Discussie Privacy na overtreding

DeletedUser

Guest
Wss zal ik de enige zijn die er zo overdenkt maar goed.

Ik ben van mening dat als je een grove overtreding begaat ,Multi accounting of het doorspelen/aannemen van een wachtwoord je daar mee je recht op privacy weggooit . Je heb elke speler immers benadeeld die het spelletje wel fair speelt. Ik ben van mening dat als je het haasje bent dat dat ook gewoon door support benoemd kan/moet worden. LET OP HE !! ik heb het hier niet over lullige dingen als in game berichten(voor het daar ineens weer over gaat) .

Op tw1 had/heb je diverse straffen een Ban aanvalbaar of gedurende het onderzoek niet aanvalbaar .

Daarnaast vind ik wat Inno onder privacy wegschrijft een beetje onzinnig.
Privacy word pas geschonden op het moment dat RL gegevens openbaar worden gemaakt door inno zonder toestemming. Aangeven dat een speler is gestraft vind ik niet onder privacy vallen.

maw : Als er bewijzen zijn aangevoerd en er is daadwerkelijk aanleiding voor een perma bam speler deleten en die dorpen terug geven aan de spelers die het wel fair houden. Dus BB maken al dan niet met de nog aanwezige troepen.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Wat wil je nu precies als maatregel? zal wel aan mij liggen maar kan het er niet echt uit opmaken :p
 

DeletedUser

Guest
volgens mij is dit een verkapte manier om achter te komen wie er een ban heeft door een dom lul verhaal op te hangen
 

DeletedUser

Guest
volgens mij is dit een verkapte manier om achter te komen wie er een ban heeft door een dom lul verhaal op te hangen

Precies als je de boel weet te naaien moet je er ook voor bloeden . Niks privacy was op tw1 ook niet simpel zat.
 

DeletedUser

Guest
Wat wil je nu precies als maatregel? zal wel aan mij liggen maar kan het er niet echt uit opmaken :p

Gewoon boter bij de vis. Als er een perma ban word uitgedeeld . Je verdenking was juist we hebben een gepaste maatregel genomen .
Zo'n moeilijk zinnetje is dat niet.
 

DeletedUser

Guest
Dus als ik het goed begrijp wil je dat de moderator een bericht terug stuurt naar de persoon die aangifte heeft gedaan.

Als je dat bedoeld... Dat is natuurlijk onzin. Dat heb je als speler die aangifte doet een vreselijk groot voordeel. Jij bent dan de enige die weet dat die desbetreffende speler een ban heeft.

En als je fout zit. Wil je dan ook een bericht ' Je zat fout geef 2 dorpen aan de desbetreffende speler' We spelen geen monopoly.

Het is goed hoe ze het nu doen. Jij geeft iemand aan. Zij gaan er naar kijken. Klaar.
 

DeletedUser897

Guest
Als je iemand hebt aangegeven wegens vals spel kan je toch gewoon zn groei in de gaten houden. Geen groei = ban. Tenzij iemand op vakantie is gegaan precies wanneer je hem aangeeft...
Sinds het de overige 99% van de wereld niks boeit en er uberhaupt niks mee te maken heeft, lijkt me wie gebanned is geen openbare info. Mocht het de overige 99% van de wereld wel wat boeien dan verspreiden de roddels zich vanzelf wel of kunnen zij ook mijn 1e zin toepassen.
 

DeletedUser

Guest
Dus als ik het goed begrijp wil je dat de moderator een bericht terug stuurt naar de persoon die aangifte heeft gedaan.

Als je dat bedoeld... Dat is natuurlijk onzin. Dat heb je als speler die aangifte doet een vreselijk groot voordeel. Jij bent dan de enige die weet dat die desbetreffende speler een ban heeft.

En als je fout zit. Wil je dan ook een bericht ' Je zat fout geef 2 dorpen aan de desbetreffende speler' We spelen geen monopoly.

Het is goed hoe ze het nu doen. Jij geeft iemand aan. Zij gaan er naar kijken. Klaar.

Als ze fout zitten zitten ze fout. Je word toch ook door die lui benadeeld zo eenvoudig is het.

TW 1 kreeg je gewoon de melding je verdenking was juist . Die dorpen waren dan in no time grijs. Dat ziet dan toch iedereen of mis ik wat ?
Privacy prima (voor zover iemand nog denkt dat je dat hebt :) ). Alleen wat naïef om een spelersnaam onder privacy te laten vallen.

Maar goed laat maar verder ik mag er van support niet meer op terug komen.(zegt mij meer dan genoeg)

@RogerRabbit gelieve mijn Forum account te sluiten. Of gooi er een ban op is mij prima.


Er word toch ook verwacht dat je bugs meld. (verplicht) .
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Noway, niet zo he.. je kan toch nog steeds gezellig hier langskomen :(

En natuurlijk wordt er verwacht dat er bugs worden gemeld en natuurlijk wordt daar naar gekeken en ook de juiste maatregelen genomen als de situatie daar ook om vraagt :)

Een beetje meer credits voor die mensen van support @noway , zij doen ook voor jou hun best (ook al voelt dat misschien niet altijd zo) ;)
 

DeletedUser

Guest
Noway, niet zo he.. je kan toch nog steeds gezellig hier langskomen :(

En natuurlijk wordt er verwacht dat er bugs worden gemeld en natuurlijk wordt daar naar gekeken en ook de juiste maatregelen genomen als de situatie daar ook om vraagt :)

Een beetje meer credits voor die mensen van support @noway , zij doen ook voor jou hun best (ook al voelt dat misschien niet altijd zo) ;)

Het is en blijft vrijwilligers werk. En ik zeg altijd maar zo... Als je het beter kan moet je het doen :) dus @noway blijf lekker op het forum en vul het sollicitatie formulier in.
 

DeletedUser

Guest
Het is en blijft vrijwilligers werk. En ik zeg altijd maar zo... Als je het beter kan moet je het doen :) dus @noway blijf lekker op het forum en vul het sollicitatie formulier in.

En dan ? Ik speel Sandbox en weet wat er gaat komen. Ik zie soms zaken waarvan word gezegd word in de volgende up-date verholpen . Ik weet dat dat op dat moment niet gaat gebeuren. En vrijwillig of niet dat maakt denk ik niet heel veel uit toch? Ik zeg ook niet dat ik er geen respect voor heb ik ben alleen niet een volgzaam type ;) .
 

DeletedUser

Guest
En dan ????

Dan kan je zelf laten zien dat jij het beter kan/doet dan de moderators die er nu zitten. Dan kan je het misschien wel voor elkaar krijgen dat de 'zaken' die jij ziet er uit zijn.

Even een kleine tip. De mods die hier zitten zijn moderators. Zij hebben deze game niet gemaakt. Ze doen hun best om alles door te geven. ( Weet ik uit ervaring ) maar als ze niet altijd gehoord worden door Innogames dan kunnen ze daar vrij weinig aan doen.

Nogmaals vul de sollicitatie in. En probeer wat te veranderen. Van de zijkant kritiek leveren kan iedereen.
 

DeletedUser19

Guest
Hoewel we een heel interessante richting aan het uitgaan zijn, wil ik toch vragen om bij het topic te blijven, heren ;)
 

DeletedUser1055

Guest
En naar mijn mening zijn dat dan ook de momenten @RabbidRobin dat je een gesprek moet laten door vloeien.

Kijk om je heen, alles is gecreërt door een idee te laten door vloeien tot concept en resultaat
 
Bovenaan