Bekend presets op wereld York Castle

Stressix

Casual Lid
Op wereld York Castle kan ik in de iOS app geen aanvallen versturen met de preset, Ik kan wel aanvallen die ik wil versturen als een preset opslaan maar ik heb niet dat preset rondje waar je dan op kan klikken om een preset aanval te sturen.
Terwijl ik in de webbrowser versie gewoon aanvallen kan versturen met de preset.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Bedankt voor het melden, ik heb net even snel gekeken en zie inderdaad hetzelfde probleem. Tevens viel me op dat het knopje voor groepsiconen toewijzen ook verdwenen is, en het probleem is alleen aanwezig op de nieuwe wereld. Kortom; ik ga het doorgeven! :)
 
Laatst bewerkt:

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Probleem is bekend, weet dat ze ernaar gekeken hebben, maar wanneer er precies een oplossing voor gaat komen weet ik helaas niet :confused:
 

Stressix

Casual Lid
Dat is dan toch wel erg vervelend, ik kan in de avond geen eenheden op farmen sturen omdat dan iedere keer de app abrubt wordt gesloten (ja ja dat probleem bestaat ook nog en ook weer op de nieuwe wereld) Ik moet dus eenheden ’s avonds versturen met een preset maar dat kan dus ook niet omdat de preset button er niet is. Pffff
 
Bovenaan