Vertaling Meld hier de ingame taalfouten die je tegenkomt

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Beste spelers,

Ben je een taal- of grammaticafout tegengekomen? Meld dit dan a.u.b. door de betreffende tekst helemaal te kopiëren en hier in dit topic te posten. Markeer de passage die fout is graag met bbcodes! Laat ook duidelijk weten waar je de taalfout tegengekomen bent.

Gebruik bij voorkeur de volgende bbcode, waar bij de sterretjes de fout aanduiden:
[noparse]*****[/noparse]


Wij streven ernaar om deze fouten gecorrigeerd te hebben met de eerstvolgende update. Dit gebeurt niet direct.

Hartelijk dank voor jullie medewerking!
Jullie Tribal Wars 2 team
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
In de Award's van de stam bij slachter van de dag staat dit.

Slachter van de dag
04-04-20
Neem deel aan de meeste gevechten(tenminste 200 voorraden aan elke kant) in 24 uren.
Moet dit niet 2000 voorraden zijn?
 

DeletedUser974

Guest
Sowieso zijn alle missieopdrachten van je tweede/derde dorp nog niet goed.
Daar staan dingen als (heb 2 hoofdgebouw) etc.
Misschien handig om die ff na te lopen
 

DeletedUser974

Guest
1586042497102.png

Het gaat hier niet zozeer om een taalfout maar meer om een vormfout. De aantal edelmannen die je bezit bepalen niet de aantal munten die je nodig hebt voor je volgende edelman. Het gaat om de aantal edelmannen die je zou kunnen bezitten (muv gwendos rad edels)


1586042823434.png

je macht rijker worden?
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Sowieso zijn alle missieopdrachten van je tweede/derde dorp nog niet goed.
Daar staan dingen als (heb 2 hoofdgebouw) etc.
Misschien handig om die ff na te lopen
Het beste is om dit toch allemaal te melden, met eventueel een screenshot zodat ik juist weet waar de fout staat en op welk onderdeel van het spel. Alle strings (niet het stofje) nakijken is bijna geen werk ;)
 

DeletedUser974

Guest
Ik zal het proberen, maar ben juist door al die missies heen :(

Onderstaand vind ik zelf best onduidelijk/wazig, misschien kan dat iets beter beschreven worden?
(Niet alleen het stuk over die kleuren maar ook bv 'Reset pop-ups voor verwijderen')
1586086273946.png
 

DeletedUser974

Guest
1586543090110.png
1586543100278.png

Het gaat hier niet om het niveau, maar om de aantal keer dat je een houthakker upgrade (idem met de leem- en ijzer-missie)


1586543140362.png
Klei is voor engelse servers, wij spelen met leem.
Eens we de... is ook niet echt lekker nederlands, misschien vervangen voor zodra?


1586543216104.png

Hier is er sprake van inversie (tijdsbepaling moet na het onderwerp)..


Zo, zodra ik deze missie gehaald heb zal ik de volgende reeks in behandeling nemen :D
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Bedankt voor al deze meldingen. We gaan bekijken WELKE taalfouten wij kunnen aanpassen. Jammer genoeg kan ik niet elk woord aanpassen omdat we hier met strings werken die over meerdere plekken dan gebruikt worden.
 

DeletedUser

Guest
2020-04-18.png
Muren onder dat level, moet zijn: Boven dat level en het is geen update maar een upgrade :)
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
In de Award's van de stam bij slachter van de dag staat dit.

Slachter van de dag
04-04-20
Neem deel aan de meeste gevechten(tenminste 200 voorraden aan elke kant) in 24 uren.
Moet dit niet 2000 voorraden zijn?
Zal verholpen worden met de volgende update, net zoals vele andere vertaalfouten die hier waren vermeld (en eventueel verwijderd)
 

Furioz

Nieuwerd
septeber temp.PNG

volgens mij is er ergens een "M" te kort :D.

Al vele malen doorgegeven door verschillende personen, dacht zal het hier eens neerzetten. Je weet maar nooit.
Kan Gwen al maar matig uitstaan, en zeker als ze dan nog met typfouten afkomt xD
 
Bovenaan