stammen een kleur kunnen geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1497

Guest
Voorstel.

Soms wil ik gewoon een stam iets makkelijker in de gaten kunnen houden.

Als je een oorlog instelt ziet de andere stam dat.
Stel je een bg of nap in dan staat het scherm eerst op ondersteunen als je wilt aanvallen en moet je het zelf aanpassen.

Het lijkt me makkelijk om een stam een kleurtje te kunnen geven zonder de diplomatieke status te beinvloeden.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan me iets herinneren dat dit eerder is geopperd.

Zelf denk ik dat het prettig is dat dit niet via stam geregeld word, maar iedere speler een andere speler een persoonlijke kleur kan geven. Dit was ( uit me hoofd ) ook zo bij Tribalwars 1.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
We hebben dit doorgegeven en InnoGames is aan het zien of ze dit al dan niet kunnen toevoegen aan het spel. Echter is dit nu uit mijn handen en moeten we afwachten wat InnoGames beslist. Weet echter dat dit lang kan duren doordat dit door verschillende personen bekeken moet worden.
 

DeletedUser

Guest
Stopt InnoGames nog wel tijd in TW2.. of ben ikzelf nu zo fout aan het kijken... Bijna op alles is er geen terugkoppeling. No hard feelings voor de forummensen hier! goed werk maar lijkt wel of InnoGames ... Tw2 op zijn loopje laat :) zou leuk zijn als er ergens een Topic is waar je kan zien welke aanpassingen er zijn geweest het afgelopen jaar vanuit Innogames.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
De focus afgelopen jaar heeft met name gezeten op spelstabiliteit en proberen de serverproblemen op te lossen. Verder zijn de overwinningspunten gekomen. Zo snel weet ik niet direct andere grote updates.
 

DeletedUser1497

Guest
die focus hadden ze beter kunnen leggen op echt leuke uitbreidingen. Overwinningspunten maken het spel juist minder leuk
 

DeletedUser1497

Guest
wel grappig dat dat er exact een jaar en een dag na het plaatsen van een bericht een reactie komt :) Maar beter laat dan nooit :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan