Stoppen met TW 2

DeletedUser1525

Guest
Het meest wenselijk is te stoppen met TW2 en een nieuw verdien model te verzinnen bij inno games.
Waarom ? Het spel word door de zgn top stammen behoorlijk verziekt. De top 4 stammen sluiten stee vast een bg of nap af en de kleinere spelers zijn het haasje. TW2 is geen spel meer maar een EGO boost. Erg jammer ik heb het tot 3 jaar geleden (invoering coop) met veel plezier gespeeld. Maar wat mij betreft is het wel klaar. Tabbee tot ziens en de mazzel
 

DeletedUser678

Guest
spijtig je te zien gaan. Kijk naar NL38, daar zijn we als de nr 1 stam aan het vechten tegen 3-4 stammen tegelijk die tesamen toch nog steeds 2x zo groot zijn als wij en 4x zoveel leden hebben ofzo. Het spel is uiteindelijk maar zo tribalhugs of tribalwars als je het zelf wil maken.
 

DeletedUser789

Guest
haha je heb deels gelijk
het spel is niet meer zo leuk als een jaar 4 terug
maar ja het ieder speel veranderd in de loop der jaren
maar ik weet bijna zeker dat je wel eens terug kom ;)
dit spel is verslavend :cool:.ik weet er alles van :cool:ik ben er genoeg keren in het ziekenhuis terug gekomen voor de verslaving :rolleyes: haha
nee niet daar voor hahaha:D
 

DeletedUser678

Guest
haha je heb deels gelijk
het spel is niet meer zo leuk als een jaar 4 terug
maar ja het ieder speel veranderd in de loop der jaren
maar ik weet bijna zeker dat je wel eens terug kom ;)
dit spel is verslavend :cool:.ik weet er alles van :cool:ik ben er genoeg keren in het ziekenhuis terug gekomen voor de verslaving :rolleyes: haha
nee niet daar voor hahaha:D
Klopt. Een aantal elementen verzieken helemaal het spel.

Op nl38 waren mijn voornaamste ergernissen dit:
- Gwendoline vanaf dag 3 van de server ofzo. Compleet belachelijk, heeft de server al goed naar de zever geholpen
- Gwendoline in het algemeen is dik bullshit. het perfecte voorbeeld van p2w gameplay
- Overdadig gebruik van bedriegers en verkenners. Er zijn mensen die al hun clears, al hun edels en al hun fakes allemaal met bedriegers doen. Heb op 1 dag minstens 100 bedriegers binnengekregen. Zo is het spel ook niet meer fijn eerlijk gezegd wanneer je niet door skill maar door geld en officieren gaat winnen.
- Timings die gewoon niet kloppen. Aanvallen laten aankomen in groepsaanval op het exacte tijdstip op 2 verschillende dorpen. Zowel aanvallen van mij als @Dutch Pirate dus je weet dat we weten waarover we spreken. Op dorp 1 komen ze exact toe zoals we willen, op dorp 2 waar de aanvallen 1 seconde later getimed waren komen ALLE AANVALLEN INEENS 2 MINUTEN LATER TOE. Probeer zo maar eens te snipen.

Misschien iets om naar te kijken? @Kr33log @Leven is lijden @blzdpeter @Artifex
 

Leven is lijden

Casual Lid
Klopt. Een aantal elementen verzieken helemaal het spel.

Op nl38 waren mijn voornaamste ergernissen dit:
- Gwendoline vanaf dag 3 van de server ofzo. Compleet belachelijk, heeft de server al goed naar de zever geholpen
- Gwendoline in het algemeen is dik bullshit. het perfecte voorbeeld van p2w gameplay
- Overdadig gebruik van bedriegers en verkenners. Er zijn mensen die al hun clears, al hun edels en al hun fakes allemaal met bedriegers doen. Heb op 1 dag minstens 100 bedriegers binnengekregen. Zo is het spel ook niet meer fijn eerlijk gezegd wanneer je niet door skill maar door geld en officieren gaat winnen.
- Timings die gewoon niet kloppen. Aanvallen laten aankomen in groepsaanval op het exacte tijdstip op 2 verschillende dorpen. Zowel aanvallen van mij als @Dutch Pirate dus je weet dat we weten waarover we spreken. Op dorp 1 komen ze exact toe zoals we willen, op dorp 2 waar de aanvallen 1 seconde later getimed waren komen ALLE AANVALLEN INEENS 2 MINUTEN LATER TOE. Probeer zo maar eens te snipen.

Misschien iets om naar te kijken? @Kr33log @Leven is lijden @blzdpeter @Artifex

Beste Sponks,

Zoals je ook wel weet van zowel Dutch Pirate, Blzdpeter en mij is dat wij absoluut geen voorstander zijn gwendoline, het is helaas ook iets waar wij als game moderator geen invloed op hebben.

Het overweldigend gebruik van verkenners en bedriegers is ook iets wat wij de laatste tijd heel veel zien, wij proberen hier een passende oplossing voor te vinden, maar je weet helaas (als oud moderator) dat dit niet altijd mogelijk is.

De verspringende tijden is daar in tegen een ander verhaal, we zitten daar vanaf het eerste moment al boven op. Helaas zonder resultaat, het is iets wat niet heel frequent voor komt, en als het voor komt kunnen wij niet herleiden wat het probleem nou is. Dat is voor een developer zoeken als een speld in een hooi berg, Daarom vragen wij ook om elk probleem te rapporteren, hoe meer informatie / tickets wij hebben hoe beter dit probleem in beeld kan worden gebracht.
 

DeletedUser678

Guest
Beste Sponks,

De verspringende tijden is daar in tegen een ander verhaal, we zitten daar vanaf het eerste moment al boven op. Helaas zonder resultaat, het is iets wat niet heel frequent voor komt, en als het voor komt kunnen wij niet herleiden wat het probleem nou is. Dat is voor een developer zoeken als een speld in een hooi berg, Daarom vragen wij ook om elk probleem te rapporteren, hoe meer informatie / tickets wij hebben hoe beter dit probleem in beeld kan worden gebracht.

Ja nou zo zeldzaak lijkt het me niet. op de laatste 2 werelden die ik gezien heb had ik het op beide werelden 1x gehad, en DP had het op deze server op dezelfde tijdspanne op hetzelfde dorp. Dus het lijkt me iets dorpsspecifieks te zijn, misschien een ligging van dorpen die op de kaart anders is dan in het programma? Kleine programmeerfout bij een klein aantal dorpen? Weet bijvoorbeeld dat er vroeger een dorp lag binnen een bepaalde provinciegrens die er niet toe behoorde, misschien is het in die omgeving dat je moet gaan zoeken?
 

DeletedUser678

Guest
En anders moet je mn oud ticket eens vergelijken met dit, is het hetzelfde dorp? Ik heb er zelf geen idee meer van.
 

Leven is lijden

Casual Lid
Ik wil de tickets best even naast elkaar houden, als je denkt dat dat wat oplevert. Wij proberen in ieder geval achter de oorzaak te komen!
 
Bovenaan