Moddergooien

DeletedUser2107

Guest
Aangezien niemand anders het nog heeft gedaan bij deze: Het moddergooi topic!

Benoem jou echte flop speler(s) / stam(men) en leg uit waarom!


*Wat betreft mij val je onder de categorie flop als je nu al meer dan 20 leden hebt :)
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Wij doen niet aan moddergooien. Daar hebben we geen tijd voor. We hebben het te druk met wachten op de contest van deze wereld :p
 

DeletedUser2152

Guest
Tsjee...dat wordt achteraf berekenen wie als eerste was.
 

DeletedUser1729

Guest
Big Boys vind ik btw wel echt een flop-stam :p
Sommige spelers zijn wel goed maar stam algemeen vind ik niet echt indrukwekkend.
De grootste stam van de wereld.
spelers-aantal = 26
Overwinningspunten = 24
Dorpen = 42

Met een dorp-gemiddelde van 1310 staan ze op plek 12,
Ze zijn stamlevel 5 terwijl ze 26 spelers hebben..

Verder respect aan alle spelers van BBS maar het is wel een typische massa-stam.
 

DeletedUser2152

Guest
Nah dat vind ik niet echt moddergooien. Het gaat er niet om dat het waar is. Zo is drie bier bijvoorbeeld een flopstam. Ten eerste is het een massa stam. ten tweede edelen ze alleen maar barbaren.
 

DeletedUser2023

Guest
Kom op.... dat kan veel beter dat moddergooien. Geef de mods wat werk :) :)
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Moddergooien heeft weinig zin. Ik kan zeggen dat ik bepaalde spelers noob vind. Maar die zitten toch niet op het AF dus er komt toch geen reactie op. Vroeger was het nog wel leuk een beetje discussie.

Maar vooruit speciaal voor rotte zal ik proberen een discussie los te halen :p

*Wat betreft mij val je onder de categorie flop als je nu al meer dan 20 leden hebt :)

Geld dit nu nog? Want dan moeten jullie je huidige leden aantal toch eens uitleggen.
 

DeletedUser2107

Guest
Moddergooien heeft weinig zin. Ik kan zeggen dat ik bepaalde spelers noob vind. Maar die zitten toch niet op het AF dus er komt toch geen reactie op. Vroeger was het nog wel leuk een beetje discussie.

Maar vooruit speciaal voor rotte zal ik proberen een discussie los te halen :p



Geld dit nu nog? Want dan moeten jullie je huidige leden aantal toch eens uitleggen.
Moah. We zijn ondertussen al iets langer bezig en ik denk aan de toekomst. 1500 VP halen met 20 man op een kleine wereld is me net wat te gortig. Die 5 extra komen dan wel van pas :p
Nah dat vind ik niet echt moddergooien. Het gaat er niet om dat het waar is. Zo is drie bier bijvoorbeeld een flopstam. Ten eerste is het een massa stam. ten tweede edelen ze alleen maar barbaren.
Dit is pas echt moddergooien, hij noemt hier alle spelers van Sharks, Knights, Briganti, Bigboys etc allemaal barbaren. Grijze dorpjes zit ik namelijk niet aan :p
 

DeletedUser2152

Guest
pfff...erg laat maar in ieder geval reactie. daar gaat het tenslotte om. Daarnaast bestaat die hele stam van drie bier uit pochers. De hele tijd zitten ze op te scheppen over wat ze wel niet gepresteerd hebben, maar het stelt niks voor zolang ze niet de grote stammen aanvallen.
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Als je zo gaat denken dan heb je niks aan 5 man extra. Dan kunnen jullie net zo goed 20 man extra in de stam op nemen. Maar de wereld is nog lang niet uitgespeeld (helemaal niet op het moment toen jullie die 5 op namen) en dan al meer leden op nemen terwijl je in het begin roept dat je flop bent als je meer dan 20 leden hebt. Dit is in mijn ogen precies hetzelfde :p

Maar het kan altijd erger. Neem de stam warriors. Zoveel bb edelen is wel heel triest. Kom op zoek een tegenstander die terug vecht. Dit is wel heel makkelijk.

Dus bij deze nomineer ik als flop: Warriors.
 

DeletedUser2181

Guest
Het backstabben van KingGouda was echt een dick move. Heeft ons heel wat dorpjes gekost! Wat ene miet!
 

DeletedUser2181

Guest
Wilde waarschijnlijk in een echte stam zitten met strijders :rolleyes:
Oh zo, die echte strijders die nog geen kerst nap wilde omdat ze nog geen respect kunnen opbrengen voor mensen met een gezin en het dus niet konden laten om tw2 2 dagen met rust te laten? Die bedoel je of zie ik dat verkeerd?
 

DeletedUser2048

Guest
Oh zo, die echte strijders die nog geen kerst nap wilde omdat ze nog geen respect kunnen opbrengen voor mensen met een gezin en het dus niet konden laten om tw2 2 dagen met rust te laten? Die bedoel je of zie ik dat verkeerd?
die idd
kerst is voor mij niets is een dag als alle andere dagen
en dan speel ik gewoon mijn spelletje of jij nu kerst wil vieren of niet en daarbij hadden jullie geen last van ons als onze bg zijnde
 

DeletedUser2181

Guest
die idd
kerst is voor mij niets is een dag als alle andere dagen
en dan speel ik gewoon mijn spelletje of jij nu kerst wil vieren of niet en daarbij hadden jullie geen last van ons als onze bg zijnde
oke dus het komt erop neer dat ik maar gewoon mijn mond moet houden omdat wij geen last hadden? Jij denkt zeker altijd alleen aan jezelf?
 

DeletedUser2048

Guest
niemand zegt dat jij je mond moet houden net als niemand mij zegt om te stoppen voor die lijpe kerst
 
Bovenaan