Modder gooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

seayeon

Bekend Lid
1. Ik heb nooit geschooid om kronen (toon bewijs)
Ik heb 3 mensen gevraagd om me effe wat voor te schieten en heb daarna niet meer gevraagd (1 van die mensen heeft ook gestort ook) omdat ik mijn situatie heb uitgelegd , met bewijs , tot aan een proces verbaal van de politie toe , waarin het bewijs staat van mijn situatie
Maar om kronen heb ik nooit geschooid
2. Ik heb zelf nooit gedaan dat ik in een rolstoel zat , ik heb enkel gezegd dat ik een werkongeval heb gehad en daarom thuis zat , om te verklaren waarom ik zo actief ben aangezien ik undercover speelde , het hele rolstoel en geen benen verhaal is verzonnen door de 2 MOA leden in mijn provincie en ben ik zelf nooit over begonnen , ook daar zijn bewijzen van getoond , ik zal dan ook je bericht rapporteren voor leugens , want zelfs support heeft de screens die dat kunnen bewijzen , desbetreffende personen hebben dan ook een ban gekregen nadat ik ze gerepport heb ervoor schat

@Gungnir , jij weet niet wat vrienden zijn , jij leeft op je zolderkamertje terwijl je moeder je eten voor je neus schuift , en dan kregen we nog op voice te horen dat je 0 respect voor je moeder hebt ook nog , ziekelijk ventje

Wow , je hebt ineens een vriendin? maand geleden was je nog maar op een eerste date gergaan , wanneer is de trouw? xdddddddddddd

Het is wel grappig dat je leugens loopt te verkopen om zo wat modder te kunnen gooien , als je modder wilt gooien gooi dan modder , wat jij gooit is geen modder maar bullshit

En Warrior is niet de enige waar ik 5 jaar + mee speel , wel de enige die zo retarded doet als hem en leugens komt vertellen.
Ik denk inderdaad wel dat ik beter ben dan de rest , dat noemt men zelfzekerheid

Ik ga zeker mensen vragen om mee samen te spelen , net zoals die personen mij gevraagd hebben in het verleden op bijv W35 op de wereld tegen Peeters waar ik 3 maanden later ben begonnen , De actieve tegenstanders van de #1 stam in This is Sparta heb opgenomen , en de wereld nog gewonnen heb ;)

Ik heb met mensen contact buiten het TWen uit , spelen ook andere games samen , en hebben goed contact
Een vriend is niet iemand die je perce IRL moet ontmoeten schat

Kopieer en plak de volgende link :

Ik heb IRL ook vrienden , maar die spelen geen TW , ik heb ook mijn clan in RS3 waar een hoop mensen zitten die ik als vriend beschouw
En nog veel meer

Iemand vragen om samen een game te spelen is geen crime right? Jij vraagt niemand omdat je niet zou weten wie?
Warrior of Odin? Skalpie? xd i mean kijk op deze exacte wereld waar je nu op het forum aant lullen bent terwijl je er niet eens speelt
Ze stellen niks voor ;)

Ga nog wat dorpjes internen en smeken aan andere om de dorpen in je eigen provincies te clearen
nietsnut

Moet je niet wat mensen gaan reporten als ze 5 dagen uit elkaar 2 ongerelateerde berichten neerzetten en dan vlug de mods taggen voor een dubbelpost , die er volgens de forumregels geen is <3

Zoals ik al zei , maak je kaartjes en houd je stinkbek dicht
Ik heb nooit geschooid voor kronen , ik heb mensen een voorstel gedaan dat wel xd

Toon bewijs , maar dat zal je niet doen , want je weet dat ik het kan counteren
Hoe lang ga je deze leugens nog volhouden zonder enig bewijs te tonen ;)
 

DeletedUser1850

Guest
En weeral een ds die het niet kan laten om te schelden en te liegen haha
 

seayeon

Bekend Lid
@Gungnir
Dus ik zeg dat jij liegt , en daarom ben ik een leugenaar

Jij beweert dingen , en je hebt er 0.0 bewijs van
Ik vertel geen leugens dat weet je ook goed genoeg , je kan wat ik zeg ook niet debunken omdat het waar is
Zoals altijd weer inhoudelijk een 0

Denk weer een paar uur na over een antwoord
Dan kan je mss weer een inhoudelijk antwoord geven

Ipv gewoon te zeggen dat ik lieg , terwijl jij zelf weet dat je leugens verteld
Of heb je het nu zo vaak gezegd dat je je eigen bullshit begint te geloven

Dit is W45 gast , je speelt hier niet , je hebt hier niets te zoeken
Nogmaals , ga op W42 verder die je wint door mij :) en houd hier je bek , zelfs je kaartjes hebben we niet nodig
die hebben we zelf ook

Man jou dag bestaat uit kaartjes maken en trashtalken op een wereldfora waar je niet eens speelt
Mensen reporten voor een dubbelpost die er geen is
En de rest van de dag is besteed aan leugens verzinnen over iemand en nu al excuses te verzinnen waarom je gecrushed gaat worden in november

Get outta my yard puny viking filth
 

DeletedUser1972

Guest
Ik heb nooit geschooid voor kronen , ik heb mensen een voorstel gedaan dat wel xd

Dat is hoe jij het dan benaamd maar ieder zijn eigen optiek erover toch? Jou normen en waarden liggen blijkbaar op hele andere plekken.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik heb het idee dat ik hier moet gaan bijlezen. Dat wil ik niet, want mijn hoofd staat er nu niet naar. To be continued morgen..
 

seayeon

Bekend Lid
@Warrior of odin

Jou optiek in een gesprek tussen mij en anderen heeft totaal geen nut
Schooien om geld is schooien om geld

Ik heb geld gevraagd omdat ik het nodig had , en was bereid het terug te betalen
Jij weet zelf goed genoeg dat ik normaal geld zat heb , en binnekort ook weer
Zoals ik al zei eerder zei was er van alles gebeurd

Heb bewijs van mijn situatie doorgestuurd , tot een PV van de politie toe , die aantoont dat ik niet lieg
Nu dit is niet iets wat ik op het forum kan mag plaatsen

Maar je weet goed genoeg dat ik het heb gedaan , dat is ook duidelijk gemaakt aan je door de andere betrokken personen
Ook mag ik geen discord gesprekken delen hier al ben ik wel geneigd het te doen

Dan kunnen mensen zien hoe jij (die mij vies bekijkt ivm druggebruik) die zit te schooien in mijn pm in discord of ik je niet ook wat kan komen brengen
Jij bent echt de meest vertrapte kerel die ik ooit ben tegengekomen gast

En dan nog zeggen dat ik je dox als ik je IRL foto deel , omdat je mad bent
Terwijl je zelf je facebook geleaked hebt idioot

Dat is zoals dat ik zou zeggen dat her raar is dat iemand mijn adress doorstuurt naar iemand anders , terwijl ik hem meerdere keren zelf op forum heb gepost zelfs
 

DeletedUser1850

Guest
1. Je geeft nu zelf toe dat je geld hebt gevragen aan spelers, maar ondertussen heb je hebt wel geld voor chemische brol die door je neus gaat.
2. Nu opeens heb je een werk ongeval gehad in wat? Je zegt letterlijk tegen een speler dat je een handicap zit die in een rolstoel zit.

Waarom ik niks toon ? Discord heeft niks met tw2 te maken. Anders had je al lang een spelban gekregen voor het doorsturen van rekeningnummers, logingegevens doorsturen, toegeven dat je coops gebruikte etc..

Ik vraag niemand, omdat ik enkel speel met de spelers die op die wereld aanwezig zijn, wat bij jou niet het geval is.
unknown.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

seayeon

Bekend Lid
hebt gevragen?
@Gungnir , dit is uit de context gerukt
Graag het hele gesprek delen dan kan iedereen meteen zien dat ik de screens doorstuur van de 2 MOA leden in mijn provincie die zeggen dat ik rolstoelpatiente zou zijn

Of mss kan @Kr33log wel effe getuigen , dat die spelers gebanned zijn ivm hun dorpsnamen en scheldwoorden ivm rolstoelpatienten
Ik lachte ik dat bericht dus die 2 kerels uit

En zeg niet dat ik rolstoelpatiente ben
Tijger wist al op dat moment dat ik Indra was
dus dit is ook weer bullshit

Ik heb inderdaad aan een enkeling geld gevraagd , maar niet voor kronen , dat was op een andere manier
Werd door sommigen ook zelf aangeboden

Voorbeeld
@Uhtred kwam aan mij vragen of ik kon helpen op int
Waarop ik reageerde als je 160 euro sponserd is W42 zo gedaan en dan kan ik kmen helpen

Ik heb geen werkongeval gehad
Dat was inderdaad een leugen
Of had ik onder een anonieme naam moeten zeggen dat ik exact hetzelfde doe als DS96 maar niet DS96 ben

@nkleen kan ook getuigen dat ik nooit zelf beweerd heb rolstoelpatiente te zijn
Die was vanaf dag 1 co-op van mij

Nkleen heeft net als ik die 2 personen die het dan wel beweerde en er ook nog is mee begonnen te lachen gereport , en beide spelers zijn hiervoor verbannen
als ik het goed heb.

Waarom je niks deelt?
Omdat jij 1 bericht hebt vaak , en ik het hele gesprek en gesprekken van die personen van erna

Deze screen van Tijger is ook al lang achterhaald ;)
Gewoon het feit alleen al dat TIjger al wist dat ik het was is meer als genoeg bewijs

Want ik heb nooit over mezelf gezegd , niet onder DS of onder Indra dat ik rolstoelpatient ben , wel dat ik een werkongeval had gehad , omdat mensen zich vragen stelde hoe ik zo actief kon zijn

Nogmaals had ik moet zeggen dat ik van thuis uit werk in de informaticasector? om zo meteen de link met mezelf te leggen

Stop gewoon met leugens te verzinnen en uit de context gerukte screens te tonen
Je bereikt er niks mee
 

..m.

Actief Lid
ik had het al benoemd, maar die topic is verwijderd zie ik nu :') gungnir en seayeon doen er goed aan om is samen tribalhugs te spelen. dan zijn ze erna misschien wel iets liever tegen elkaar op het forum;):):D:hart
 

Lieveheersbeestje

Casual Lid
nkleen-invalide-Indra.png
Indra zei inderdaad dat zij in een rolstoel zat door haar Handicap... ( Nkleen speelde het spelletje mee, die is net zo schuldig )

Hier heb ik nog een terugblik op Indra ( ds ) dat die zei dat ze in Rl zit met haar Handicap, maar er is wel zeker duidelijk verteld dat ze in een rolstoel zit.. Beide spelers liegen, en verlagen hun eigen heel erg.. spelen samen het spelletje waardoor er 2 spelers zijn gestopt ( gebanned kan ook ).
Indra.png
 

..m.

Actief Lid
nkleen-invalide-Indra.png
Indra zei inderdaad dat zij in een rolstoel zat door haar Handicap... ( Nkleen speelde het spelletje mee, die is net zo schuldig )

Hier heb ik nog een terugblik op Indra ( ds ) dat die zei dat ze in Rl zit met haar Handicap, maar er is wel zeker duidelijk verteld dat ze in een rolstoel zit.. Beide spelers liegen, en verlagen hun eigen heel erg.. spelen samen het spelletje waardoor er 2 spelers zijn gestopt ( gebanned kan ook ).
Indra.png

221 ongelezen forumberichten:eek:o_O
 

seayeon

Bekend Lid
En ook hier weer zeg ik zelf niet dat ik gehandicapt ben :)
Toon de screens uit dat bericht gast
toon ze
Toon de screens die nkleen je doorstuurd
DO IT
Maar ook hier weer zeg ik nergens dat ik gehandicapt ben en in een rolstoel zit

Dit is ook weer ongerelateerd
Ook jij wist wie ik was @Lieveheersbeestje

Wel grappig dat jij ook nog effe erbij komt xd
Dat hadden we wel verwacht

Moet jij niet je volgende stammember gaan backstabben
Had Danger nog gewaarschuwd voor je , maar jij hebt hem helemaal omgepraat
En uiteindelijk kreeg hij het mes in zen rug

Iedereen die iets van jou als credible beschouwt , is een joke
Of moet ik weer de screens tonen waar je me bijna zuigt om leider te worden in je stam?

Toon mij waar ik zeg dat ik een handicap heb en daardoor rolstoelpatiente ben

Iedereen kan 2 losse berichten pakken en samenplakken ;)

Die spelers zijn gebanned door de screens in dat bericht
Deel ze
of hou je bek ;)
 

DeletedUser2040

Guest
We gaan hier maar eens even afkoelen weer. Dat is wel nodig. Het topic blijft in ieder geval tot morgen op slot en zal morgen in de loop van de dag weer open gaan. Doorgaan op een andere plek is niet nodig want dat zullen we meteen sluiten en verwijderen.

Heb respect voor elkaar en behandel elkaar op een normale manier zoals je zelf ook behandeld wilt worden. Mochten wij berichten over de top vinden dan worden deze verwijderd.

Een fijne avond allemaal.
 

Peeters

Ervaren Lid
En ik dat ik vanaf nu naam rechten ga gebruiken ....mijn naam word nog veel te veel gebruikt zonder de gepaste vergoeding voor mij ( 1000 kronen ofzo ) :)

en ik heb ook bedenkingen als iemand zegt dat hij een wereld gewonnen heeft ...
je kan een wereld winnen of je kan een wereld verzieken .....een door denkertje :p
 

seayeon

Bekend Lid
@Peeters je kan onmogelijk nog mad zijn dat je die wereld hebt verloren toch?
Ik ben daar 3 maanden later gestart , en toen ik zei , dat ik kwam om Nkleen , Jente en Tuxie te helpen de wereld nog om te draaien lachte je me vierkant uit
Jou woorden
"Zal ik je wat gs sturen , dan kan je wat sneller groeien , dan heb ik mss nog iets van weerstand"
De vijand kleineren

Maar dan ga je wel zeggen dat iemand de wereld verziekt , als hij 2 stammen die op punt van verliezen staat samengooit , de actieve leden filtert , een co-op systeem omzet en die wereld omdraait

En als je bedoeld met verziekt dat ik je daarna uitlachte voor al de verkenners die je gebruikte al het geld dat je aan ramen en deuren hebt buiten gesmeten , en je dan uitlachte na elke gefaalde actie met 7 spelers op 1 persoon (Nkleen) die je na een week in je stam vroeg omdat je het met 7 niet kon halen

Dan lees de eerste paar regels terug , you started it
Ik heb je dit al vaker uitgelegd

Maar als jij wat doet , is het allemaal onschuldig
Als iemand anders wat doet oh jee

@Gungnir houd jij je modder maar voor na november , kan je ook mad zijn dat je de wereld verliest

@Peeters , ga geen modder gooien als je zelf weet dat het geen modder is , iedereen weet wat daar gebeurt is
Als je mad bent dat je veel geld uitgeeft en nog verliest , hou je bankkaart dan in je zakken

Hoe komt het toch dat als een speler die van zichzelf denkt zo grootst te zijn verliest , hij altijd een excuus heeft dat hij verloor. Maar zelf de eerste fout heeft gemaakt.

What comes around goes around
Heb je vaker aangeboden vrede te sluiten aangezien we die wereld alletwee in de fout zijn gegaan , jij met je kleineren in het begin , en ik om zo laag te zinken om het op het einde terug bij jou te doen.

Maar je hebt die kans nooit gegrepen
Integendeel , je gaat overal vertellen dat ik jou niet mag om een of andere reden

Maar zie je dat hoopje fucks langst je die ik geef
Ow wait , none given

Je had die wereld in je broekzak , als je tactisch had gedacht ipv gewoon random lopen met verkenners dan had je die wereld nooit uit handen kunnen geven
En dan was je nu niet mad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan