Stam De Dobby's

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
De Stam de Dobby's (DDS)

overtreden de regel heel erg door dat het 1 persoon is die met bijna 12 account's een paar zijn:
- DOBBY1
- Dobby2
- Dobby3
- Dobby4


de coordinaten zijn 415-410 hier speelt hij met een paar account, dan wel alleen s'middag maar toch kan dit niet en moet snel wat aan gedaan worden door dat er 9 van hem account dicht bij elkaar zitten en alle hoge spelers overneemt met meerdere account tegelijk per dag gaan bijna 3 dorpen van 2k+ punten weg

helaas kan ik geen foto van zijn stam plaatsen maar je ziet zelf wel dat dit eer onwaarschijnlijk is dat er 12 persoon bijna dezelfde dag zelfde tijd punt een acount maken zo dicht zitten ze veschillende dorpen bij elkaar
 

DeletedUser126

Guest
Hey Pr0l1ne,

Wanneer je hier zeker van bent, probeer dan misschien wat bewijs te vinden en open een supportticket ingame. Zij zullen het graag voor jou nazien!
Veel succes verder.

Met vriendelijke groet,
TCN
 

DeletedUser

Guest
dit heb ik al gedaan en als je in zijn stam kijkt zijne allemaal bijna zelfde tijd begonnen zo dicht bij elkaar dat er meerdere verschillende mensen met dobby... in 1 dag zoveel registreerd en vlak bij elkaar zitten is vrij onwaarschijnlijk
 

DeletedUser242

Guest
Pr0L1ne;n4683 zei:
dit heb ik al gedaan en als je in zijn stam kijkt zijne allemaal bijna zelfde tijd begonnen zo dicht bij elkaar dat er meerdere verschillende mensen met dobby... in 1 dag zoveel registreerd en vlak bij elkaar zitten is vrij onwaarschijnlijk


Misschien hebben ze dat wel gewoon afgesproken om te doen? Stamgenoten van bijvoorbeeld TW1.
 

DeletedUser126

Guest
Dat kan inderdaad het geval zijn. Gezien je hierover een supportticket aangemaakt hebt, lijkt me onnodig om hierover verder te speculeren. Slotje.

Met vriendelijke groet,
TCN
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan