+ dorpen) bekend maken van de lopende edeltreinen op vrijdag 22:00:00?

  • Ja, beide

    Stemmen: 9 42,9%
  • Ja, namen en dorpen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, laatste tijd en dorpen

    Stemmen: 1 4,8%
  • Nee

    Stemmen: 11 52,4%

  • Totaal aantal stemmers
    21
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
Gestopt en nog steeds de boel aan het manipuleren...
Ach, als jij daar blij van wordt gozer. Inplaats van eens echt bewijs te tonen dat ik het naar je gestuurd heb kom je met dit zwakke verhaal.
Apart, aangezien je van de rest wel gewoon een goede printscreen hebt....? Ow...

Ben blij dat Wereld 2 zo'n achterbakse speler kwijt is.
Hoop dat je in de echte wereld nog eens flink op je bek gaat.

Ja je kan je ook vermannen en ook gewoon accepteren dat je fout zat. In plaats van mij de schuld te geven voor je eigen acties.
Ik ben gestopt, ik heb geen intentie meer om te manipuleren.

Hmm wacht, misschien toch wel. Mocht jij aanvallen zorg ik dat er verdediging in staat. De rest komt er allemaal doorheen.Tenminste, als ze genoeg troepen sturen. *Kaleido? RobertON?*
 

DeletedUser731

Guest
Ja je kan je ook vermannen en ook gewoon accepteren dat je fout zat. In plaats van mij de schuld te geven voor je eigen acties.
Ik ben gestopt, ik heb geen intentie meer om te manipuleren.

Hmm wacht, misschien toch wel. Mocht jij aanvallen zorg ik dat er verdediging in staat. De rest komt er allemaal doorheen.Tenminste, als ze genoeg troepen sturen. *Kaleido? RobertON?*

Geeft alweer aan hoe jij in elkaar steekt...
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik laat mij niet uitschelden voor een achterbakse speler.

En dummi, je bent net als BoorG. Die ontkent ook nogsteeds dat hij op mighty hooods account is geweest. Helaas voor jou (of gelukkig) is spionage geen strafbaar feit voor een ban.
 

DeletedUser731

Guest
Devesion, je bent van begin af aan een aandachtshoer geweest die dit spel enkel kon spelen door op achterbakse manieren stammen en spelers kapot te maken. Dat kan iedereen uit je 'afscheidsbrief' opmaken, daarnaast was het al bij vele spelers bekend.

Iedere normale speler stopt zoals het normaal gaat: Intern binnen de stam, en er wordt een vervangende speler geregeld of hij wordt geïnternd. Maar jij niet... jij wilt per se deze hele acte om de wereld voor het laatst nog eens te manipuleren. Zoals Furyan al zei: wat is dit voor circus act.

Mij maak je niks meer wijs. Het feit dat je je dorpen niet eens aan KWR, notabene de stam waar jij als eerste FEW lid in zat, overlaat geeft al aan wat voor persoon jij bent en dat aandacht het enige is wat je wilt.

Nou bij deze heb je voor de laatste keer mijn aandacht. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken, dat ben je namelijk écht niet waard.
 

DeletedUser

Guest
1 ding. De tweede alinea is helemaal niet van toepassing. Dit is wat ik wil. Ik had ze inderdaad ook aan KWR kunnen geven en mijn troepen kunnen dumpen op -M-. Ik had ook over kunnen lopen naar BoS of -M- om daarna alles op KWR kunnen laten gooien (Zoals leden van -M-/BoS suggereren)
Nee ik heb gekozen dat iedereen een eerlijk proces krijgt om dorpen te pakken. Dat niet iedereen het hier mee eens is kan ik niets aan doen. Het is mijn laatste keuze en wees blij dat ik -M- en BoS ook dorpen gun. Of moet ik ze nu gaan filteren? Zal RobertON, M4rty, Lampart en nog wat meer mensen van -M- blij mee zijn. Het kan hoor Dummi?

Daarnaast vraag ik mij af of je nou je stamgenoten moet overtuigen of jezelf van het feit dat jij het niet bent geweest wie de info doorspeelde. Als je het graag wilt kan ik het volgende ook zeggen:
"Alle informatie uit -M- kwam van Grey Worm, ook het feit dat wij een maand later nog informatie kregen over een aanvalsplan van I2C en -M- op Tohunga en Lvwaardenberg kregen wij doorgespeeld van Grey Worm."

Mocht je jezelf willen overtuigen dan heb ik hier nog wel een liedje voor je:
Lekker op het niveau van jou, dus je zou het moeten begrijpen. (de titel althans)

Mocht het dan nogsteeds niet lukken nodig ik je uit om vanavond een paar biertjes te drinken in Alkmaar (Ik heb ook nog een fles authentieke schotse wodka, misschien gaat dat sneller) om de hersencellen te doden die nog dwarsliggen.
 
Bovenaan