Meer informatie vereist Nog steeds verdwenen hotkeys

DeletedUser1258

Guest
Vrijwel elke keer als ik opnieuw inlog moet ik de sneltoetsen voor m'n presets opnieuw aanmaken. Nogal irritant. Ik gebruik globale presets voor al m'n dorpen en Chrome als browser.

Volgens het bug archief zou dit probleem inmiddels verholpen moeten zijn, maar ik heb er nog steeds last van. Ben ik de enige?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb hier al geringe tijd geen problemen meer mee gehad.

Zijn het puur de sneltoetsen die worden gereset naar default of verdwijnen de presets volledig?
En komt het voor, wanneer je een nieuw dorp hebt geëdeld en hierop de globale preset probeert te activeren?
 

DeletedUser1258

Guest
Het gebeurt in ieder geval als ik wissel van pc, en op dezelfde pc eigenlijk (vrijwel?) elke keer als ik de browser volledig sluit. Het zijn enkel de sneltoetsen die worden gerest naar default, de rest van de presets blijft hetzelfde.
 

DeletedUser

Guest
De laatste problemen betreffend hotkeys zouden al verholpen moeten zijn met de update naar spelversie 1.38.
Uiteraard is het mogelijk dat er door specifieke handelingen nog steeds bugs zijn.

Aangezien jij (voorlopig) de enige bent die er last van heeft, kan ik je wel een aantal testen aanraden:
- Een schone installatie van Chrome.
- Cache van Chrome legen.
- Voor de verandering een paar dagen Firefox gebruiken als test.
- Het volledig verwijderen van je presets, en ze allemaal opnieuw in te stellen (soort van harde reset dus) met de correcte sneltoets.

Eventueel zou het ook helpen als je zou kunnen opletten of het gebeurd na bepaalde handelingen.
Bijvoorbeeld het edelen van een nieuw dorp, het aanmaken van een nieuwe preset met sneltoets of bijvoorbeeld het activeren van een globale preset.
 
Bovenaan