Minimaal met 100 units een speler aanvallen.

DeletedUser2153

Guest
De titel zegt het al.

Het is belachelijk dat je met 1 ram of bijl een fake kan versturen. Faken is iets wat in moderatie en tactisch moet worden ingezet. Het is een schijnaanval en niet een spam middel.

Fake abuse.
Momenteel is er 1 speler die zijn 2 co-op gebruikt om vanuit hun 3 accounts zo'n 1000 fakes te versturen naar mijn stam.
Dit terwijl er maar 3 echte edel aanvallen, 2 ram clears en 2 clears met pala van de co-ops onderweg zijn. 7 Aanvallen 1000 fakes.

Een goede fake is een schijnaanval geen spam middel. Om dit te voorkomen kan je de regel instellen dat je een speler moet aanvallen met minimaal 100 units. 100 units voor een paar goede fakes is niks. Een speler serieus aanvallen met minder dan 100 units is ook niet slim.
Echter 1000x100 = 100000 units om alleen te spammen dat doe je ook maar 1x.
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Waarom zou je dit uit het spel halen?
Kijk is snap dat het vervelend is dat je 1000 fakes krijgt maar het hoort een beetje bij het spel.
En als je 100 troepen mee moet sturen met een fake kan je dus eigenlijk bijna niet faken als je een grote aanval stuurt vanuit 1 dorp.
Stel je hebt een bijl nuke dan ga je niet nog 10 fakes sturen met 100 bijl omdat je dan je clear verpest. Want wat heb je dan nog aan je clear.
En het is toch geweldig als je 1000 fakes krijgt jij precies de aanval eruit weet te pikken en zo heel zn clear tot stof maakt.:)
 

Droeftoeter

Casual Lid
Ik vind dit het beste idee ooit. Beter nog als we het faken gewoon helemaal afschaffen. Laten we het de verdedigers nog makkelijker maken, zodat ze helemaal niks meer hoeven te doen. Dan kunnen ze zich helemaal ingraven en bbs edelen. Precies zoals het spel gespeeld hoort te worden.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Her en der faken om een goede aanval op te zetten is natuurlijk niks mis mee, maar er zijn spelers die er hun levenswerk van hebben gemaakt elke dag honderden fakes te sturen met één enkele aanval ertussen. Levert doorgaans natuurlijk niet zoveel op, het is alleen maar irritant. Op de lange termijn kan ik me zeker wel voorstellen dat dit ergerlijk is; maargoed, sommige mensen kunnen nou eenmaal niet veel anders en moet je dan ook snel uit dat spel zien weg te edelen :p
 

Droeftoeter

Casual Lid
Daar ben ik het zeker mee eens. Een goede aanval heeft geen 1000 fakes nodig. Echter zoals hierboven gezegd ga je niet je volle clear kleiner maken om te faken met 100 eenheden. Want een paar fakes is altijd wel handig.

Verder, als je minimaal 100 eenheden in een aanval moet sturen maakt micro farmen in t begin moeilijk.
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Verder, als je minimaal 100 eenheden in een aanval moet sturen maakt micro farmen in t begin moeilijk.
Ik denk dat @gogo4 ook bedoelt dat je alleen spelers met minimaal 100 eenheden moet aanvallen dus dan sluit je de bb dorpen al weer uit.
Maar alsnog is het zoals je eerder al zei heel makkelijk om dan een aanval af te slaan waardoor je zal zien dat er steeds minder mensen gaan aanvallen.
En tuurlijk er zijn mensen die fakes sturen als gekken maarja die zitten er nou eenmaal bij. En je kan het altijd terug doen.
If you can't beat them join them..
 

Axeterminator

Casual Lid
De titel zegt het al.

Het is belachelijk dat je met 1 ram of bijl een fake kan versturen. Faken is iets wat in moderatie en tactisch moet worden ingezet. Het is een schijnaanval en niet een spam middel.

Fake abuse.
Momenteel is er 1 speler die zijn 2 co-op gebruikt om vanuit hun 3 accounts zo'n 1000 fakes te versturen naar mijn stam.
Dit terwijl er maar 3 echte edel aanvallen, 2 ram clears en 2 clears met pala van de co-ops onderweg zijn. 7 Aanvallen 1000 fakes.

Een goede fake is een schijnaanval geen spam middel. Om dit te voorkomen kan je de regel instellen dat je een speler moet aanvallen met minimaal 100 units. 100 units voor een paar goede fakes is niks. Een speler serieus aanvallen met minder dan 100 units is ook niet slim.
Echter 1000x100 = 100000 units om alleen te spammen dat doe je ook maar 1x.

Hey die speler ben ik !!
Ik denk dat gogo bedoelt dat het voor hem wel lekker makkelijk zou fijn om die 30 barbarendorpjes te verdedigen als je geen fakes binnen krijgt, laten we het nog makkelijker maken voor de barbarenedelaars en defnoobs, topidee!
 

DeletedUser2152

Guest
Nee beter gewoon 5 spelers inhuren die in het begin snel dorpen voor je uitbouwen, vervolgens gooi je er flink wat kronen in zodat je twee keer zo snel bouwt als je buren, zodat je na de beginners beschering al een edeltrein hebt met een volle clear. Als je dan ook nog mensen belachelijk maakt die verdedigen, bouwen ze met een beetje geluk alleen maar aanval. Vervolgens kun je ze dan makkelijk aanvallen, overnemen en uitschijten. Mochten ze nog een uitweg zien door een bbdorp over tenemen omdat jij alle andere dorpen om je heen hebt volgestopt met def, kun je nog altijd proberen om ze overal belachelijk te maken, zodat je misschien nog wat medestanders krijgt die klein genoeg zijn en geen moraalverlies hebben als ze aanvallen. Want je hebt inmiddels 30 dorpen en die belachelijke buurman heeft net een edel en is zo belachelijk om een bbdorp over te nemen. En toen je hem aanviel bleek ie verdediging gebouwd te hebben. Wat een NOOB. Als je een kerel bent en een slimme speler lever je je gewoon je dorp in of je grondstoffen.
 

DeletedUser1910

Guest
geen verkeerd idee renatus.

kan ik jou alvast inhuren voor w46? ;)
 

DeletedUser974

Guest
Nee beter gewoon 5 spelers inhuren die in het begin snel dorpen voor je uitbouwen, vervolgens gooi je er flink wat kronen in zodat je twee keer zo snel bouwt als je buren, zodat je na de beginners beschering al een edeltrein hebt met een volle clear. Als je dan ook nog mensen belachelijk maakt die verdedigen, bouwen ze met een beetje geluk alleen maar aanval. Vervolgens kun je ze dan makkelijk aanvallen, overnemen en uitschijten. Mochten ze nog een uitweg zien door een bbdorp over tenemen omdat jij alle andere dorpen om je heen hebt volgestopt met def, kun je nog altijd proberen om ze overal belachelijk te maken, zodat je misschien nog wat medestanders krijgt die klein genoeg zijn en geen moraalverlies hebben als ze aanvallen. Want je hebt inmiddels 30 dorpen en die belachelijke buurman heeft net een edel en is zo belachelijk om een bbdorp over te nemen. En toen je hem aanviel bleek ie verdediging gebouwd te hebben. Wat een NOOB. Als je een kerel bent en een slimme speler lever je je gewoon je dorp in of je grondstoffen.
Owjah, je hoeft zelf geen defense te bouwen, als ze jou toch aanvallen kan je gewoon dodgen. Ze mogen toch geen katapults gebruiken dus dat dodgen kan helemaal geen kwaad :D
 

DeletedUser2152

Guest
Owjah, je hoeft zelf geen defense te bouwen, als ze jou toch aanvallen kan je gewoon dodgen. Ze mogen toch geen katapults gebruiken dus dat dodgen kan helemaal geen kwaad :D
Ik schrijf ook niet dat jezelf verdediging bouwt. Dat zou stom zijn. die laat je bouwen of door een speler die lid wil worden van je stam of die later lid wordt. Of door een acount van een vriend of een andere acount van jezelf. Dat is hetzelfde. Mocht iemand die vriend aanvallen en zijn verdediging verslaan, kun je nog altijd zeggen dat ie niet goed speelt en dat je hem daarom maar zelf overneemt of zoiets.
 
Bovenaan