Sneltoets voor Doneren (D)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1212

Guest
Beste tribale krijgers,

Ik zit wel vaker een doneerrondje te maken omdat ik per dorp nog verschillend doneren wil en dit niet makkelijk met massadonaties kan. Dan kom je er elke keer weer achter dat je niet snel naar doneervenster kan en dit ik redelijk wat werk als je een volledig rondje maakt.

Dus ik dacht misschien een goede suggestie om een sneltoets (D) voor doneren te maken. Als er zelfs een sneltoets is voor Kronen kopen, dacht ik dat ook wel voor het doneren zou kunnen.

Kusjes Neslev
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Zou het niet makkelijker zijn als je bij Massa donaties gewoon per dorp zelf de GS in kan vullen in plaats van in procenten? denk dat dit nog meer gebruiksvriendelijk is dan datgene wat jij voortelt :p
 

DeletedUser397

Guest
Wat is er moeilijk aan doneren - wegklikken - cyclen naar volgende dorp (shift+pijl) - opnieuw doneren?
Zeker sinds dat filters actief blijven bij het cyclen door dorpen.
 

DeletedUser397

Guest
Ik bedoel voor het geval waar ge dorp per dorp wilt doorgaan en individueel bepalen wat ze doneren.
Massadonatie moet juist zo simpel mogelijk zijn, dus dat ze daar met % werken vindt ik wel goed gevonden
Volle dorpen van 400k, als ge daar 100k wil over houden (2 edels bv), dan kunt ge heel easy nagaan dat ge maar 75% van alles moet doneren
Zijn er echt dorpen die daar uit moeten vallen, kunt ge ze gewoon uitvinken, of andersom adhv filters enkel die selecteren waar ge een bepaald icoon aan hebt gegeven (munt/staapel voor donatie, jammer dat dat nog steeds niet op munten slaan overgebracht is die filter)
 

DeletedUser1212

Guest
AHA! Die sneltoets (P) is er dus toch gekomen, hé!

BTW; sorry voor de dubbelpost van ruim een jaar. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan