Old School wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1883

Guest
Is maar een gedachte die al tijdje in men hoofd rondspookt. We zitten bijna aan het eind van het alfabet wat de werelden betreft. Dus ik dacht waarom niet eens een "old school" wereld van maken?

Geen overwinningspunten
Geen troepen die kunnen verplaatsen
Geen skillpunten
Max 30 per stam
......

Wat denken de anderen?
En is dit eventueel wel mogelijk?
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Is maar een gedachte die al tijdje in men hoofd rondspookt. We zitten bijna aan het eind van het alfabet wat de werelden betreft. Dus ik dacht waarom niet eens een "old school" wereld van maken?

Geen overwinningspunten
Geen troepen die kunnen verplaatsen
Geen skillpunten
Max 30 per stam
......

Wat denken de anderen?
En is dit eventueel wel mogelijk?
Niet mogelijk om troepen gereed te kronen... I am IN ;)

Alleen... verwacht het maar niet :(
 

DeletedUser1449

Guest
1000 kronen entrance fee, voor de rest niks op de wereld zelf!!!
Dat lijkt me best wel een goed idee, dan is inno ook blij, voor 1 wereld zou dat af en toe wel moeten kunnen toch? Gewoon een kronen entrancefee en daarna verboden te kronen
 

DeletedUser444

Guest
@Azzandra
Niet iedereen heeft nog een berg MOD kroontjes die niks hebben gekost :p
15 euro om te starten ben je gek :eek:
 

DeletedUser974

Guest
Ik wil ook best wel 1000-2000 kronen inleggen voor zo een wereld
 

DeletedUser

Guest
dus over 5 weken krijgen we deze wereld o_O:rolleyes::oops:
ze vragen toch altijd om ideeën aan ons
maaaaar daaaar wooord aaaltijd ..... geluisterd :)
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Er wordt altijd geluisterd naar jullie, en ik bundel altijd alle feedback die ik krijg samen. Dit geef ik wekelijks door, om toch niet telkens elke dag op de deur van InnoGames te moeten kloppen. Echter is en blijft Tribal Wars 2 een Free to play spel.Wanneer we dus 1000 kronen gaan vragen om op een wereld te starten zijn we niet meer free to play, maar vragen we dus geld. Spijtig genoeg kan ik je nu al vertellen dat dus een wereld waar je kronen voor moet betalen niet gaat komen. Ook vrees ik voor het idee van een totaal 0 tollerantie wereld. Een wereld kost geld, denk maar aan server kosten, devs en andere zaken. Hierdoor zal een wereld met 0 tollerantie zeer moeilijk worden. Maar ik doe mijn best voor jullie. Wat eerder wel kan(let op, ik beloof niets) is bijvoorbeeld wel een wereld waar een max aan kronen gebruikt zou worden. Dit is een idee dat volgens mij voor beide partijen kan werken en zal ik dan ook zeker met een push doorgeven. Echter ben ik niet degene die dit besllist, maar moet dit soort ideeen altijd door meerdere partijen gelezen en goedgekeurd + gesupport worden.
 

DeletedUser1040

Guest
Al komen er gewoon kronen, bovenstaande scheelt al een hoop..
Mits er dan ook niet opeens een of ander raar rad tevoorschijn komt om alles alsnog te verpesten :p
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
We zijn gestart aan het nieuwe alfabet, maar jammer genoeg geen old school wereld. Ik kan jullie ook meedelen dat er momenteel geen old school wereld op de planning staat. Meestal doen we dit soort werelden als we echt iets groots vieren. Wat nog niet voor meteen is. Ik zal wel doorgeven dat hier vraag achter is en polsen of we dit ook kunnen doen bij iets goot. Echter verplaats ik dit nu naar het archief.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan