Respect!

Ben je geinteresseerd om lid te worden van Respect!


  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
Respect! is al vele jaren een begrip in Tribal Wars. We maakten al naam en faam in wereld 14 van Tribal Wars 1, en domineerden wereld 20 van dezelfde Tribal Wars 1.

Wat is ons geheim?

AANVALLEND SPEL !!!

Onze stelling is dat aanval de beste verdediging is, en dat blijkt ook altijd weer in de praktijk. Inmiddels zijn we ook al sinds de beginfase van Tribal Wars 2 actief en hebben we een mooie harde kern spelers opgebouwd waarmee we de stam op een nieuwe wereld opstarten.

Ook hier in wereld Ermitage zijn we van de partij, en ben je welkom om lid te worden van onze stam, mits je ons geheim ondersteunt. We werken graag samen met spelers die ervoor willen kiezen om aanvallend te spelen, en die actief betrokken willen zijn bij het spel en bij de stam. Ben je dus bereid om dagelijks actief te zijn, en zowel in stam-chat als stamforum actief mee te participeren, dan ben je van harte welkom om een sollicitatie naar onze recruiter te sturen (zie hiervoor onze ingame staminfo).

Hiermee hebben we direct ons 2e geheim onthuld.......COMMUNICATIE !!!

Ben je dus een speler die weet wat de kracht van communicatie is, neem dan contact met ons op, want dan hebben we ongetwijfeld een plek voor je in de stam.

Dus:

- aanvallend spel?
- communicatief ingesteld?
- dagelijks actief?

Stuur dan onze recruiter een ingame PM en we zullen ze sollicitatie in behandeling nemen.
 

DeletedUser397

Guest
En jullie geloven dat zelf nog altijd? :rolleyes:
Of heb je weer iemand nodig die jou gevechten voor je doet en die zijn troepen ter jouw verdediging laat sterven? :cool:
 

DeletedUser

Guest
En jullie geloven dat zelf nog altijd? :rolleyes:
Of heb je weer iemand nodig die jou gevechten voor je doet en die zijn troepen ter jouw verdediging laat sterven? :cool:

Ik dacht dat dit een recruitment-topic was, en niet een afkraak-topic.
Maar ja, dank je wel voor de goede reclame !!! ;)
 

DeletedUser602

Guest
Elke stam heeft zo zijn reputatie, voor de één is die wat beter dan voor de ander xD
 

DeletedUser

Guest
Leuke
Respect! is al vele jaren een begrip in Tribal Wars. We maakten al naam en faam in wereld 14 van Tribal Wars 1, en domineerden wereld 20 van dezelfde Tribal Wars 1.

Wat is ons geheim?

AANVALLEND SPEL !!!

Onze stelling is dat aanval de beste verdediging is, en dat blijkt ook altijd weer in de praktijk. Inmiddels zijn we ook al sinds de beginfase van Tribal Wars 2 actief en hebben we een mooie harde kern spelers opgebouwd waarmee we de stam op een nieuwe wereld opstarten.

Dus:

- aanvallend spel?
- communicatief ingesteld?
- dagelijks actief?

Klinkt heel leuk, maar de realiteit bewijst eigenlijk het tegenovergestelde. Ik overweeg om lid te worden van Respect!, maar ik heb vernomen dat jullie op bijv. Drachenfels 100% verdedigend ingesteld zijn, amper communiceren, te zien aan het gebrek aan onderlinge OS, en heel veel mensen inactief zijn binnen de stam.

Hoe ga je er voor zorgen dat dit op Eremitage dan niet gebeurd? Ga je mensen dwingen om offensief te spelen? Gaat niet iedereen dood dan bij jullie?
 

DeletedUser397

Guest
Ik dacht dat dit een recruitment-topic was, en niet een afkraak-topic.
Maar ja, dank je wel voor de goede reclame !!! ;)
yup, een recruitment topic, waarop evenzeer ervaringen gedeeld mogen worden, kwestie van kandidaat leden volledig te informeren.. of hoort dit niet in RSP?
but it's all just for laughs buddy ;)
 

DeletedUser

Guest
yup, een recruitment topic, waarop evenzeer ervaringen gedeeld mogen worden, kwestie van kandidaat leden volledig te informeren.. of hoort dit niet in RSP?
but it's all just for laughs buddy ;)

We zijn twee dagen ver en de vroegere vete's komen al naar boven! Dit word gezellig :)
 

DeletedUser619

Guest
wauw seg vergelijken met 1 wereld, dus bv dominace op w3 is een slechte stam? nog steed diezelfde RSP kern

Meh ik ben pro!
 
Bovenaan