Goedgekeurd Overzichtelijk Farmen

Wil je dit idee in het spel zien?

  • Ja, dit wil ik graag in het spel zien.

    Stemmen: 24 100,0%
  • Nee, dit hoeft voor mij niet in het spel.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    24
  • Enquête gesloten .

danger008

Bekend Lid
zowel barbarendorpen als dorpen van spelers had ik dat hopelijk bij het terug veranderen van de patch dat het normaal is
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik zie dat we inderdaad terug naar 1.95 zijn gegaan. Was de update een 1 april grap? Ik hoop van niet. Ik ga hiervoor informeren en hoop dat we snel terug op 1.96 zitten.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Het klopt dat je dit niet ziet. We hebben de versie terug offline gehaald omdat er nog iets kleins ontbrak. Normaal gezien komt het deze week terug online. Jullie hebben dus al een kleine teaser gehad :-D
 

DeletedUser1562

Guest
Het klopt dat je dit niet ziet. We hebben de versie terug offline gehaald omdat er nog iets kleins ontbrak. Normaal gezien komt het deze week terug online. Jullie hebben dus al een kleine teaser gehad :-D
Nu vraag ik me wel af wat er in de update zit!
 

DeletedUser

Guest
o_O Ben benieuwd haha! helaas niet een poging gehad voor die kleine teaser :cool: hoorde van spelers vandaag dat ze er blij mee zijn.. #Sneak previeuw
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik ga proberen om later vandaag de changelog online te gooien ;-)
nog even geduld! haha
 

DeletedUser974

Guest
Krijg ik trouwens hiervoor een eervolle vermelding bij het bouwen van het tweede dorp? :D
Of liever, mag ik iets kleins aanpassen in het bericht wat je krijgt als je leger terugkomt met een verkenner?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

danger008

Bekend Lid
Misschoen een idee om enkel rapportjes te laten zien van 2u Geleden misschien helpt dat die vertragingen te verhelpen
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Als ik het goed kan zien, zou er een eventuele fix zijn. Hoe of wat, kan ik jammer genoeg zelf niet zeggen. Wel dat we dus hopelijk binnenkort een nieuwe poging kunnen doen :-D
 
Bovenaan