Poll Server onderhoud

Wil jij dit idee in het spel zien?

  • Ja, ik wil dit in het spel zien!

    Stemmen: 4 100,0%
  • Nee, ik zie dit idee liever niet in het spel.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4
  • Enquête gesloten .

DeletedUser444

Guest
Kan dat nu echt niet gemeld worden op voorhand?
Een melding of timer die je opvoorhand inlicht zou serieus wat edels redden van een ongelukkige dood :D
Server onderhoud is normaal gezien volgens een planning en de meeste professionele games laten dit ook weten aan hun spelers.
bebf23b4f0244e9e89de25cbe68185e9.png
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Mijn excuses, deze is inderdaad door mijn vingers geglipt. Ik zal hier beter op toekijken.
 

DeletedUser444

Guest
Is dat ooit al aangekondigd geweest dan?
Dit is geen game update maar een server onderhoud.
Ik doelde niet op jou hoor @Kr33log maar moesten die onderhouds tijdstippen ook bekend zijn bij jullie dan zouden die wel gemeld kunnen worden op het forum/in game :)
 

DeletedUser1325

Guest
Is dat ooit al aangekondigd geweest dan?
Dit is geen game update maar een server onderhoud.
Ik doelde niet op jou hoor @Kr33log maar moesten die onderhouds tijdstippen ook bekend zijn bij jullie dan zouden die wel gemeld kunnen worden op het forum/in game :)
Ik was nog net op tijd, gelukkig :D
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Klopt, ik ben volop deze aan het vertalen. De update was onverwacht. Je hebt zo ineens van die onverwachte update's :D updatelog komt er vandaag nog aan!
 

DeletedUser444

Guest
Jep, nogmaals geen kritiek op de mods ;)
Want zag dat bij .EN ook niks was gemeld enkel bij de beta. Hamer er dus maar eens op bij innogames :rolleyes:
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Als je goed leest staat er ook duidelijk bij dat deze zijn geupdated ;).
Dit is een bericht wat na elke update komt :)
 

DeletedUser1055

Guest
Dat bedoelde ik er inderdaad mee thom, het zelfde bericht als in de printscreen maar dan met iets dergelijks als:

De servers worden over 30 minuten (15:00:00) geüpdatet naar versie 1.78. Op ons algemeen forum kunnen jullie zien wat er in deze update zit en hier kunnen jullie ook feedback achterlaten.
74b3009d439b4f6292ba92a37e6fdab7.png

544c0720e0684a6f99679bbef740d3c5.png


Zoek de verschillen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ikzelf vind dit wel een handig idee. Ik voeg een poll toe. Willen jullie dit graag in het spel zien? Stemmen dan maar. Ik stuur het idee nogmaals verder door naar InnoGames als er minstens 10 stemmen zijn en 75% voor is. 2 Weken om te stemmen!
 
Bovenaan