Starten

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,

Ik zou graag met een gezellig groepje forumgangers starten op wereld Bastille (natuurlijk mogen er ook mensen in de alliantie die het forum niet bezoeken, maar die zien dit natuurlijk ook niet :p). Zelf heb ik nog niet héél veel ervaring met TW, maar wel al een beetje. Op wereld Alnwick werd ik jammer genoeg al vrij snel overgenomen en daar heb ik dus ook nog niet echt wat kunnen bereiken. Ik speel wel al lang genoeg TW om te weten dat je aanvalt met speermannen (hihi)!
Ik heb wel al best wat ervaring met Grepolis, een spel dat toch wel vrij veel op TW2 lijkt.

In ieder geval, als iemand samen wilt starten, stuur maar een berichtje in PM of hier in dit topic, hopelijk kunnen we dan met een gezellige en actieve groep starten!
Stamnaam, functies en dat soort dingen daar heb ik nog niet veel van besloten, dit zou ik liever in samenspraak met de leden doen :)

Dus allemaal gezellig zijn en mijn alliantie joinen zodat we wereld Bastille kunnen gaan domineren!

Wouter
 

DeletedUser50

Guest
Ik ben net door iemand overgehaald om ook maar te gaan spelen... ;)
Dan zou ik me graag bij jullie voegen. Enige probleem is wel dat ik vandaag vrij druk ben, dus pas later op de avond kan starten. Misschien opent de wereld dan pas, dan heb ik dus geluk.
 

DeletedUser

Guest
Grey Worm;n5835 zei:
Ik ben net door iemand overgehaald om ook maar te gaan spelen... ;)
Dan zou ik me graag bij jullie voegen. Enige probleem is wel dat ik vandaag vrij druk ben, dus pas later op de avond kan starten. Misschien opent de wereld dan pas, dan heb ik dus geluk.


Jeeej :p
Ik ben ook pas net gestart, dus als je wil, top!
 

DeletedUser50

Guest
Dit dus, ik ben nogal laat van de partij. Met welke windrichting maak ik het meeste kans om bij jullie in de buurt te komen?
 

DeletedUser

Guest
Ik zit nu al in een ally van TW1 afkomstig, goede en leuke spelers, misschien kan jij er ook nog wel in, geen idee :p
Richting is noord-west denk ik :p
 

DeletedUser50

Guest
Jaa hoorr, waarom start je dan dit topic jonguhhh, tsssss. Nee grapje, ik zal eens zien wat ik doe. Het is namelijk heel slim om lang te wachten, dan is iedereen al wat gegroeid en kun je als underdog de hele wereld overnemen.
 
Bovenaan