Feedback opruimen aankondigingen

DeletedUser1497

Guest
Op dit forum bij aankondigingen staan aankondigingen die niet meer actueel zijn, sommige van meer dan een jaar geleden.
Is het een idee om een apart forum te maken voor elk kopje, bijv archief aankondigingen- archief wereld contests en zo voort, deze onderaan het forum te zetten zodat de actuele aankondigingen en contests bij elkaar bovenaan staan.

Als een wedstrijd of evenement afgelopen is kan het naar het aankondigingen archief. Dan kan iedereen die terug wil kijken het nog wel inzien maar staat het niet meer als actuele aankondiging Dan blijft dat forum leger en overzichtelijker.

Gezien het enorme aantal berichten op dat forum zou ik zelf adviseren om een nieuw topic te maken voor aankondigingen, van het oude topic archief aankondigingen te maken en naar onder te verplaatsen. Dat lijkt mij minder werk dan alle afgelopen mededelingen naar een nieuw forum te verplaatsen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1647

Guest
Jaaa heb je gelijk was mij ook al opgevallen. Ik zal me er binnekort even over buigen en kijken wat er weg kan
 

DeletedUser1497

Guest
Zou gewoon een nieuw forum maken en daar de actuele heen zetten en de het huidige forum waar de rest in staat omdopen tot mededelingen archief :) als dat net zo makkelijk kan als de in game fora scheelt het werk :)
 

DeletedUser1647

Guest
Zou gewoon een nieuw forum maken en daar de actuele heen zetten en de het huidige forum waar de rest in staat omdopen tot mededelingen archief :) als dat net zo makkelijk kan als de in game fora scheelt het werk :)
Goed idee, ik weet zelf niet of dit ook echt zo mogelijk is/toegestaan, dat zal ik even moeten na vragen aan ons opperhoofd @Kr33log
 
Bovenaan