Meer informatie vereist Nachtbonus

DeletedUser1055

Guest

Dus zo komt het dat mijn troepen steeds in den nacht aan komen.
Heren, hoe kan dit?

Zoals men kan zien komen beide aanvallen in de nacht aan, dat kan, geen probleem.
Maar waarom geeft hij bij de eerste wel een melding dat de aanval in de nacht komt en bij de 2e niet.
In het verband van massa aanvallen kan dit nog wel eens mis gaan en dus vervelend zijn.
Ook zal het niet zo zijn dat ik hier mijn voordeel uit haal gezien jullie dan klachten gekregen zouden hebben :p

Naam: Becry10 14-06-2016
Wereld: Alnwick
Browser: Chrome
Besturing: Windows 10

Verdediger :p als je dit leest, probeer je voordeel er uit te halen ;) Er komt nog meer, geen zorgen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser854

Guest
Dame hier, en ik snap het probleem niet? Het komt in de nachtbonus aan, omdat je ze op het tijdstip wegstuurt waardoor ze in de nachtbonus aankomen?

Edit: zie topic over timer die niet meeloopt oid. Dat misschien het probleem?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1055

Guest
Er word inderdaad hier en daar gespeculeerd dat de klok van TW2 niet goed loopt inderdaad
 

DeletedUser855

Guest
Als ik mij niet vergis komt dit omdat je aanval langer dan 24u loopt en de teller daarom de nachtbonus 'vergeet'.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Is dit probleem nog steeds aanwezig? Want als ik een aanval wil plannen zie ik toch gewoon de nachtbonus. Ook al loopt deze langer dan 24 uur.
 

DeletedUser530

Guest
Zoals te zien is het niet alleen met aanvallen die te lang duren, mijn aanval kwam voor de nachtbonus aan met 1 uur lopen en ik kreeg nog steeds de melding dat de nachtbonus actief zou zijn.
In het gevechtsrapport is te zien dat dit niet het geval is, maar het is wel verwarrend.
Ik gebruik Google Chrome en speel op Huniade
ad99a0735c.jpg


EDIT: Ook nog even een vers exemplaar van mijn co-op
2d213d2583.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser444

Guest
Ja gebeurd vaak omdat je als eerste de bijlstrijders neemt en als die in de nachtbonus aankomen krijg je die melding. Maar als je vervolgens een tragere eenheid erbij neemt dan gaat die melding van nachtbonus soms niet meer weg, ook al komt je aanval overdag aan.
 

DeletedUser530

Guest
Ja gebeurd vaak omdat je als eerste de bijlstrijders neemt en als die in de nachtbonus aankomen krijg je die melding. Maar als je vervolgens een tragere eenheid erbij neemt dan gaat die melding van nachtbonus soms niet meer weg, ook al komt je aanval overdag aan.

In mijn geval is dat dus onlogisch omdat mijn aanval maar een uur onderweg is en voor de nachtbonus aankomt.
 

DeletedUser1523

Guest
Nachtbonus of niet, ik blijf doorgaan :D
Maar ik heb dit eigenlijk nog niet veel gemerkt. Zowieso controleer ik wanneer de aanvallen aankomen, dus voor mij is die tekst overbodig. Het zou beter zijn als er een waarschuwingsmelding via pop-up zou verschijnen, dan kan je het zeker niet missen! En voor de mensen die het niet moeten hebben zouden dit via instelling kunnen afzetten.
 

DeletedUser1055

Guest
Nee mij is het heel vaak fout gegaan dat ik in de nacht kleine 30 aanvallen liet aan komen omdat het icoontje er dan weer niet stond...
 
Bovenaan