P2W SPEL GEWORDEN

karel de grote

Nieuwerd
Ik vind het echt jammer dat zo'n leuk spel een echt P2W SPEL geworden is, het voordeel die je haalt met kronen is te groot, zeker wanneer een nieuwe wereld begint, iemand die met kronen speelt heeft bijna zeker 1 a 2 weken voor de rest hun AH, plus al meteen een mooie clear door het opkopen van troepen, ook de stam uppen met kronen zodat men max roofpaden hebben en hier door ook nog eens een extreem groot voordeel bij het farmen heeft, je ziet steeds meer spelers stoppen met het spel en zij die beginnen stoppen er redelijk snel mee ook, ik vind dat dit spel al lang over hun hoogtepunt is, en er niet snel iets word aangedaan, dit spel niet lang meer zal bestaan, kan innogames niet bekijken om inkomsten te werven door advertenties van sponsoren te zoeken, en zo ook een wereld zonder kronen te ontwikkelen.
Zo'n advertentie kan je makkelijk ergens in de zijkant of bovenkant steken of eventueel door de bouwtijd te verminderen met enkele minuten door een reclame filmpje te bekijken met een max aantal beurten per dag ofzo, ik zeg ook niet dit voor iedere wereld te doen, maar het zou wel leuk zijn af en toe eens zo'n wereld op te starten
 

danger008

Bekend Lid
Is het niet een idee om kroongebruik pas vanaf 5 dagen (na beginnerbescherming) open te stellen?
en enkel +bouwwachtrijen en boosters (zoals rekruteringstijd en welvaart)
 

DeletedUser1935

Guest
Ik ben extreem voorstander van een 3x speedwereld , zonder NB en zonder kronen
Max 5 leden stam
Als inno dit regelt krijgen ze van mij meer als ze ooit van mij gaan krijgen voor kronen
 

DeletedUser974

Guest
Ik ben extreem voorstander van een 3x speedwereld , zonder NB en zonder kronen
Max 5 leden stam
Als inno dit regelt krijgen ze van mij meer als ze ooit van mij gaan krijgen voor kronen
Vooruit, ik ben het als uitzondering voor een keer met je eens, Ik roep dit al tijden.
Laat iedereen gewoon 100 euro oid inleggen om mee te mogen doen en maak het dan kroonloos :D
 

DeletedUser2152

Guest
Een wk TW2 :) En als er genoeg meedoen een projzengeld van uhm...10,000 euro :)
 
Bovenaan